קמילה מילנר לנדסקינד מונתה למנהלת המרכז הקדם אקדמי ולימודי חוץ במכללה

קמילה מילנר לנדסקינד, מונתה למנהלת המרכז הקדם אקדמי ולימודי חוץ במכללה האקדמית ספיר. מדובר בשני מרכזים פעילים שאוחדו, בכך היא מחליפה את זוהר אביטן, מנהל המרכז הקדם אקדמי שפרש לאחרונה לגמלאות ואת דודו שלמה שכיהן כמנהל המרכז ללימודי חוץ והמשך.

מילנר לנדסקינד, בת 41, מקיבוץ ארז נשואה לאלון, אמא ללביא, ליה ובר, הייתה בשנתיים האחרונות מנכ"לית שותפה של עמותת תוצרת הארץ-  ארגון הבונה ומפתח קהילות חיים של צעירים בפריפריה הגיאו-חברתית של ישראל.

הייתה בין המייסדות וניהלה את היחידה למעורבות חברתית במכללה האקדמית ספיר מעל עשור ובנוסף לתפקידה כיהנה כממונה מוסדית על מיזם "תקווה ישראלית באקדמיה" (מטעם בית הנשיא). כחלק מתחומי אחריותה הובילה וקידמה שותפות בין המכללה לבין מרחב הנגב המערבי תוך קידום תפיסה חברתית קהילתית וערכית. 

בעלת תואר שני בייעוץ ארגוני. ערכה מחקר בנושא משפחות מלוות לילדים ללא עורף משפחתי באוניברסיטה עברית. מעורבת בעשייה קהילתית- חברתית באזור הנגב המערבי ובתחום ילדים ללא עורף משפחתי.

לדברי מילנר לנדסקינד, "אני מתרגשת לחזור לספיר ולהוביל את האגף ללימודים קדם, חוץ והמשך אקדמיים. אני מאמינה כי באגף זה טמון פוטנציאל רחב והינו בעל חשיבות עמוקה גם בהיבטים מקצועיים וגם בהיבטים של פיתוח אזורי. העשייה של האגף, מתחברת לחזון המכללה שפותחת שעריה לסטודנטים מרקע תרבותי, כלכלי וגיאוגרפי מגוון ומעניקה להם חוויה אינטלקטואלית, חברתית וסטודנטיאלית עשירה.

מטרתנו להמשיך לפתח תכניות ייחודיות וקורסים מקצועיים איכותיים שיתרמו להתמחות בתחומים מוכרים ולפיתוח כיוונים חדשים. תכניות ההכשרה נותנות מענה גם להסבה מקצועית בתחומים נדרשים במשק הישראלי ולצרכים חדשניים ונחוצים, העולים מתוך הקהילה.  האגף ימשיך לחזק את הקשר עם שותפים משמעותיים מהשלטון הלאומי, המקומי, המגזר הפרטי והציבורי.

לצד כל אלו, המרכז ללימודים קדם אקדמיים ימשיך להנגיש ולאפשר לכל הצעירות והצעירים שחולמים להגיע לאקדמיה את המרחב המקצועי ביותר, בליווי אישי וצמוד, כדי להתכונן לעולם האקדמי ולהגשים את חלומם. אין לי ספק,  שבשנים הקרובות המרכז ימשיך להתפתח ולהוות מרכז אזורי מוביל להשכלה חוץ אקדמית, לצד ייצוא של תחומי מומחיות הקיימים במכללה לאזורים שונים בארץ.
מודה לקודמי, זהר אביטן ודודו שלמה על הליווי והסיוע בקליטתי והתאקלמותי בתפקיד מיוחד זה".

More News

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
דמו דיי בח"י בספיר
סטודנטיות וסטודנטים ממרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר 30 פרויקטים ייחודיים בסימן שיקום עוטף עזה לאחר האסון של ה-7 באוקטובר. מרכז החדשנות והיזמות של המכללה האקדמית ספיר, ח"י בספיר, ערך כנס "דמו דיי" בו הוצגו 30 פרויקטים ייחודיים פרי יצירתם של כ-150 סטודנטים מכלל מחלקות המכללה. הסטודנטים והסטודנטיות, שעבדו במהלך השנה האחרונה ב-8 מעבדות שונות מתחומי טכנולוגיות המידע, תחומי המשפט, אתגרים בתעשייה, הגיימינג ועוד, התמקדו באיתור הצרכים ואתגרים של תקומת הנגב המערבי לאחר אסון ה-7 באוקטובר.