לאחרונה התקיים אירוע השקה של מעבדת השיווק החדשה במחלקה לתקשורת. מעבדת השיווק, MC Lab (Marketing Communication), שנחנכה זה עתה תשמש כבית של הסטודנטים והסטודנטיות במסלול תקשורת שיווקית ותאפשר להם מרחב עבודה להפקה, תכנון ויישום של פרויקטים בתחום השיווק. כמו גם, כמרחב למפגש רב-דורי של עמיתי המסלול במהלך הלימודים ואחריהם.
מעבדת השיווק תשמש כנקודת מפגש של הסטודנטים עם התעשייה ותארח מעת-לעת הרצאות אורח של מומחים מתעשיית השיווק, הפרסום, היח"צ והדיגיטל, ואף תאפשר לבוגרי ובוגרות המסלול לשתף מהניסיון המעשי שלהם, לחנוך את הדור הבא ולקחת חלק פעיל ביצירת גשר בין האקדמיה לתעשיית התקשורת.
אירוע ההשקה, שכלל גזירת סרט, נערך בהשתתפות מנכ"לית המכללה, גב' אורנה גיגי, ראש המחלקה לתקשורת ד"ר יובל גוז'נסקי, ראש מסלול תקשורת שיווקית יצחק משיח, מרצים ועשרות סטודנטים מכלל השנתונים במסלול. כמו כן, במהלך האירוע נערכו הרצאות-אורח של אנשי שיווק וביניהם יוצר התוכן גל זהבי ואיש הפרסום אבי ענבר.
מנכ"לית מכללת ספיר, אורנה גיגי: זוהי נקודת ציון חשובה בהתפתחות של המחלקה לתקשורת. אני בטוחה שהמרחב החדש שאנחנו משיקים היום יתרום לחוויה הלימודית של הסטודנטים והסטודנטיות במסלול תקשורת שיווקית.
ראש המחלקה לתקשורת, ד"ר יובל גוזנסקי: אנחנו שמחים להשיק היום את הספייס החדש של מסלול תקשורת שיווקית. זהו צורך שעלה מהשטח, ואנו שמחים שיש לנו את ההזדמנות לחנוך היום את המעבדה החדשה. אני מודה לכל העוסקים במלאכה ומאחל לסטודנטים שימוש יעיל במשאב החדש.
ראש מסלול תקשורת שיווקית, יצחק משיח: הבית החדש שלנו בקמפוס נועד לקידום הרמה המקצועית מצד אחד, ונקודת מפגש לנטוורקינג. אנו שואפים שהפעילות במעבדת השיווק תאפשר לסטודנטים והסטודנטיות להישאר עם יד על הדופק ולהכיר טרנדים. זה מקום לחשיבה, תכנון ועבודה עצמאית מצד אחד, ומרחב לעבודת צוות מצד שני.
צילום: רוני גבריאל שדה