שני מיזמים יוצאי מרכז החדשנות והיזמות במכללה האקדמית ספיר - ח"י בספיר, זכו לאחרונה בפרס התכנית ליזמות חברתית על שם משפחת קראון.

הוועדה, בראשות ד"ר דן קאופמן, הייתה נרחבת וכללה נציגים רלוונטיים מהקמפוס, מנטורים מהתעשייה ומומחים חיצוניים בתחום.

הזוכים בפרסים:

לונה פלזנס ותמיר זהבי

משחק הגיימינג Out of mind של אלה לונה פלזנס (24) ותמיר זהבי (29) - בוגרי תואר ראשון במדעי המחשב במכללה
זכה במקום הראשון ובמענק של 25 אלף ש"ח להמשך פיתוח הסאונד והגרסה הרחבה של המשחק.
Out of mind הוא משחק RPG עלילתי שמספר את סיפורה של ילדה שקטה המתעוררת בעולם מסתורי. היא יוצאת למסע למצוא את דרכה הביתה בעזרת תושבי המקום ומפענחת את התעלומה שמאחורי עברה. המשחק פותח כחלק ממעבדת הגיימינג בח"י בספיר.

תומר לוי

המיזם Multieye של תומר לוי (42) בוגר תואר ראשון בניהול תעשייתי, זכה בפרס עידוד על סך של 5,000 ₪ והמשך ליווי של ח"י בספיר.
Multieye היא אפליקציה מבוססת AI שיודעת לקבל דיווחים על כל אירועים בשטח (מפגעים תברואתיים, בטיחותיים, חיות פצועות וכו') מכל מקום ובכל זמן ולנתב את הדיווח לגורם הרלוונטי. מתוכן שיתוף פעולה עם חברת נתיבי ישראל והמכללה האקדמית ספיר לשלב בדיקת היתכנות.
לוי פיתח את המיזם במעבדת אתגרים לתעשייה בסיוע יניב עבדי, מנהל המעבדה ובסיוע גל אלוש עומר זנו, אבירם דיין מקליניקת בית תוכנה ועמיעד גורביץ ואיתמר דמארי מהקליניקה הכלכלית.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
פרויקט מגנה
שתי תושבות העוטף, שחוו על בשרן את הנורא מכל ב-7 באוקטובר, פיתחו מערכת ייחודית לניהול אירועי חירום • "לא ייתכן שלוקח שלושה ימים מלאים להבין מה קורה" • המיזם הוצג לצד עוד כ-30 פרויקטים בכנס "דמו דיי" של המכללה האקדמית ספיר על סיפורן האישי מה-7 באוקטובר של הסטודנטיות גוני קופרשטיין-אבני ממפלסים ורותם שחף, ממושב ניר משה ועד לפיתוח המיזם "מגנה" ועל עוד מיזמים חשובים, שפותחו במעבדות מרכז החדשנות והיזמות בספיר, תוכלו לקרוא בכתבתה של דניאלה גינזבורג, שפורסמה בישראל היום. לכתבה המלאה