שנה ג' בביה"ס לאמנות בקיר גרפיטי ענק!

פרויקט הגמר של הסטודנטים בתכנית 'אמן מנחה בקהילה' במסגרת הקורס 'פלייסמייקינג' בהנחיית האמן והמרצה אייל אסולין.

הקיר מבטא דרך אמנות את תגובתם של הסטודנטים לקורונה ולהשפעותיה.

הפרויקט תוכנן במקור להיעשות באופקים וברהט, אך עקב הגבלות הקורונה הוחלט להעבירו לשטח המכללה, על גג ביה"ס לאמנות.

אייל אסולין, מנהל הקורס: "הקיר מייצג תגובה של הסטודנטים כאמנים צעירים בראשית דרכם לקורונה ולמה שהיא יצרה סביבה. תחושת התסכול של אי יציאה מהבית, של עבודה מרחוק, של אי היכולת לנוע בחופשיות, המשבר הכלכלי, המשבר הנפשי, המשבר האמנותי. בקיר ניתן לראות את כל המיצגים, כמו הצעקה של מונק שמבטאת תסכול מאוד גדול ואת הרצון שלנו לזעוק לשינוי ולחוויה אחרת, הכלבים של ג'ף קונס, אחד האמנים החשובים בעולם, שנסגרה במוזיאון תל אביב, אחת החשובות שנעשו פה בעשר שנים האחרונות ועקב הקורונה לא ניתן היה לבקר בה. קופת החזיר שמתייחסת למצב הפיננסי, העטלפים של באטמן, החיה שמייצגת על פי ההשערות את המקור לווירוס. כל האימג'ים מופיעים על הקיר בתוך בקבוק אלכוג'ל, אחד הסמלים הגדולים של התקופה הזאת."

 

סרטון קירקורונה

 

בית הספר לאמנות בראשות האמנית מיכל שמיר, משלב לימודי אמנות עם תואר אקדמי בתרבות- יצירה והפקה. הלימודים מעניקים ידע רב וכלים בתחום התרבות והאמנות כמו: הפקה, יצירה, הפצת תרבות והנגשת אמנות. כמו כן, מעניקים הלימודים בביה"ס לאמנות תכניות לימוד נוספות: אמן מנחה לימודי תעודה, מדריך מוסמך באמנות, מכינה באמנות, פוטותרפיה, פיסול וקדרות, ציור ורישום, אוצרות ופלייסמקינג.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי ה-22 ננעל אתמול בערב (יום ד') במכון הצרפתי בתל אביב.
באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.