פרויקט בינלאומי בהשתתפות המחלקה לתקשורת
שבעה סטודנטים וסטודנטיות ממסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית, בהנחיית ראש המחלקה לתקשורת, ד"ר מוטי גיגי וראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית יצאו לסדנת למידה בינלאומית בשטוטגארט, גרמניה.
סדנה זו מתקיימת במסגרת קורס אקדמי בן 4 נק"ז במחלקה והיא חלק מפרויקט mission-enterprise , שעוסק בחיבור אינטר- דיספלינארי בין מחלקות למנהל עסקים (אוניברסיטת HDM בשטוטגארט), חינוך (מקסיקו) , תקשורת (ספיר) והנדסה (רומניה).
הסדנה התחילה ביוני באופן מקוון וכעת מקיימת פיזית בשטוטגארט גרמניה. סדנא מקוונת נוספת מתוכננת להתקיים בספטמבר ובינואר יתקיים מפגש סיכום במקסיקו.
מסגרת הקורס נתנו שתי הרצאות אורח שני מרצים מח"י בספיר, מרכז החדשנות והיזמות בהמכללה: ניר ראובן, מומחה לחדשנות ארגונית, יועץ התכנית האקדמית בח"י בספיר "מרעיון להצעה מוחשית" ודניאל גולדנברג: "בניית מותג".
זהו המחזור הראשון של הפרויקט. המחזור השני מתוכנן להתקיים בבוקרשט ובמכללה האקדמית ספיר.
מיזם זה הוא חלק ממהלך של המחלקה לתקשורת, להרחיב את עשייתה הבינלאומית, דבר שבא לידי ביטוי בפרויקטים ושיתופי פעולה בינלאומיים נוספים, כמו מלגת רדיו דוקומנטרי בבית הספר לואי לומייר בפריז, קורס משותף העוסק בזיכרון השואה והתמודדות עם העבר הנאצי בשיתוף האוניברסיטה למדיה בשטוטגארט ועוד.