ביום שישי ה-14.5.2021 יתקיים כנס מקוון של המחלקה למנהל ומדיניות ציבורית, המכללה האקדמית ספיר.
הכנס "עתידה של פוליטיקה אחרת"  יעסוק באזרחות, אזרחים, ומדינה בתקופת הקורונה ומעבר לה.

את הכנס ייפתחו פרופ' ניר קידר, המשנה לנשיא לעניינים אקדמיים, ד"ר יורם עידה, ראש המחלקה, וד"ר אמית אביגור-אשל מהמחלקה למנהל ומדיניות ציבורית.

הרצאות כלליות:
ד"ר מהא כרכבי-סבח, מהמחלקה לסוציולוגיה ואנתרופולוגיה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב, תדבר על עבודה ומשפחה בתקופת משבר הקורונה.
עמית בן-צור, מנהל מכון "יסודות", ידבר על אסטרטגיה ליציאה מהמשבר הכלכלי שנוצר עקב משבר הקורונה.

בהמשך, ייערכו מפגשים במסגרת קבוצות דיון מצומצמות יותר בהנחיית מרצות ומרצים מהמחלקה למנהל ומדיניות ציבורית במכללת ספיר בנושאים רלבנטיים לכנס.

More News

ליאת שטייר לבני
עבור התלמידים ביפן, הצעירים היהודים בעולם, ואפילו המפגינים באוניברסיטת קולומביה - אנה פרנק היא הרבה מעבר לנערה יהודייה שכתבה יומן במהלך השואה. מה הסוד של היומן של אנה פרנק? למה הפכה לסמל של החיים שנגדעו באחת בעקבות השואה? עד כמה הסיפור שלה רלוונטי לדור ה-Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות פרו-פלסטיניות?. איך היומן האישי הפך לרב מכר? עד כמה הוא רלוונטי לדור Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות של פרו-פלסטינים באוניברסיטאות נגד ישראל? האזינו לפרופ' ליאת שטייר-לבני, חוקרת שואה, קולנוע ותרבות במכללה האקדמית ספיר והאוניברסיטה הפתוחה בפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.
‏קרן "פועלים לתקומה" של בנק הפועלים חוברת למכללה האקדמית ספיר להקמת תכנית למנהיגות ציבורית בעוטף. הקרן, שהוקמה עם פרוץ המלחמה, אישרה תמיכה בסך 10 מיליון ₪ לפיתוח ויישום תכנית לימודים ראשונית מסוגה, שתתמקד בחקר האתגרים האזוריים ובפיתוח פתרונות יזמיים לפתרונם. מטרת התוכנית היא לעודד סטודנטים מרחבי הארץ להגיע ללמוד במכללה האקדמית ספיר, ולשמש כמנוע  צמיחה כלכלי, חברתי וקהילתי בעוטף. כחלק ממחויבות ארוכת שנים של בנק הפועלים לחברה ולקהילה, בנק הפועלים הכריז בתחילת מלחמת "חרבות ברזל" על הקמת קרן בסך של עד 100 מיליון ₪ לתמיכה ביישובי העוטף ופצועי חרבות ברזל.