היום הגיעה לסיומה הכשרה ל-150 מורות ומורי דרך בתחום הסברה ברשתות חברתיות של המרכז ללימודי חוץ והמשך בספיר בשיתוף משרד התיירות, ג'וינט תבת ו-Elevation.

מורות ומורי הדרך של משרד התיירות קיבלו כלים וידע לקידום והסברה מקוונת לקהלים מרחבי העולם ופיתוח עסקי לקידום עצמי בעולם התיירות המשתנה.

היום באירוע הסיום, מורות ומורי הדרך, בליווי המנטורים שלהם, הציגו את התוצרים לקהל.

כיבד אותנו בנוכחות מנכ״ל משרד התיירות, שהביע הערכתו הרבה לספיר ולחשיבות ההכשרה.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

למחזר ישי
לרגל יום הזיכרון עלה לסלקום TV VOD הסרט "למחזר ישי" של הסטודנט עילי שיין. עילי חוזר אל חומרי ארכיון של דודו, סגן ישי שכטר ז"ל, אשר נפל בקרב בלבנון ביום כ"ג בסיוון תשנ"ו (10.6.1996). כל המשפחות המאושרות דומות, אבל לכל משפחה שכולה יש את הדרך שלה להתמודד עם האבל. משפחת שכטר בחרה להתמודד איתו בדרך הומוריסטית שבוחנת את התהליך שעוברת כל משפחה שאיבדה את היקר לה מכל.
במסגרת הקורס "חשיפה לעולם היזמות" של ח"י בספיר, התארחו השבוע בגוגל תל אביב כ-50 סטודנטיות וסטודנטים מהחברה הערבית ליום שכולו השראה, יזמות, חדשנות והייטק. בסיור פגשו הסטודנטים והסטודנטיות יזמים מהחברה הערבית  ושמעו על סיפור השתלבותם בעולם הייטק בישראל. בנוסף, התנסו בסדנה לייצוג עצמי וקידום קריירה. הסיור הוא חלק מהקמת מעבדת חדשנות בתחום הרפואה שתוקם בשנה הבאה במרכז החדשנות של המכללה ותנוהל ע"י ד"ר האמה אבו קישק. במעבדה ישולבו דמויות מעולם הרפואה, מב"יח ברזילי ומשירותי בריאות "כללית" יחד עם סטודנטים וסטודנטיות, ובה יפתחו מיזמים בתחום.