האנימטור הישראלי שעובד עם דיסני ומלמד את הדור הבא של היוצרים

השילוני, בן 35 מתל אביב, מביא עמו ניסיון של חמש שנים כמרצה בקורסי הנחייה כיתתית לסרט גמר ובימוי לאנימציה ותסריט לסרט גמר בבית הספר. השילוני, בוגר תואר ראשון באנימציה מהמכללה האקדמית ספיר, החל את דרכו המקצועית במעבדה לאנימציה בירושלים. לאחר מכן, הצטרף לצוות בהפקה ישראלית של ניקולונדיאון, שם צבר ניסיון משמעותי. בהמשך, עבר לעבוד עם סטודיו Brown Bag האירי, שם הוא עובד עד היום ויוצר סדרות ילדים עבור חברות דיסני, נטפליקס, אמאזון ועוד. במקביל, עובד השילוני כסטורי-בורדר בחברת Moon Active, חברת המובייל גיימינג הישראלית, מהמובילות בתחום בעולם.

המוזיקה תמיד הייתה חלק חשוב בחייו - השילוני גם מוזיקאי. בעברו, ניגן כגיטריסט בלהקת קין והבל 90210, ובחודש יוני האחרון הוציא את אלבום הבכורה שלו "היי".

יונתן השילוני

יונתן השילוני משתף: "אני נרגש לחזור למקום בו למדתי בעצמי, הפעם כמוביל המסלול, עם כל התובנות שצברתי כסטודנט. אני שמח להיות באזור המדהים הזה של העוטף, ולעודד יוצרים צעירים מכל רחבי הארץ לספר את סיפוריהם באמצעות האנימציה, מדיום ללא גבולות. בין אם זה בציור, פיסול, אומנות ממוחשבת או התחום החדש - בינה מלאכותית, אנחנו מאמינים שסיפור טוב הוא הבסיס לכול. אנחנו מלמדים וחוקרים איך לספר סיפורים בצורה המעניינת והמרגשת ביותר, ולהציג אותם על המסך".

לעמוד מסלול אנימציה בביה"ס לאמניות הקול והמסך

הצילומים מתוך סרט הגמר של יונתן השילוני "מקק"

More News

חדש על המדף - עיר בלי זיכרון
חדש על המדף: עיר בלי זיכרון: בין דומיננטיות להגמוניה תרבותית ביחסי שדרות-שער־הנגב, ספרו של ד"ר מוטי גיגי, מרצה בכיר במחלקה לתקשורת אם רוצים להבין את זרמי העומק של הקונפליקט הפנים־יהודי בישראל, שלאורך השנים כונה בשמות שונים - ישראל הראשונה והשנייה, יחסי מרכז-פריפריה, יחסי מזרחים-אשכנזים, ובשנים האחרונות שוב דובר בשיח הציבורי על ישראל הראשונה והשנייה, צריך להבין לעומק את טיב היחסים בין עיירות הפיתוח לקיבוצים השכנים להן. ספר זה מתעמק ביחסים בין שדרות וקיבוצי המועצה האזורית שער־הנגב, החל משנות החמישים, יחסים שראו עליות ומורדות במהלך השנים.
קצינות וקצינים לומדים בספיר
לאחרונה החל מיזם חדש שך שיתוף פעולה בין המכללה האקדמית ספיר לבין צה"ל, בו קצינים וקצינות מכלל יחידות הצבא מגיעים לספיר להשתלמויות בתחומי חברה, רוח וזהות בדגש על הנעשה בנגב המערבי מתחילת המלחמה. במסגרת ההשתלמויות, עוברים המשתתפים מפגשי שיח, הרצאות, סיורים והדרכות המועברות ע"י מרצים ואנשי סגל של מכללת ספיר ותושבי הנגב המערבי. בין המרצים: פרופ' ניר קידר - נשיא מכללת ספיר, ששוחח עם הקצינות והקצינים על ערך הממלכתיות בחברה הישראלית ועתיד הנגב המערבי, שירה לפידות - ראשת התכנית לתואר שני בלימודי תרבות, תא"ל במיל' רונן מנליס - דובר צה"ל לשעבר, לי נעים - כתבת חדשות 12 ומרצים נוספים. את ההשתלמות חותמי