"הסוריאליזם של הישראליות התרגש על רבקה נריה-בן שחר במוצאי שבת, שבה עברה ממחלקת היולדות בהדסה - דקות אחרי לידת נכדה הראשון - אל מחלקת טיפול נמרץ בסורוקה, שם הורדם והונשם אחיה הקטן, רס"ן ביחידת סיור, שכדור חדר את ריאתו בקרב בדרום הרצועה. בנסיבות האלה היא כבר לא חוששת לשאול: האם אנו יודעים כמה פצועי גוף ונפש הותירה המלחמה הזו? ובכלל, האם אנחנו יודעים מה ייחשב ניצחון שימנע פצועים נוספים?

ד"ר רבקה נריה בן שחר

ד"ר רבקה נריה בן שחר היא מרצה בכירה במחלקה לתקשורת.

למאמרה המלא של נריה ב-ynet

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

למחזר ישי
לרגל יום הזיכרון עלה לסלקום TV VOD הסרט "למחזר ישי" של הסטודנט עילי שיין. עילי חוזר אל חומרי ארכיון של דודו, סגן ישי שכטר ז"ל, אשר נפל בקרב בלבנון ביום כ"ג בסיוון תשנ"ו (10.6.1996). כל המשפחות המאושרות דומות, אבל לכל משפחה שכולה יש את הדרך שלה להתמודד עם האבל. משפחת שכטר בחרה להתמודד איתו בדרך הומוריסטית שבוחנת את התהליך שעוברת כל משפחה שאיבדה את היקר לה מכל.
במסגרת הקורס "חשיפה לעולם היזמות" של ח"י בספיר, התארחו השבוע בגוגל תל אביב כ-50 סטודנטיות וסטודנטים מהחברה הערבית ליום שכולו השראה, יזמות, חדשנות והייטק. בסיור פגשו הסטודנטים והסטודנטיות יזמים מהחברה הערבית  ושמעו על סיפור השתלבותם בעולם הייטק בישראל. בנוסף, התנסו בסדנה לייצוג עצמי וקידום קריירה. הסיור הוא חלק מהקמת מעבדת חדשנות בתחום הרפואה שתוקם בשנה הבאה במרכז החדשנות של המכללה ותנוהל ע"י ד"ר האמה אבו קישק. במעבדה ישולבו דמויות מעולם הרפואה, מב"יח ברזילי ומשירותי בריאות "כללית" יחד עם סטודנטים וסטודנטיות, ובה יפתחו מיזמים בתחום.