הסטודנטים במחלקה לכלכלה וחשבונאות במכללה האקדמית ספיר בראש טבלת שיעור מסיימי הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת.

מנתוני מועצת רואי החשבון שפורסמו באחרונה, עולה כי 87% מהסטודנטים מהמחלקה לכלכלה במכללה האקדמית ספיר עברו את הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת במועד סתיו 2020, שיעור המעבר של המכללה האקדמית ספיר הוא הגבוה מבין כל מוסדות הלימוד בישראל.

נתון זה מציב את המכללה האקדמית ספיר בראש טבלת עוברי הבחינה האימתנית מבין כלל המוסדות האקדמיים בארץ. מתוך 15 סטודנטים, 14 מהם ניגשו לבחינה בפעם הראשונה ועברו את הבחינה 13 סטודנטים. אל הבחינה ניגשו 859 סטודנטים וסטודנטים ממוסדות השכלה גבוהה מכל הארץ, כאשר 71% מכל הנבחנים שניגשו לראשונה לבחינה עברו אותה בהצלחה.

פרופ' גילה בניסטי

פרופ' גילה בניסטי, ראשת התכנית לכלכלה וחשבונאות במכללה האקדמית ספיר: "כבוד גדול מגיע לסטודנטים שלנו שהתחילו את לימודיהם בתנאי קבלה נמוכים מאשר אלה שבאוניברסיטאות. הודות למוטיבציה, נחישות, התמדה והשקעה רבה בלימודים הם הגיעו להישגים יוצאי דופן. מחצית מהתלמידים קיבלו בבחינה "חשבונאות פיננסית מתקדמת" ציון של 83 ומעלה. לאורך כל הדרך הבהרנו להם שאנחנו מעמידים בפניהם רף למידה גבוה והשתדלנו לטעת בהם מוטיבציה. אנחנו לא מוותרים להם אבל גם לא מוותרים עליהם".

More News

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
דמו דיי בח"י בספיר
סטודנטיות וסטודנטים ממרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר 30 פרויקטים ייחודיים בסימן שיקום עוטף עזה לאחר האסון של ה-7 באוקטובר. מרכז החדשנות והיזמות של המכללה האקדמית ספיר, ח"י בספיר, ערך כנס "דמו דיי" בו הוצגו 30 פרויקטים ייחודיים פרי יצירתם של כ-150 סטודנטים מכלל מחלקות המכללה. הסטודנטים והסטודנטיות, שעבדו במהלך השנה האחרונה ב-8 מעבדות שונות מתחומי טכנולוגיות המידע, תחומי המשפט, אתגרים בתעשייה, הגיימינג ועוד, התמקדו באיתור הצרכים ואתגרים של תקומת הנגב המערבי לאחר אסון ה-7 באוקטובר.