yes משיקה פרויקט מיוחד עם המכללה האקדמית ספיר לזכרו של יהב וינר ז"ל, במסגרתו תעניק מלגות להפקת סרטים אודות אירועי ה-7 לאוקטובר, שיצרו סטודנטים בבית הספר לאמנויות הקול והמסך של המכללה, ויעלו לשידור ב-yes.

במסגרת הפרויקט תעניק yes תמיכה כספית להפקת 10 סרטים קצרים, שיצרו סטודנטים בבית הספר לאמנויות הקול והמסך לקראת אוקטובר 2025, אודות האירועים שהתרחשו בשבת השחורה, או בעקבותיה, ויעלו לשידור ב-yes.

סרטים אלו יוגדרו כפרויקט הגמר של הסטודנטים, והם יזכו בנוסף גם לתמיכה ומנטורינג של אנשי התוכן של yes בתהליך היצירה, עד לשלב עלייתן למסך.

לדברי פרופ' סמי שלום שטרית, ראש ביה"ס לאמנויות הקול והמסך: "אני שמח על היוזמה הנפלאה והמתבקשת הזאת של חברי רני בלייר,  אשר רתם למפעל החשוב הזה את YES ובעיקר את דגנית אטיאס גיגי ועוזי קרין. מכללת ספיר נטועה עמוק בשדרות וביישובי העוטף. חטפנו מכה קשה בשבת השחורה ההיא ונהיה שותפים לשיקום השכונה שלנו בנגב המערבי. הסטודנטים שלנו, יחד עם המנחים והמנחות ונשות ואנשי YES, לוקחים אחריות לספר את הסיפור מבפנים. זה יהיה פסיפס אינטימי מרתק של סיפורים קטנים שיעבירו את ההלם, הטראומה, ההתמודדות וההתאוששות. תודות לכל העושים במלאכה. זה לא מובן מאליו".

יהב וינר ז"ל, אחראי על קשרי החוץ של ביה"ס לאמנויות הקול והמסך במכללת ספיר ויוצר מחונן בפני עצמו, נרצח בשבת השחורה בכפר עזה. סרטו "הילד", זמין לצפייה ב-yes VOD.

More News

במסגרת הקורס "חשיפה לעולם היזמות" של ח"י בספיר, התארחו השבוע בגוגל תל אביב כ-50 סטודנטיות וסטודנטים מהחברה הערבית ליום שכולו השראה, יזמות, חדשנות והייטק. בסיור פגשו הסטודנטים והסטודנטיות יזמים מהחברה הערבית  ושמעו על סיפור השתלבותם בעולם הייטק בישראל. בנוסף, התנסו בסדנה לייצוג עצמי וקידום קריירה. הסיור הוא חלק מהקמת מעבדת חדשנות בתחום הרפואה שתוקם בשנה הבאה במרכז החדשנות של המכללה ותנוהל ע"י ד"ר האמה אבו קישק. במעבדה ישולבו דמויות מעולם הרפואה, מב"יח ברזילי ומשירותי בריאות "כללית" יחד עם סטודנטים וסטודנטיות, ובה יפתחו מיזמים בתחום.
חדש על המדף
צדיקות למהדרין: נשים מהאמיש ונשים חרדיות מתדיינות עם המדיה Strictly Observant: Amish and Ultra-Orthodox Jewish Women Negotiating Media "מקובל לחשוב שנשים מהאמיש ונשים חרדיות הן שמרניות, צייתניות וכנועות. המחקר המשווה שערכתי מלמד שהמציאות מורכבת הרבה יותר." כיצד הצליחה חוקרת ישראלית להיכנס אל קהילת האמיש בפנסילבניה, אחת הקהילות הסגורות והמסקרנות ביותר בעולם? איך חיה יהודייה שומרת מצוות בבית נוצרי, שבו שומן חזיר מופיע בכל מתכון? כיצד הסכימו נשות האמיש לשתף פעולה עם מחקר אקדמי? איך מנהלים מחקר בחווה מבודדת, ללא חשמל וללא אינטרנט? כיצד מפיצים שאלונים עם סוס ועגלה, בקהילה שבה אין מכוניות?