לאחרונה התקיים במכללה האקדמית ספיר המפגש השנתי למלגאי תכנית המלגות IMPACT! במעמד נשיא המכללה האקדמית ספיר - פרופ' ניר קידר, מנכ"לית המכללה - הגב' אורנה גיגי, דיקן הסטודנטים - מר אלון גייר, מנכ"לית תכנית המלגות IMPACT! - הגב' אורנה פסח, ומנהלת תחום אקדמיה בתכנית המלגות IMPACT! – הגב' הדר וקנין.
 

תכנית IMPACT! של ארגון ידידי צה"ל בארה"ב (FIDF) מעניקה השנה במכללה 58 מלגות לימודים, לסטודנטים ששרתו המערך הלוחם, לוחמים ותומכי לחימה, בהיקף של כ-רבע מיליון דולר!
המלגה הנדיבה, שהשנה עלתה לגובה של 5,000$ לכל שנת לימודים, מלוות את הסטודנט לאורך כל שנות התואר.
עד שנה זו, 380 סטודנטים של ספיר זכו במלגה וסיימו את לימודי התואר בהצלחה רבה. להם הוענקו מלגות בהיקף מרשים של 5,750,000 דולר!

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: מזה למעלה משני עשורים, המכללה האקדמית ספיר מהווה עוגן אקדמי, תרבותי, חברתי וטכנולוגי בנגב המערבי. מברך על שיתוף הפעולה ארוך השנים עם תכנית המלגות IMPACT!  ומודה להנהלת התכנית על ההשקעה הרבה והתמיכה בסטודנטים ובסטודנטיות.

אורנה פסח, מנכ"לית תכנית המלגות IMPACT!: את תכנית IMPACT! הקמנו ב-FIDF במטרה להצדיע לחיילים שבחרו לשרת במערך הלוחם של צה"ל, מתוך הערכה עצומה לתרומתם להגנת המולדת וביטחון המדינה. אנו גאים בכל אחד ואחת מהמלגאים שלנו, על שרותם הצבאי ועל הישגיהם המרשימים בלימודים. שיתוף הפעולה עם הנהלת המכללה האקדמית ספיר, מזה 21 שנה, הוא משמעותי ונהדר, ואין ספק כי תורם רבות להצלחת התכנית והצלחת המלגאים.

More News

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
דמו דיי בח"י בספיר
סטודנטיות וסטודנטים ממרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר 30 פרויקטים ייחודיים בסימן שיקום עוטף עזה לאחר האסון של ה-7 באוקטובר. מרכז החדשנות והיזמות של המכללה האקדמית ספיר, ח"י בספיר, ערך כנס "דמו דיי" בו הוצגו 30 פרויקטים ייחודיים פרי יצירתם של כ-150 סטודנטים מכלל מחלקות המכללה. הסטודנטים והסטודנטיות, שעבדו במהלך השנה האחרונה ב-8 מעבדות שונות מתחומי טכנולוגיות המידע, תחומי המשפט, אתגרים בתעשייה, הגיימינג ועוד, התמקדו באיתור הצרכים ואתגרים של תקומת הנגב המערבי לאחר אסון ה-7 באוקטובר.