מסלול לאנימציה

סוג ההסמכה

.B.F.A באמנויות הקול והמסך

משך המסלול

4 שנים

לו"ז שבועי

4 ימים בשבוע

נקודות זכות

160 נק"ז

שכר לימוד אוניברסיטאי

שנה ראשונה חינם ע"פ חוק לחיילים משוחררים
יונתן השילוני
יונתן השילוני
ראש המסלול

מסלול לימודי אנימציה לתואר ראשון הוא מסלול לימודים אקדמי, בהיקף של ארבע שנים, המהווה חלק מביה"ס לאמנויות הקול והמסך.
מסלול  אנימציה בספיר מאפשר התמחות בשלוש טכניקות מרכזיות:

  • אנימציה קלאסית
  • אנימציית תלת מימד ממוחשבת
  • סטופ מושן

במהלך הלימודים מפיקים הסטודנטים סרט אישי מדי שנה – ובונים תיק עבודות מגוון החל משנה א'.  

במהלך הלימודים מתנסים הסטודנטים בעבודה לפורמטים שונים

  • פיתוח סדרות טלויזיה \ אינטרנט 
  • אנימציה ככלי תיעודי  - יצירת סרט אנימציה לפי תחקיר דוקמנטרי.  
  • אנימציה במרחב הציבורי  - העבודות מוצגות במסגרת פסטיבל קולנוע דרום
  • פיתוח משחקי מחשב  – בשיתוף עם המחלקה למדעי המחשב של מכללת ספיר. 

הלימודים מלווים בפרוייקטים מיוחדים, ביניהם סדנאות אמן  אורח, ושיתופי פעולה עם בתי ספר לאנימציה בחו"ל.

עבודות הסטודנטים מוצגות מדי שנה בפסטיבל קולנוע דרום, פסטיבל קולנוע בינלאומי המושך אליו את בכירי אנשי קולנוע והאנימציה מהארץ ומהעולם. 
 

שנים א' –ב'

בשנתיים הראשונות  (שנים א-ב) הלימודים מכוונים להתנסות רחבה במגוון תחומי האנימציה תוך העמקה ביסודות האנימציה, העריכה, הצילום, והבימוי.   

שנים ג' – ד'

השנתיים האלו מוקדשות  להתמחות בתחומים בהם ירצו  הסטודנטים להתמקד כאנשי מקצוע בסיום הלימודים:  בסוף שנה ב'  כל סטודנט בוחר את הטכניקה שבה יתמחה : אנימציה קלאסית\ תלת מימד ממוחשב \ סטופ מושן, ומעמיק בהיבטים   הייחודיים לטכניקה בה בחר.  

ההתמחויות מועברות על ידי אנשי מקצוע בכירים בתחומם בשוק העבודה

הלימודים בסמיכות למסלולי ההתמחות הנוספים,  מייצרים כר פורה לשיתופי פעולה, וכך, כבר משנה א', סטודנטים לאנימציה יכולים לנהל דיאלוג עם מעצבי פסקול ולעצב את הסרטים שלהם ברמה מקצועית בכל היבטי ההפקה. 
 

התוכנית מיועדת לאנשים שאוהבים אנימציה, ורוצים ללמוד אותה  על כל היבטיה על מנת שתהפוך למקצוע  ולשפה עבורם. היא פונה  לאנשים המעוניינים להיות אנימטורים ובמאי אנימציה  בעלי  שפה אישית  וטביעת אצבע ייחודית . אנשים שאוהבים לספר סיפור  וליצור דמויות,  בעולם  שבו דבר לא נתון מראש, והכל נתון להחלטה ונבנה מן היסוד – אנימציה. 

מרצי המסלול הם מבכירי התעשייה, ומגיעים ממגוון מקצועות האנימציה. 

לצד עיסוקיהם המקצועיים, הם נותנים מזמנם ומנשמתם על מנת לעזור  לכל סטודנט למצוא את קולו האישי ויכולותיו, ולהעניק חווית לימודים משמעותית שתכשיר אותו להשתלבות בתעשיית האנימציה כבעל מקצוע מהשורה הראשונה.  

יונתן השילוני

יונתן השילוני

ראש מסלול

רויטל אריאלי

רויטל אריאלי

אבי בלאייר

אבי בלייר

טל גדון

טל גדון

אולגה גולצר

אולגה גולצר

ricardo_versthaim

ריקרדו וורדסחיים

מרצה

גיא זינגר

גיא זינגר

מור ישראלי

ערן לזר

ערן לזר

אדיק מיטגרץ

אדיק מיטגרץ

מרצה

ירון ניסקי

ירון ניסקי

צבי סהר

יעל ענבר

מיכאל פאוסט

מיכאל פאוסט

צחי פרבר

צחי פרבר

גילת פרג

גילת פרג

רועי צורף

רועי צורף

מיכאל מיש רוזנוב

מיכאל (מיש) רוזנוב

דניאלה שרר

דניאלה שרר

מרצה

שולי תגר

שולמית תגר

אנימציה היא תחום רחב מאוד, שהתרחב עוד יותר בעקבות פתיחה של זירות תוכן חדשות. האינטרנט והסלולר הצטרפו לקולנוע ולטלויזיה המסורתיים, וגם התיאטרון, האמנויות הפלסטיות ואמנויות הבמה עושים  שימוש תדיר בוידאו ובאנימציה. המיומנויות הנדרשות כיום מאנשי המקצוע בתחום  רבות, בתחומים מגוונים .   מסלול אנימציה מכוון כל סטודנט להתמחות באנימציה במספר תחומים המתאימים לו, על מנת לעזור לו להגיע לרף הפקה גבוה, ולטביעת אצבע ייחודית כיוצר וכאנימטור. במהלך הלימודים משולבים פרוייקטים הנוגעים גם בפורמטים מסחריים, ובפיתוח סדרות, ומשחקי מחשב. 

בוגרי המסלול משתלבים בתעשייה, בכל היבטי ההפקה: כאנימטורים, כבמאים, כמעצבי דמויות וארט וכעורכים.

לרשות הסטודנטים הלומדים במסלול עומדים אולפנים מצוידים, ציוד צילום ומעבדות מחשבים מתקדמות, הפתוחות לעבודה 24 שעות ביממה. סטודנט המגיע ללמוד אנימציה בספיר נהנה מציוד מתקדם בנגישות מלאה, ואינו צריך להשקיע מתקציבו האישי ברכישת ציוד. 

במהלך הלימודים מפיקים הסטודנטים סרט אישי מדי שנה.

שנה א'

בסמסטר א' נחשפים הסטודנטים למקצועות האנימציה וליסודות המרכיבים אותה.
בסמסטר ב' הסטודנטים מעמיקים עוד במקצועות האנימציה, ונחשפים לטכניקות אקספרימנטאליות בתחום. החל מאמצע סמסטר ב' הסטודנטים מתחילים לעבוד על סרט  סוף שנה א'. 

קורסי חובה

  • אנימציה קלאסית
  • אנימציית  אקספרימנטלית - סטופ מושן בטכניקות שטוחות
  • רישום אקדמי
  • סטוריבורד
  • מבנה התסריט הקצר
  • פיסול פיגורטיבי ודמויות מסוגננות
  • איור
  • עיצוב פריים
  • יסודות הקולנוע
  • כתיבת סיפור קצר 
  • תולדות האנימציה
  • מבע קולנועי
  • אמנות על ציר הזמן

תוכנות: Premier, Photoshop, TV Paint Pro, Dragon Frame 

שנה ב'

בשנה ב' נפגשים הסטודנטים עם אנימציית דמויות, ומתחילים ללמוד אנימציית תלת מימד ממוחשבת וסטופ-מושן. במקביל, הם מחזקים את כישוריהם בתחומי הסיפור,  הבימוי והעריכה.  
בסמסטר ב' מתמודדים הסטודנטים לראשונה עם הפקה ארוכה - סרט אנימציה תיעודי, המשלב את המרכיבים השונים של היצירה האנימטיבית, לרבות מוסיקה ופסקול. בשיעור הבימוי לומדים הסטודנטים על מגוון גישות ליצירה וביטוי ורוכשים כלים לגיבוש זהות אמנותית.

קורסי חובה

  • אנימציית Stop Motion - בובות, סטים, חפצים. 
  • אנימציה קלאסית
  • אנימציית דמויות בתלת מימד ממוחשב 
  • אנימציה תיעודית 
  • בניית סביבות  ורינדור בתלת מימד (בחירה) 
  • רישום לאנימציה
  • עיצוב סטים
  • עיצוב דמויות  
  • ציור ועבודה בצבע
  • כתיבה קומית לאנימציה
  • בימוי לאנימציה
  • אפטר אפקטס 
  • תאורה לחללים קטנים \ סטים

תוכנות: Maya, Toon Boom,  After Effects, Dragonframe

שנה ג'

התמחויות: כל סטודנט בוחר התמחות באחת מהטכניקות  הראשיות, ובוחר את אחד מהקורסים הבאים:  

  • אנימציה קלאסית \ סטופ מושן \  תלת מימד ממוחשב.

קורסי חובה כיתתים

  • תסריט לאנימציה
  • הפקת אנימציה
  • תסריט לסרט גמר.
  • קומפוזיטינג
  • משחק לאנימציה
  • ארט  לסרט  אנימציה 
  • בימוי שחקנים

קורסי בחירה

  • משחקי מחשב  
  • סדנת אמן בינלאומית
  • אנימציה במרחב הציבורי –יצירת אנימציה  המיועדת להקרנה  בחללים עירונים, מחוץ למסכים המסורתיים  עבודות הסטודנטים מוקרנות בפסטיבל קולנוע דרום. 

שנה ד'

השנה מוקדשת להפקת סרט הגמר, ולהשלמת חובות אקדמיים.  כל סטודנט בוחר מנחה אישי שילווה את  הפקת סרט הגמר, אשר זוכה לתקצוב מטעם בית הספר לאמנויות הקול והמסך.  הסטודנטים מקבלים ליווי הפקתי, ועזרה בהגשת בקשות  לקרנות לצורך מימון נוסף.    

קורסי חובה

  • הנחיית תסריט לסרט גמר
  • ארט לסרט גמר
  • הפקת סרט גמר

קורסי בחירה

  • משחקי מחשב
  • סדנת אמן בינלאומית

סרטי המסלול שזכו בפרסים ישראליים ובינלאומיים (רשימה חלקית)- אנימציה

ווטרנים \ אנימציה תיעודית סטודנטים שנה ב'

תמונה מהסרט אנימציה ווטרנים
  • פרס ראשון בקטגוריה תיעודית בפסטיבל   2018   Pine river מינוסוטה, ארה"ב

אנימציה לסיפוריהם של חיילים יוצאי מלחמת העולם השנייה החיים כיום בישראל.

היה שווה כל שקל \ סרט האנימציה הדוקומנטרי הכיתתי של שנה ב' (2017)

תמונה מהסרט אנימציה היה שווה כל שקל

 

השתתף בפסטיבל Waterspeite: The Cambridge International Student Film Festival

Best Documentary
Impact Award
מועמדות לסרט הטוב ביותר

סרט עטור פרסים שזכה להכרה בינלאומית בפסטיבלים רבים ברחבי העולם:
ANNECY, JFF, פסטיבל הסטודנטים בתל אביב, Palm Springs Animation Film Festival, Cinemania, זכה בשני פרסים בפסטיבל Watersprite ועוד רבים.

"בסימן טוב"\ טליה סבתו

  • פרס ראשון לסרט אנימציה בפסטיבל קולנוע דרום 2015

יפה , אלמנה כבת שישים, חשוכת ילדים, מועדת יום אחד מתנועה מוזרה בבטנה. כל הסימנים מעידים שנעשה לה נס. הבטן עולה יפה, תשוקות למאכלים מוזרים וחדשים מפעמות בה. יפה שמעולם לא בטחה ברופאים, נענית להפצרותיה של שכנתה, והולכת להבדק. הרופא מגלה שיש לה גידול, ומתכנן להפטר ממנו בניתוח. יפה, שלראשונה בחייה זכתה שמשהו יצמח בבטנה – מסרבת לוותר על פרי הבטן שלה, ומתכננת להגן עליו מפני חורשי הרעה. טכניקה קלאסית.

סיפור פעוט\ מזמור וייצמן
המחלקה לאמנויות הקול והמסך, ספיר

תמונה מהסרט אנימציה סיפור פעוט
  • פרס ראשון לסרט אנימציה בפסטיבל קולנוע דרום 2013 • פרס ראשון לסרט סטודנטים בפסטיבל אנימיקס, תל אביב 2013
  • פרס ראשון ב- BANJALUKA International Animated Film Festival בוסניה הרצגובינה 2014
  • פרס סרט הסטודנטים הטוב ביותר ב-NAFF Neum International Animation Film Festival בוסניה הרצוגובינה 2014
  • פרס ראשון לסרט אנימציה בפסטיבל קולנוע דרום 2013 • פרס ראשון לסרט סטודנטים בפסטיבל אנימיקס, תל אביב 2013
  • פרס ראשון ב- BANJALUKA International Animated Film Festival בוסניה הרצגובינה 2014
  • פרס סרט הסטודנטים הטוב ביותר ב-NAFF Neum International Animation Film Festival בוסניה הרצוגובינה 2014

ללי קשורה לסבתה שנפטרה. היא בת ארבע, ואינה מסוגלת לתפוס מה קרה לסבתה האהובה. הבית מואר בנרות, והסבתא המתה שכובה על מיטה במרכז הבית. בנסיון לעורר את סבתה, ללי מושכת את השמיכה, ומגורשת החוצה על ידי אימה. מבט על על נסיון ילדי להבין את מה אשר אין להסביר – גינונים של אבל. אנימציית סטופ מושן, בובות.

לילה / לונה מטר

פריים מסרט האנימציה לילה בבימוי לונה מטר
  • פרס ראשון לסרט אנימציה הטוב ביותר, פסטיבל חיפה 2013

לילה נשואה לבעל האוחז בה בכבלי שערה. יש לה שער ארוך במיוחד, וכל ילדותה עברה עליה בסימן השיער הארוך הזה, שכולם העריצו, אך הוא מנע ממנה תענוגות ילדות שהיא כמהה להם. הסרט מתחיל כשלילה מתעוררת לפנות בוקר, ומשחררת מהשיער שלה את ידו של בעלה, השכוב לצידה במיטה. היא ניגשת למלאכתה – היא אורגת שטיחים. דרך מעשה האריגה הקם לחיים באנימציה, אנו מתוודעים לילדותה, וליחס המורכב שיש לשערה, בחברה המסורתית ממנה היא באה. הסרט מסתיים כשהשיער שלה נכנס לנול ומסתבך בתוך השטיח והופך לחלק ממעשה האריגה. היא מנסה לשחרר אותו מהנול, אך בהחלטת פתאום, לוקחת מספריים, וגוזרת אותו. אנימציה בטכניקת סטופ - מושן, שיער על לוח זכוכית.

בפה פעור ואוזניים עצומות \ אם לי נוי, תום מדר

תמונה מהסרט אנימציה בפה פעור ואוזניים עצומות

יום בחייה של בחורה צעירה השותקת שתיקת דג מרצון. יש לה דג - מחמד שהיא מכניסה לפיה בכל פעם שהיא יוצאת מהבית. השקט מופר כשנכנס דייר חדש לדירה שמעבר לקיר, ולמרות הרעש והצלילים הבוקעים ממנה, היא מוצאת עצמה מתאהבת בו.

זכיות נבחרות במקום הראשון

  • אנימיקס, תל אביב. 2012
  • Euroshorts International Film Festival, Poland 2012
  • Kinoki International Student Film Fesatival, Mexico 2013
  • Rising Star Award, Canada International Film Festival, Canada 2013
  • Alexandria Intenational Animation Festival, Virginia 2012

ניושה \ לירן קפל, יעל דקל
המחלקה לאמנויות הקול והמסך, ספיר

צילום מהסרט אנימציה ניושה

זכיות נבחרות במקום הראשון

פסטיבל חיפה לאנימציה 2012
UK 2013 Watersprite International Student Film Festival
Nice Israeli Film Festival, France 2013
Japan Media Arts Festival 2013
Golden Kuker Sophia Animation Festival 2013
מסע ביוגרפי בעקבות הקלטות קוליות שהותירה סבתה של לירן קפל, ובו סיפור מתקופת מלחמת העולם השנייה, על ילדה שרוצה זוג נעליים חדשות, אך קונה רק נעל אחת, ומייחלת לנעל הנוספת שתקנה כשתחסוך מספיק כסף. הסרט מתאר את סיפור הצלתה של נעמי קפל הילדה מהאקציה, במהלכה, הסנדלר שהחזיק ברשותו את הנעל השנייה נורה, והיא לוקחת לעצמה את הנעל החסרה. היא איבדה את כל כל משפחתה, ורק היא ניצלה. היא התחבאה בתוך המיטה, כשזוג הנעליים מסודרות יפה לידה. חייל גרמני שמישש את המיטה חש בה, אך עזב את המקום - אולי הודות לנעליים היפות – כך , בכל אופן, סברה נעמי קפל בסיפורה. הסרט מוקרן בפסטיבלים ברחבי העולם גם כיום. אנימציית סטופ מושן, בובות.

לואיסיטו אדרנלינה \ עמנואל לב

תמונה מהסרט אנימציה לואיסיטו אדרנלינה
  • פרס ראשון לסרט אנימציה , פסטיבל קולנוע דרום 2012

סיפורו של  מנו, ילד כבר עשר,  דחוי חברתית, הקושר קשר חברות עם הדג של הכיתה.  בשעה שכל חבריו לכיתה יוצאים לשחק כדורגל, הוא נותר לבד בכיתה, ומדבר אל הדג.  באחד הימים נשאר בכיתה גם אנדי, הילד המקובל ביותר בכיתה. הוא שבר את הרגל,  ולכן אינו יוצא לשחק. כשהוא רואה את מנו מדבר עם הדג, הוא משכנע אותו שצריך  לעשות עם הדג תרגילים כדי שיפריש אדרנלין ולא יראה זקן כל כך ומשועמם. בתחילה מנו מתנגד, אבל אחרי כן, הוא נסחף,  ובסערת ההתרגשות שאנדי מתייחס אליו, הוא מעיף את הדג  כל כך גבוה, שהנחיתה שלו על הרצפה  הקשה היא לא רק סופה של חברות, אלא  רגע ההתפכחות מילדות.

חוטים \ טל ארביב, ליאור גולן

תמונה מהסרט אנימציה חוטים

זכיות נבחרות במקום הראשון

Noch de Monos Animation Festival, Chille 2012
Libeluia Animation Festival, Spain 2012
טרגדיה של מריונטה. בובת חוטים, רקדן מחונן, מופעל על ידי מפעיל זקן ושיכור, שאינו מסוגל להחזיק מעמד הופעה שלמה בלי להרדם. הם מופיעים יחד ברחוב, אך המפעיל תמיד נרדם רגע לפני שהמריונטה מסיים את הריקוד. והמטבעות לא מגיעים. חלומו לעזוב למקום מקצועי ולזכות בהכרה על כשרונותיו, מתנגשים בנאמנות למפעיל, ובתחושה של מחוייבות לו, למרות ההזנחה והניוול. אנימציית תלת מימד ממוחשבת.

חוטים | ליאור גולן וטל ארביב
מקק | יונתן השילוני
סיפור פעוט | מזמור ויצמן
Luisito Adrenalina | עמנואל לב
ניושה | לירן קפל ויעל דקל
Mouth Wide Open, Ears Shut Tight | אם לי נוי, תום מדר
חפצי מקבלת זין (טריילר) | צליל בנדריהם
"אוהב" | פז ברשנטיין
משחק תפקידים | יעל סולמונוביץ
גו'רה | אדם מגרלה
עצם בגרון | מולי אסידו
חולות | אנימציה דוקמנטרית שנה ב'
ריידו | אלון יונה, אברהם אליגל – אנימציה דוקומנטרית שנה ג'
כאן גרים בכיף | תום שריר
מלחמת העולם ה-2 דור 3 | אלעד אייזן, שחר מדמון וגיל לרון
גזמה | מירי דוחיקיאן
יוגב ששון - סטופמושן
יוגב ששון

שנה א'

Aliens \ שריי אברג'ל, גיא ליבנת, נוי פריימן
מטרופולים מטרו סאן | יונתן השילוני
Wind \ נטע להב
Antlexia \ רותם עזרא

שנה ב'

שלומפר \ דור בר, שחר פיטרס
Morning impossible \שאול לוי
פנטאט \ שריי אברג'ל, גיא ליבנת, נוי פריימן

שנה ג'

נטע להב , שנה ג' \ downstream
אדלה \ יוגב ששון
Pirate Dentist \ יקיר בן חיים
גלאגלם \ שריי אברג'יל
Gary \ יוליה טרכטנברג
Zbobopsy \ אפרת חן
Screwed \ שאול לוי

מה את/ה עושה היום?

אלעד אייזן
לירן קפל
סרט הגמר במסלול אנימציה: ניושה
יונתן השילוני
סרט הגמר במסלול אנימציה: מקק
אם לי נוי
סרט הגמר במסלול אנימציה: בפה פעור ואזניים עצומות

תקופת הלימודים במסלול אנימציה – מה היה חשוב בלימודים, ומה מזה משרת אותך כיום?

יונתן השילוני
סרט הגמר במסלול אנימציה: מקק
לירן קפל
סרט הגמר במסלול אנימציה: ניושה
אם לי נוי
סרט הגמר במסלול אנימציה: בפה פעור ואזניים עצומות

טיפ לסטודנט\ית חדש\ה

יונתן השילוני
סרט הגמר במסלול אנימציה: מקק
לירן קפל
סרט הגמר במסלול אנימציה: ניושה
אם לי נוי
סרט הגמר במסלול אנימציה: בפה פעור ואזניים עצומות

שיתוף הפעולה בין שני בתי הספר המתקיים זו הפעם הרביעית,  החל על בסיס של קשר אישי,  סקרנות  והתלהבות הדדית מצד המרצים בשני המוסדות ביצירה הנעשית במסגרת  בתי הספר.

בית הספר  הגבוה לקולנוע בלודג' נחשב לאחד מבתי הספר הנחשבים והמובילים באירופה. מהמוסד הזה בקעו מיטב יוצרי הקולנוע הפועלים כיום, ביניהם רומן פולנסקי, קשישטוב קישלובסקי, אנדריי ויידה. גם בתחום האנימציה המחלקה של לודג' נחשבת לפורצת דרך, ולמדו ומלמדים בה מיטב היוצרים העצמאיים, כגון פיוטר דומלה, וזבגינייב ריבצינסקי (זוויג).

הדבר הקושר בין שני בתי הספר כיום, ומהווה את הבסיס לאופיו של שיתוף הפעולה, היא  הסתכלות על התרבות הפולנית והיהודית, על ממדיהן האוניברסליים, שעוצבו בידי אלף שנות מגורים של יהודים בפולין, והטביעו בשורשי שתי התרבויות חותם, המשפיע ופועל על שתיהן ברבדיהן העמוקים ביותר.

התרבות הפולנית ספוגה בשורשים יהודיים. השורשים של שתי התרבויות נוגעים זה בזה, ושלובים זה בזה גם כיום – לאחר נתק ממושך שבעקבות מלחמת העולם השנייה.

בבואנו ללודג', ניצת קשר ייחודי בין הסטודנטים משתי התרבויות, והקשר הזה היווה את הבסיס ליצירה המשותפת. שכן, למרות שהסדנה התבססה  על לימוד משותף של סופר, המהות העמוקה של יצירת הסרטים המשותפת, היא שיקוף של תקשורת בין שתי תרבויות- זו הישראלית, שבמשך שנים השתוקקה לשכוח ולהתנתק מעברה הגלותי, וזו הפולנית, החיה מאוד את העבר, מפארת ומעלה על נס את יוצריה והוגיה, גם את אלו היהודיים שבהם.

עד כה ערכנו ארבע סדנאות משותפות, האחת בפולין, לודג', בעקבות הסופר ברונו שולץ, (אפריל 2016) השנייה בספיר, ישראל, בעקבות הסופר סטניסלב לם, (נובמבר 2017) השלישית בפולין, לודג' – בעקבות חנוך לוין, (דצמבר 2018)  והרביעית – אנימציה בעקבות שירה (דצמבר 2019)

הסדנאות  המשותפות הן ביטוי עכשווי להיזכרות, ולהכרה מחודשת בדבר הקושר בינינו וחסר לשני הצדדים השותפים. היוצרים הצעירים, האנימטורים  העכשוויים  משני הצדדים, מוכנים כעת למבט על התרומה ההדדית העצומה שהייתה למפגש בין שתי התרבויות בעבר.   אנו בטוחים שדרך שיתוף הפעולה, ייווצרו מחדש התנאים  למערכת יחסים שתבנה גם עתיד עם אחד המקומות המשמעותיים ביותר שהיו ליהדות.

הקשר בין הסטודנטים, נכון להיום,  נמשך גם מעבר לגבולות הסדנה. שיתוף הפעולה חלחל לשפה האישית של כל בית ספר ונגע בגישות להוראת אנימציה, (שהן מאוד שונות  בין שני המוסדות), וגם בגישת הסטודנטים  עצמם כלפי היצירה האישית שלהם.

In The Footsteps of Bruno Schultz
In The Footsteps of Hanoch Levine

ראש המסלול

יונתן השילוני

רכזת אקדמית

גב' יוליה מכין-יחזקאל - juliam@sapir.ac.il | 077-9802838

רכזת לענייני סטודנטים

גב' דניאל כהן danielleo@sapir.ac.il | 077-9802460

רכזת מנהלית

גב' גלי לוזון - 077-9802708 | galil@sapir.ac.il

ימי ושעות קבלה מענה טלפוני יצירת קשר

 
ימים א' - ה' בין השעות

11:00 - 13:00

יום ג' בין השעות
16:30 - 18:00

יום ו' בין השעות
09:00 - 11:00

 
ימים א' - ה' בין השעות
09:00 - 10:00
14:00 - 15:00

יום ו' בין השעות
11:00 - 12:00

 
בכל שאלה ניתן לפנות אלינו
cinema@sapir.ac.il

לפרטים נוספים וייעוץ
מרכז מידע ורישום - 6606* | 077-9802802
info@sapir.ac.il