בוטקאמפ לסטודנטים מהחברה הבדואית

לאחרונה התקיים בוטקאמפ ייחודי בן יומיים לסטודנטים ולסטודנטיות מהחברה הבדואית, כחלק ממיזם "גשר אקדמיה - תעסוקה", בשיתוף עם מרכז אדמונד דה רוטשילד לחיבור השכלה גבוהה ותעסוקה.

הבוטקאמפ נפתח בסשן של חקר עצמי וגילוי חוזקות וחלומות בהנחיית אלהאם אלכמאלת  וניצה נקן, רכזות האגף לקשרי אקדמיה - תעסוקה במכללת ספיר. המשתתפים והמשתתפות זכו להעמיק את ההיכרות עם עצמם ולגלות את הפוטנציאל האמיתי שלהם.

נופר קוקבנקר, בוגרת ומרצה במחלקה לשיווק טכנולוגי בספיר, הובילה סדנה מרתקת לעמידה מול קהל, בה כל אחת ואחד קיבלו כלים להצגה עצמית מרשימה ולשיפור הביטחון העצמי.

בהמשך, אילן פופקו הנחה סדנת סטוריטלינג, בה השתמשו הסטודנטים והסטודנטיות בתרגילי אימפרוביזציה, כדי לפתח את כישורי התקשורת והביטוי האישי.

ביום השני, אילנה גיזבורג וקנין הדריכה כיצד להשתמש בלינקדאין ככלי למיתוג את עצמי בצורה מיטבית, וכן קיימה הכנה לראיונות עבודה עם טיפים וכלים מעשיים להצלחה.

הבוטקאמפ נחתם בסדנת ניהול זמן בהנחיית סבחה אלנבארי, שבה למדו איך לנהל את הזמן בצורה יעילה ולהשיג את המטרות האישיות והמקצועיות.

הבוטקאמפ סיפק לסטודנטים ולסטודנטיות חוויה מעשירה ומעצימה, עם כלים אמיתיים שיסייעו להשתלב ולהצטיין בשוק העבודה. כל המשתתפים הגיעו עם רצינות והרבה יצירתיות ומוטיבציה, במטרה לצאת לעולם העבודה בצורה מיטבית. הבוגרים והבוגרות סיימו את הבוטקאמפ עם הבנה עמוקה יותר של הכישורים האישיים, יכולות התקשורת, ודרכים חדשות להתמודד עם אתגרים מקצועיים.

גאים בכם ומאחלים לכולם הצלחה בהמשך הדרך! זהו הצעד הראשון במסע הקריירה שלכם.

More News

תמונה מייצגת "חמוצים"2
ברכות חמות לבוגרות ובוגרי מסלול אנימציה בביה"ס לאמנויות הקול והמסך בספיר על הזכיות הטריות בפסטיבל אנימיקס ותחרות אסיף. מזל טוב לבוגרת מירי דוחיקיאן על זכייתה יחד עם היוצרת ואניה כספי שמאע, בפרס הראשון בתחרות הסרטים העצמאיים עם הסרט ״חמוצים״. על הסרט: דרך המכתב שכותבת אינה בת ה-14 עולה חדשה בישראל, מתגלה סיפור כואב של התבגרות בחברה חדשה. נימוקי השופטים לזכייה: ״ועדת הפרס התרשמה מיכולות הבימוי ושליטת היוצרות במבע הקולנועי האנימטיבי. התסריט נוגע בבטן הרכה תוך שימוש חכם בדיאלוג בין שתי חברות, שאלפי קילומטרים מפרידים ביניהן ובין האמת הכואבת של חוויות נעורים ראשונות, כואבות וטעונות.
ערב הוקרה לנוזהה אלאסד-אלהוזייל
אתמול (ב') התקיים ערב הוקרה מרגש לפרופ' נוזהה אלאסד-אלהוזייל, מרצה בכירה בבית הספר לעבודה סוציאלית בספיר, על הישגים אקדמיים פורצי דרך, לרגל קבלת הפרופסורה. במהלך הערב המרגש, ביוזמת עיריית רהט והמכללה האקדמית ספיר, עלו וברכו: מר מר טלאל קירנאוי - ראש עיריית רהט, עו"ד גלעד שר - יושב ראש הועד המנהל של המכללה האקדמית ספיר, ד"ר אורי לב - דיקן לעניינים אקדמיים בהנהלת המכללה האקדמית ספיר, ינון אהרוני - מנכ״ל משרד הרווחה, מר ישראל בודיק - מנהל מחוז דרום במשרד, פרופ' לאה קסן - פרופסור אמריטה וממייסדות המחלקה לעבודה סוציאלית באונ' בן-גוריון, פרופ' בני גדרון - ראש המחלקה לשעבר, רבקה כרמי - נשיאת אונ' בן