קרן שוקן העניקה ל-8 סטודנטיות וסטודנטים בבית הספר למשפטים בספיר מלגת הצטיינות על סך 5,000 דולר.

המלגה נועדה לאפשר למצטיינות ולמצטיינים להשקיע את זמנם ומרצם בלימודים האקדמיים.

בית הספר למשפטים במכללה האקדמית ספיר פתח את שעריו בשנת 2009; הוא נשען על יסודות רעננים בעלי מעוף ותעוזה, על השכלה משפטית עדכנית ויישומית, ידע רחב בחקיקה ופסיקה והכרות מעמיקה עם יסודות המשפט וההליכים המעצבים את השיטה המשפטית. בד בבד מאופיין בית הספר במחויבות עמוקה לנושאים חברתיים עקרוניים, לזכויות האדם ולאזרחות מעורבת. בוגרות ובוגרי בית הספר למשפטים בספיר נמצאים באופן עקבי במקומות הגבוהים באחוזי המעבר את מבחני הלשכה ומשולבים במשרדי עורכי דין מובילים ובמחלקות מובילות בפרקליטות ובשירות המדינה.

השנה, על מנת לעודד מצוינות אקדמית בקרב סטודנטים פעילים ומצטרפים חדשים, משתף בית הספר פעולה עם קרן שוקן. הקרן תומכת במאות פרויקטים ללא מטרות רווח. היא שואפת לקדם שיווין חברתי, מוביליות חברתית וצמיחה קהילתית. הקרן מנוהלת על ידי חברי משפחת שוקן, ששואפים לממש את חזונו של הנדבן שלמה זלמן שוקן ז״ל.

המלגות הוענקו בטקס חגיגי שהתקיים בקמפוס ספיר בנוכחות משפחת שוקן והנהלת בית הספר למשפטים בספיר.

ד״ר עידו עשת, ראש בית הספר למשפטים: ״בית הספר למשפטים בספיר מתכבד להעניק מלגה הנושאת את שמו של שלמה זלמן שוקן, איש יזמות וספר, ציוני נלהב ומי שתמך בענקי רוח דוגמת פרנץ קפקא, ש״י עגנון, מרטין בובר וגרשם שלום. ״יש להתייחס למשאב השפה באותה הרצינות כמו לפלדה, כותנה או נדל״ן״ אמר פעם שוקן, ואנו, בבית הספר למשפטים בספיר, מבקשים להתייחס באותה הרצינות גם למקצוע המשפטים. היום כבר כמעט כולם יודעים, שבבית הספר למשפטים בספיר צומחים אחרת.״

בנוסף להענקת המלגה, ילוו חברים בהנהלת הקרן את המילגאים והמילגאיות המצטיינות על מנת לסייע להם בקידום עתידם המקצועי בעולם המשפט.

More News

ChatCaffe – מדברים אנגלית, נהנים, והקפה עלינו!
ביום שני (10.3) יצאנו לדרך עם ChatCaffe – מפגש אנגלית קליל ומזמין, ו-20 משתתפים כבר הצטרפו לחוויה. סטודנטים, סגל אקדמי וסגל מנהלי הגיעו ליהנות משיחה טובה, קפה ועוגה. את האירוע החגיגי פתחו רביד טהר, ראש המחלקה לאנגלית, וניצה נקן, מנהלת תחום פיתוח קריירה באגף קשרי אקדמיה-תעסוקה.
חדש על המדף
ספר חדש לד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי ולג'יי אברהם. הספר, שהגיע למקום הרביעי ברבי המכר של אמזון, הינו מדריך ייחודי וחדשני בתחום השיווק והאסטרטגיה העסקית והמבוסס על אסטרטגיות הפניה, שפיתחו המחברים. הספר מספק לקוראים כלים מעשיים למינוף עסקי, יצירת צמיחה מהירה, ובניית יתרון תחרותי משמעותי, בעזרת עקרונות שנבדקו והוכחו לאורך עשרות שנים. הספר מתאים ליזמים, מנהלי שיווק, בעלי עסקים, ואקדמאים המעוניינים להעמיק את הבנתם בתחום. אודות המחברים ד״ר וילי אברהם, מומחה לשיווק עם ניסיון רב במחקר אקדמי וייעוץ עסקי.