הספר "המפתח למנהיגות אנושית" שכתב ד"ר אריה פישביין, מגיש לקורא שלל כללים ועצות מעשיות מניסיונו האישי לניהול חכם בגישה האנושית והשגת יעדים ושיפור הישגים בכל תחומי החיים.

הגישה האנושית מושתתת על ביצוע המשימות במלואן בשילוב יחסי אנוש חמים, גילוי מעורבות ואכפתיות תוך הקשבה ורצון אמיתי לסייע לפתור בעיות ולמנוע מצב שעלול לפגוע בתפקודם של העובדים.
הספר מהווה כלי מעשי לדרגי הניהול השונים ולכלל האוכלוסיה בכל מצב וגיל והוא פורס בפני הקורא סיפורי הצלחה ולצידם גם סיפורי כישלון בצירוף תובנות, ההופכות את הספר הזה לכל כך אנושי ומדבר אל הלב.

ד"ר אריה פישביין הוא מרצה במחלקה לשיווק טכנולוגי. פישביין הוא תת אלוף במיל', יועץ ארגוני לעסקים, מומחה בניהול ומנהיגות, בעל תואר שני בהנדסת תעשיה וניהול עם התמחות במינהל עסקים.
לפישביין ניסיון ניהולי רחב במגוון תחומי פעילות בצה"ל ובתפקידי מנכ"ל בארגונים וחברות, מתן יעוץ עסקי ושיווקי, יעוץ אסטרטגי והעברת הרצאות וסדנאות לארגונים שונים.

More News

פרופ' ניר קידר בכנס אקדמיה שעובדת
אמש התקיים כנס ״אקדמיה שעובדת״ של מרכז אדמונד דה רוטשילד לחיבור השכלה גבוהה-תעסוקה, שבו השתתפו נציגים מרכזיים מהאקדמיה והמשק.
לאה שלף
ד"ר לאה שלף, ראשת ביה"ס לעבודה סוציאלית במכללה האקדמית ספיר השתתפה בכנס ״שדרות-איכילוב - מטראומה לחוסן". ד"ר שלף, שפעילה גם כיועצת מחקר ומטפלת ביחידה לתגובות קרב של צה״ל, הייתה יו"ר המושב שעסק בבריאות הנפש בצו 8, והציגה במושב את הרצאתה "החזית הקלינית: טיפול בחיילים החוזרים מלחימה". ד"ר שלף סיפרה על החזית הקלינית בטיפול בחיילים שחוזרים מהלחימה הביתה ואמרה כי הם כרגע לא יודעים האם ההתערבות המוקדמת בטיפול תמנע בעתיד פוסט טראומה או אובדנות, וזה אתגר גדול עבורם. עוד אמרה כי "אנחנו רואים תסמינים של חיילים עם פוסט טראומה, החיילים מבקשים לחזור ולהלחם וכמטפל אתה מתלבט אם להחזיר אותם לקרב או לא.