בשורה לסטודנטיות ולסטודנטים של המכללה האקדמית ספיר: שנת הלימודים הקרובה, תשפ״ד, במימון מלא

בזכות מאמץ משותף של הנהלת המכללה האקדמית ספיר ואגודת הסטודנטים בספיר, תוענק מלגת שכר לימוד לכלל הסטודנטים בתוכניות התואר הראשון והשני ובמרכז הקדם אקדמי בשנת תשפ״ד.

חודשיים עברו מאז פרוץ מלחמת ״חרבות ברזל״.  המכללה האקדמית ספיר הממוקמת במרחק של פחות מארבעה קילומטרים מגבול עזה, ספגה אבדות קשות במתקפה הרצחנית. מתוך השבר, הנהלת המכללה בישרה היום (יום ה׳), נר ראשון של חנוכה, שכלל הסטודנטים בתכניות לתואר ראשון ושני יזכו למלגת שכר לימוד מלאה עבור השנה הנוכחית (תשפ״ד). המועצה להשכלה גבוהה אישרה את התוכנית למערך תמיכה במוסדות הפועלים באזורי הלחימה והעימות, בראשם המכללה האקדמית ספיר.

שנת הלימודים תשפ״ד תפתח במכללה האקדמית ספיר ב-24/12/23, ותתנהל תוך התחשבות מרבית במשרתי המילואים והמפונים ותוך דגש על החוסן הנפשי והכלכלי של הסטודנטים.

פרופ׳ ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: ״ספיר אינה רק מוסד אקדמי. היא סמל ונכס אסטרטגי של מדינת ישראל. על אף השבר, נעשה כל שביכולתנו כדי שהמכללה תמשיך להוביל את החברה והכלכלה באזור בנגב המערבי ומעבר לו. אני מודה לאגודת הסטודנטים בספיר על שיתוף הפעולה ועל תרומתם להישג, ותודה גם לשר החינוך, למל״ג ולמשרד האוצר על תמיכתם. אנו נמשיך לפעול מול הגורמים הרלוונטיים למען רווחת הסטודנטיות והסטודנטים שלנו.״

הרישום לשנת הלימודים הקרובה, תשפ״ד, נמצא בעיצומו! ספיר מזמינה מועמדות ומועמדים מכל רחבי הארץ ליצור קשר עם יועצי הלימודים של המכללה ולהצטרף למשפחת ספיר. ״בזכות המצטרפים החדשים לקהילה, נוכל להגשים את החזון החינוכי לצד החזון הציוני, שיקום ופיתוח האזור. האור והטוב ינצחו״, סיכם פרופ׳ קידר.

More News

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
דמו דיי בח"י בספיר
סטודנטיות וסטודנטים ממרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר 30 פרויקטים ייחודיים בסימן שיקום עוטף עזה לאחר האסון של ה-7 באוקטובר. מרכז החדשנות והיזמות של המכללה האקדמית ספיר, ח"י בספיר, ערך כנס "דמו דיי" בו הוצגו 30 פרויקטים ייחודיים פרי יצירתם של כ-150 סטודנטים מכלל מחלקות המכללה. הסטודנטים והסטודנטיות, שעבדו במהלך השנה האחרונה ב-8 מעבדות שונות מתחומי טכנולוגיות המידע, תחומי המשפט, אתגרים בתעשייה, הגיימינג ועוד, התמקדו באיתור הצרכים ואתגרים של תקומת הנגב המערבי לאחר אסון ה-7 באוקטובר.