שנה ג' בביה"ס לאמנות בקיר גרפיטי ענק!

פרויקט הגמר של הסטודנטים בתכנית 'אמן מנחה בקהילה' במסגרת הקורס 'פלייסמייקינג' בהנחיית האמן והמרצה אייל אסולין.

הקיר מבטא דרך אמנות את תגובתם של הסטודנטים לקורונה ולהשפעותיה.

הפרויקט תוכנן במקור להיעשות באופקים וברהט, אך עקב הגבלות הקורונה הוחלט להעבירו לשטח המכללה, על גג ביה"ס לאמנות.

אייל אסולין, מנהל הקורס: "הקיר מייצג תגובה של הסטודנטים כאמנים צעירים בראשית דרכם לקורונה ולמה שהיא יצרה סביבה. תחושת התסכול של אי יציאה מהבית, של עבודה מרחוק, של אי היכולת לנוע בחופשיות, המשבר הכלכלי, המשבר הנפשי, המשבר האמנותי. בקיר ניתן לראות את כל המיצגים, כמו הצעקה של מונק שמבטאת תסכול מאוד גדול ואת הרצון שלנו לזעוק לשינוי ולחוויה אחרת, הכלבים של ג'ף קונס, אחד האמנים החשובים בעולם, שנסגרה במוזיאון תל אביב, אחת החשובות שנעשו פה בעשר שנים האחרונות ועקב הקורונה לא ניתן היה לבקר בה. קופת החזיר שמתייחסת למצב הפיננסי, העטלפים של באטמן, החיה שמייצגת על פי ההשערות את המקור לווירוס. כל האימג'ים מופיעים על הקיר בתוך בקבוק אלכוג'ל, אחד הסמלים הגדולים של התקופה הזאת."

 

סרטון קירקורונה

 

בית הספר לאמנות בראשות האמנית מיכל שמיר, משלב לימודי אמנות עם תואר אקדמי בתרבות- יצירה והפקה. הלימודים מעניקים ידע רב וכלים בתחום התרבות והאמנות כמו: הפקה, יצירה, הפצת תרבות והנגשת אמנות. כמו כן, מעניקים הלימודים בביה"ס לאמנות תכניות לימוד נוספות: אמן מנחה לימודי תעודה, מדריך מוסמך באמנות, מכינה באמנות, פוטותרפיה, פיסול וקדרות, ציור ורישום, אוצרות ופלייסמקינג.

More News

סיכום פעילות במרכז ח"י בספיר סמסט' א' תש"ף

פרופ' ניר קידר, המשנה לנשיא המכללה לעניינים אקדמיים, מסכם את סמסטר א' לפעילות המרכז ח"י בספיר לשנה"ל תש"ף מרכז ח"י בספיר פתח את שעריו בתחילת שנת הלימודים תש"פ באירוע מרגש שנערך במתחם האקסלאב שבלב המכללה. יותר מ-200 סטודנטים, אנשי סגל, עובדים ותושבים החלו להפעיל 11 מעבדות וארבע קליניקות במרכז החדשנות והיזמות הייחודי של מכללת ספיר. הפילוסופיה המנחה את מרכז ח"י ספיר היא שחדשנות ויזמות אינם נחלתם רק של יחידי סגולה המתמחים בטכנולוגיה, אלא דרך חשיבה ופעולה שניתן להקנות לכל אחד ואחת.

האם אפשר ללמד יזמות? מרכז ח"י בספיר מוכיח שכן!

ניסים בר-אל, יו"ר מרכז ח"י בספיר האם ניתן ללמד יזמות? האם האקדמיה יכולה ליצור יזמים? כיצד חדשנות ויזמות משתלבים במקצועות הנרכשים במסלולים האקדמיים? הוראת יזמות במוסדות אקדמיים היא אתגר מורכב לפיצוח. ובכן, אין חולק שהצלחנו לפצח את האתגר הזה. יצרנו במרכז ח"י בספיר מודל מנצח, המשלב את הוראת היזמות בתוך מכלול האתגרים עמם מתמודדים הסטודנטים, המרצים והחוקרים בכל אחת מהמחלקות.