שני מיזמים יוצאי מרכז החדשנות והיזמות במכללה האקדמית ספיר - ח"י בספיר, זכו לאחרונה בפרס התכנית ליזמות חברתית על שם משפחת קראון.

הוועדה, בראשות ד"ר דן קאופמן, הייתה נרחבת וכללה נציגים רלוונטיים מהקמפוס, מנטורים מהתעשייה ומומחים חיצוניים בתחום.

הזוכים בפרסים:

לונה פלזנס ותמיר זהבי

משחק הגיימינג Out of mind של אלה לונה פלזנס (24) ותמיר זהבי (29) - בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב במכללה
זכה במקום הראשון ובמענק של 25 אלף ש"ח להמשך פיתוח הסאונד והגרסה הרחבה של המשחק.
Out of mind הוא משחק RPG עלילתי שמספר את סיפורה של ילדה שקטה המתעוררת בעולם מסתורי. היא יוצאת למסע למצוא את דרכה הביתה בעזרת תושבי המקום ומפענחת את התעלומה שמאחורי עברה. המשחק פותח כחלק ממעבדת הגיימינג בח"י בספיר.

תומר לוי

המיזם Multieye של תומר לוי (42) בוגר תואר ראשון בניהול תעשייתי, זכה בפרס עידוד על סך של 5,000 ₪ והמשך ליווי של ח"י בספיר.
Multieye היא אפליקציה מבוססת AI שיודעת לקבל דיווחים על כל אירועים בשטח (מפגעים תברואתיים, בטיחותיים, חיות פצועות וכו') מכל מקום ובכל זמן ולנתב את הדיווח לגורם הרלוונטי. מתוכן שיתוף פעולה עם חברת נתיבי ישראל והמכללה האקדמית ספיר לשלב בדיקת היתכנות.
לוי פיתח את המיזם במעבדת אתגרים לתעשייה בסיוע יניב עבדי, מנהל המעבדה ובסיוע גל אלוש עומר זנו, אבירם דיין מקליניקת בית תוכנה ועמיעד גורביץ ואיתמר דמארי מהקליניקה הכלכלית.

More News

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
דמו דיי בח"י בספיר
סטודנטיות וסטודנטים ממרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר 30 פרויקטים ייחודיים בסימן שיקום עוטף עזה לאחר האסון של ה-7 באוקטובר. מרכז החדשנות והיזמות של המכללה האקדמית ספיר, ח"י בספיר, ערך כנס "דמו דיי" בו הוצגו 30 פרויקטים ייחודיים פרי יצירתם של כ-150 סטודנטים מכלל מחלקות המכללה. הסטודנטים והסטודנטיות, שעבדו במהלך השנה האחרונה ב-8 מעבדות שונות מתחומי טכנולוגיות המידע, תחומי המשפט, אתגרים בתעשייה, הגיימינג ועוד, התמקדו באיתור הצרכים ואתגרים של תקומת הנגב המערבי לאחר אסון ה-7 באוקטובר.