ברכות לסרטי הגמר של בוגרות ובוגרי בית הספר לאמנויות הקול והמסך שהתקבלו לפסטיבלים בקיץ הקרוב:

הסרט "מחבואים" של רן ברוך ישתתף בתחרות הקולנוע הקצר בפסטיבל ירושלים

(עלילתי) בבית ספר בינלאומי נוקשה ובורגני במקסיקו, נער ישראלי מתמודד עם גילוי המשיכה שלו לגברים ועם הבדידות המתלווה למשיכה זו.

בפסטיבל הסטודנטים בתל אביב ישתתפו 5 סרטים!

בתחרות הבינלאומית הסרט "שיחות שלא נענו" של רותם אלקיים

(עלילתי) חזי ושמואל נוסעים במונית. בין הנופים המתחלפים, בין הכביש העירוני למהיר, שיחות שלא נענו מאת בנו של חזי נשמעות בהדהוד ומכוונות את הרכב.

בתחרות הישראלית ישתתפו 4 סרטי גמר

"תשובה" של אפק טסטה לאונר (עלילתי) - בלילה האחרון לשבעה של אחיו הצעיר, אביהו יוצא מן הבית ומחפש סימן לנוכחותו. הוא פוגש בדמות מסתורית המכניסה אותו אל נבכי תודעתו - שם הוא מוצא תשובה למות אחיו.

"חלקים כהים" של עמית קרני (אנימציה) - ניסיונו המתמיד של אוּרי לשחק ולשכלל את יכולותיו בתחום הדמקה, מתנגש עם הצורך האובססיבי של אימו להזין אותו.

"משחק הכסאות" של עמית אראל (תיעודי) - דרך מפגש בחוג תיאטרון, אותו מעבירה הבמאית - סטודנטית צעירה לקולנוע, ניתנת לנשים המשתתפות הזדמנות כמעט אחרונה לספר את סיפורן, להנכיח ולתת קול למה שעד כה אולי לא העזו להגיד.

"עוד חמצן בבקשה" של אלה דגן (עלילתי) - התמודדות עם אובדן אימך, כשהיא עוד בחיים.

בהצלחה לכל היוצרים, היוצרות והסרטים!

התמונות מתוך הסרטים "מחבואים" ו"משחק הכסאות"

More News

חדש על המדף - דרך מילים
דרך מילים: קריאה וכתיבה במרחב טיפולי ספר חדש לד"ר שרית בר זקן, מרצה בתכנית לתואר שני בעבודה סוציאלית בספיר,  בשיתוף עם ד"ר אורלי וקנין הספר מציג  מבחר מאמרים של מיטב הכותבים בארץ, העוסקים בטיפול והדרכה באמצעות טקסט נקרא ונכתב.
פרופ' נורית גרץ
פרופ' נורית גרץ, חוקרת תרבות ופרופסור אמריטה באוניברסיטה הפתוחה, זכתה בפרס מפעל הפיס לאמנויות ולמדעים ע"ש לנדאו לשנת 2024 בתחום חקר התרבות. פרופ' גרץ, מייסדת התוכנית לתואר ראשון במחלקה לתרבות – יצירה והפקה במכללה האקדמית ספיר, משמשת כיום כחברת סגל במחלקה. פרס לנדאו ניתן כאות הוקרה והערכה לאנשי תרבות, למדענים ולאנשי אקדמיה על מצוינותם, תרומתם והשפעתם על המחקר, המדע, האמנות וחיי התרבות בישראל. בנימוקי הזכייה ציינו צוות השופטים כי: "פרופ' גרץ היא חוקרת בולטת של התרבות הישראלית ובעלת מוניטין אקדמי בין-לאומי.