הסטודנטים במחלקה לכלכלה וחשבונאות במכללה האקדמית ספיר בראש טבלת שיעור מסיימי הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת.

מנתוני מועצת רואי החשבון שפורסמו באחרונה, עולה כי 87% מהסטודנטים מהמחלקה לכלכלה במכללה האקדמית ספיר עברו את הבחינה בחשבונאות פיננסית מתקדמת במועד סתיו 2020, שיעור המעבר של המכללה האקדמית ספיר הוא הגבוה מבין כל מוסדות הלימוד בישראל.

נתון זה מציב את המכללה האקדמית ספיר בראש טבלת עוברי הבחינה האימתנית מבין כלל המוסדות האקדמיים בארץ. מתוך 15 סטודנטים, 14 מהם ניגשו לבחינה בפעם הראשונה ועברו את הבחינה 13 סטודנטים. אל הבחינה ניגשו 859 סטודנטים וסטודנטים ממוסדות השכלה גבוהה מכל הארץ, כאשר 71% מכל הנבחנים שניגשו לראשונה לבחינה עברו אותה בהצלחה.

פרופ' גילה בניסטי

פרופ' גילה בניסטי, ראשת התכנית לכלכלה וחשבונאות במכללה האקדמית ספיר: "כבוד גדול מגיע לסטודנטים שלנו שהתחילו את לימודיהם בתנאי קבלה נמוכים מאשר אלה שבאוניברסיטאות. הודות למוטיבציה, נחישות, התמדה והשקעה רבה בלימודים הם הגיעו להישגים יוצאי דופן. מחצית מהתלמידים קיבלו בבחינה "חשבונאות פיננסית מתקדמת" ציון של 83 ומעלה. לאורך כל הדרך הבהרנו להם שאנחנו מעמידים בפניהם רף למידה גבוה והשתדלנו לטעת בהם מוטיבציה. אנחנו לא מוותרים להם אבל גם לא מוותרים עליהם".

More News

המדינה תעביר 200 מיליון ש״ח למכללה האקדמית ספיר, המוסד האקדמי החשוב בנגב המערבי והמעסיק הגדול ביותר בעוטף ישראל. בהמשך להחלטת הממשלה, יועברו למכללה האקדמית ספיר 200 מיליון ש״ח. הכספים נועדו לשיקום אקדמי וקהילתי שיבטיח את חיזוק הנגב המערבי בעקבות השבת הרצחנית ואת החזרה הבטוחה ללימודים בספיר. נשיא המכללה, פרופ' קידר: "אנו מברכים על החלטת הממשלה. התכנית האסטרטגית שאושרה על ידי הממשלה היא שאפתנית וחשובה.
תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש עם 100 אחוזי מעבר. מועצת רואי החשבון פרסמה השבוע (יום ב') את ציוני בחינת ההסמכה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת, שנערכה ב-13 בפברואר בבנייני האומה בירושלים, אליה ניגשו 681 נבחנים ונבחנות. 11 סטודנטים ממכללת ספיר ניגשו לבחינה בנושא חשבונאות פיננסית מתקדמת (מועד סתיו 2023) - וכולם עברו. מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה. שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%. לידיעה המלאה באתר גלובס