עמוד דרושים
למכללה הטכנולוגית להנדסאים דרוש/ה
מ"מ רכז/ת פדגוגי/ת ופרויקטי גמר
דרישות התפקיד
- תואר ראשון- חובה
- שליטה מלאה בתוכנות office, שליטה ב- excel ברמה גבוהה
- ניסיון בעבודת מזכירות
- יכולת עבודה עצמאית ותפקוד בתנאי לחץ
- מוטיבציה, יוזמה וראש גדול
- יכולת למידה גבוהה, אחריות, סדר וארגון
- יכולת עבודה בצוות
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
תיאור התפקיד
- מעקב אחר נתוני סטודנטים, תנאי קבלה ובדיקת מילוי חובות לימודים
- קשר שוטף עם סטודנטים, ראשי מגמות, מזכירות ומרצים
- הפקה וניהול של דוחות מעקב שוטפים
- רישום סטודנטים לקורסים ובחינות חיצוניות ופנימיות חסרות
- ליווי סטודנטים בתהליך הכנת פרויקטי הגמר תוך שיתוף פעולה עם צוות בית הספר
- קשר שוטף עם גורמים במכללה
- ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך ולהנחיית מנהלת בית הספר
היקף משרה: משרה מלאה (40 ש"ש).
תחילת עבודה: מיידית. המשרה זמנית לתקופה של כ- 8 חודשים
המעוניינים להגיש מועמדותם ישלחו קו"ח למייל hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 1/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית- חובה;
- מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים;
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה;
- שליטה בתוכנות OFFICE, בדגש על Excel;
- ידיעה טובה של השפות עברית ואנגלית לרבות יכולת ניסוח
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות; יתרון להכרת מערכת מכלול;
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות;
תיאור התפקיד
- אחריות וטיפול כולל בסטודנטים; מתן שירות, קבלת קהל, מענה טלפוני, מענה למיילים, טיפול בבקשות סטודנטים, פטורים, סגירת תואר, יעוץ וסיוע בנושא מערכת שעות ורישום לקורסים, שמירה על קשר עם הסטודנטים ושימור.
- מעקב אחר חובות הסטודנטים.
- ריכוז וועדת הוראה מחלקתית, הכנת חומרים, ביצוע ומעקב אחר החלטות.
- טיפול בבחינות, ציונים, ערעורים.
- טיפול בקבלת מועמדים למחלקה, זימון לראיונות, מימוש הרשמה.
- הזנת נתונים במערכת ממוחשבת.
- תאום פגישות סטודנטים עם ראש המחלקה.
- השתתפות בימים פתוחים, ימי יעוץ, טקס הענקת תארים ואירועים נוספים
- טיפול וסיוע בהכנת אירועים מחלקתיים
- סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים
היקף המשרה: 100%
קבוצה: 4
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 24/11/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
למרכז החוסן במכללה האקדמית ספיר דרוש/ה
רכז/ת תחום קהילה ומשאבי התמודדות
רקע
מרכז החוסן החדש במכללה האקדמית ספיר הוקם לאחרונה, מתוך כוונה לאפשר לבאי המכללה לקבל מעטפת רגשית מקצועית לפיתוח וחיזוק החוסן האישי, הקהילתי והארגוני.
המענים כוללים סיוע במיצוי זכויות, תיווך למעני חוסן הקיימים בקהילה, תכנון ובנייה של סדנאות ופעילויות המסייעות בחיזוק משאבי ההתמודדות והקניית ידע וכלים להתמודדות עם מציאות ביטחונית מורכבת.
תיאור תפקיד
- הובלת התחום הקהילתי, הכולל הקמה ופיתוח של תשתיות לשיתוף פעולה והובלת פרויקטים לחיזוק החוסן לכל באי המכללה .
- הפקת פרויקטים קהילתיים שונים.
- ליווי הסטודנטים הפועלים בפרויקטים
- בניית תכנית שנתית ומעקב אחר ביצועה
- ניהול יומן מנהלת מרכז החוסן במכללה - תיאום פגישות מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
- ריכוז הרכש של המרכז במערכת הפריוריטי (תקבולים והוצאות), מעקב ובקרה.
- חבר בצוות תכנון תקציב האגף, ריכוז נתונים והגשת דוחות ביצוע.
- סיוע במטלות נוספות בהתאם לצורך
כישורים נדרשים
- השכלה אקדמית – תואר ראשון חובה
- ניסיון בתכנון, בנייה והפקה של פרויקטים קהילתיים/חברתיים - יתרון
- ניסיון בעבודה עם קהילות -יתרון
- שליטה מלאה בשפה העברית
- שליטה מלאה ביישומי מחשב
- אדיבות, סבלנות וסובלנות
היקף המשרה: 100%
קבוצת שכר: 3
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד עד לתאריך 20/11/2024
hr@sapir.ac.il
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לאגף השיווק ויחסי ציבור דרוש/ה
מ"מ רכז/ת מרכז מידע, ייעוץ ורישום (החלפה לחופשת לידה)
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית – תואר ראשון - חובה
- ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
- שליטה בתוכנות OFFICE
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן , סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ואסרטיביות
- הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
- יכול עבודה תחת לחץ
תיאור התפקיד
- ניהול ותפעול שוטף של המרכז ומתן מענה מקצועי ליועצי הלימודים, המחלקות והמועמדים.
- אחריות על תהליך הגיוס, מיון והכשרה של יועצי הלימודים.
- מעקב ובקרה על איכות הייעוץ והשירות במרכז.
- בניית סידור עבודה ובקרה על דוחות הנוכחות של יועצי הלימודים.
- אחראיות על תהליכי הרישום והקבלה מול יועצי הלימודים במרכז המידע באופן ישיר ושוטף.
- הזנת נתונים במערכת ממוחשבת.
- ניתוח מידע ונתונים, הכולל הפקת דו"חות מותאמים על פי צורך בנושאי מועמדים ושיווק.
- עדכון וסנכרון המידע בין המחלקות, הפלטפורמות הפרסומיות ויועצי הלימודים.
- הפקה ותפעול של אירועי המרכז- ימים פתוחים, כנסים ועוד
- אחריות על פורטלי הלימודים- בקרה על הלידים, קשר עם הספקים החיצוניים למדידת האיכות ואישורם.
- ביצוע תפקידים נוספים בהתאם להנחיות הממונה
היקף משרה: משרה מלאה (40 ש"ש). התפקיד דורש גמישות בשעות העבודה.
תחילת עבודה: מיידית. המשרה זמנית לתקופה של כ-6 חודשים
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד
לכתובת: hr@sapir.ac.il לא יאוחר מיום 20/11/2024
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לאגף השיווק ויחסי ציבור דרוש/ה
מ"מ רפרנט/ית הפקות אירועים וקידום מכירות (החלפה לחופשת לידה)
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית- חובה. יתרון לבעלי השכלה אקדמית בתחומים- תקשורת, תרבות, תוכן
- ניסיון בתחום הפקת אירועים, יתרון
- ראייה מרחבית, ירידה לפרטים ויכולת לביצוע תחקיר מקיף ומעמיק
- היכרות עם עולם האקדמיה- יתרון
- אנגלית ברמה גבוהה – יתרון
- אוריינטציה שיווקית
- יכולות צילום וידאו וסטילס- יתרון
- יכולת עבודה עצמאית תוך ניהול זמן נכון ועמידה בלוחות זמנים
- יכולת עמידה במצבי לחץ וריבוי משימות
- יחסי אנוש טובים ויכולת עבודה בצוות
תיאור התפקיד
- הפקה וליווי של אירועי המכללה: כנסים, אירועים, טקסים, ביקורים וכו'
- הכנת תכנית אירוע כוללת והערכה תקציבית לאישור
- ליווי ומתן מענה ליוזמי האירוע בהכנת האירוע ובמהלכו, אחריות על סנכרון המידע בין כל האגפים בהקשר לאירוע.
- ניהול ותפעול מלאי- ניהול תהליך קליטת המלאי, מעקב ובקרה
- מוצרי קד"מ- ניהול הליך התיחור, איתור ספקים ומקורות אספקה, ניהול מו"מ
- הובלת פרויקטים מיוחדים ויוזמות
- עבודה שוטפת מול כל הגורמים במכללה
היקף משרה: משרה מלאה (40 ש"ש). נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות.
תחילת עבודה: מיידית. המשרה זמנית לתקופה של כחודשיים.
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 20/11/2024 בשעה 12:00.
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לאגף השיווק ויחסי ציבור דרושים/ות
סטודנטים/ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי/ות לימודים
סטודנטים/יות בספיר?
הצטרפו לנבחרת יועצי הלימודים שלנו!
לשלב עבודה משמעותית בסביבה צעירה תוך כדי הלימודים
תיאור התפקיד:
- מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
- השתתפות בכנסים וימים פתוחים
- עבודת צוות מרובת ממשקים
- סביבת עבודה דינמית וצעירה
דרישות התפקיד:
- סטודנט/ית במכללת ספיר
- תודעת שירות גבוהה
- יחסי אנוש ברמה גבוהה
- כושר ביטוי וניסוח בכתב ובע”פ ברמה גבוהה
היקף משרה:
- משרה חלקית
- העבודה במשמרות המותאמות למערכת הלימוד
קורות חיים בצירוף מערכת שעות יש לשלוח למייל
hr@sapir.ac.il
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לאגף משאבי אנוש ושכר דרוש/ה
מ"מ רכז/ת משאבי אנוש ושכר סגל אקדמי (החלפה לחופשת לידה)
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית - תואר ראשון – חובה
- תעודת חשב/ת שכר – חובה
- ניסיון קודם של שנתיים לפחות בתחום משאבי אנוש במוסד להשכלה גבוהה – יתרון.
- הכרה והבנה של מרכיבי השכר, ידיעת החוקים, התקנות וההוראות בתחום זה.
- ניסיון בטיפול בהסכמי עבודה ושכר, בפרט ביישום הסכמים קיבוציים.
- דיסקרטיות, רגישות ויחסי אנוש מעולים.
- מכוונות למתן שירות ברמה גבוהה.
- יכולת עבודה בצוות.
- יכולת למידה ברמה גבוהה, יכולת קבלת החלטות ויצירתיות בפתרון בעיות.
- ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת Office ברמה גבוהה, בפרט אקסל ברמה גבוהה מאוד.
- ניסיון בעבודה בתוכנת שכר.
- יכולת תפקוד בלחץ ותחת ריבוי משימות בו זמנית.
- סדר וארגון ברמה גבוהה, דייקנות, יסודיות וזריזות.
תיאור התפקיד
- טיפול בקליטת סגל אקדמי, מורים מן החוץ, סגל עמית ומרצים חדשים.
- חידוש הסכמים למרצים קיימים.
- אחריות על תהליך קליטה במערכת HR מקוונת (משלב בניית התהליך ועד להשלמת ההטמעה).
- טיפול בנושאי שכר - טיפול בהחזרי נסיעות, הוראות חיוב וזיכוי בתלוש שכר, סיוע בטיפול בטפסי 101 ותיאומי מס ועוד.
- אחריות על טיפול בטפסים והנפקת אישורים כגון דמי לידה, אבטלה, מילואים, תאונות עבודה וכד' לאוכלוסייה הרלוונטית.
- סיוע בהפקת דוחות למל"ג, ות"ת, משרד האוצר ורגולטורים נוספים.
- ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך ולהוראות הממונה.
היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש). נכונות לשעות עבודה מאומצות לעתים בשעות לא שגרתיות.
תחילת עבודה: מיידית. המשרה זמנית לתקופה של כ-4 חודשים
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 18/11/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לבית הספר לעבודה סוציאלית דרוש/ה
מנהל/ת ליחידה להכשרה בשדה
תיאור התפקיד
- ניהול היחידה להכשרה מקצועית בבית הספר לעבודה סוציאלית. התווית מדיניות להכשרת הסטודנטים לעבודה סוציאלית
- ניהול היחידה הכוללת שתי עובדות סוציאלית ורכזת
- איתור וגיוס מסגרות הכשרה
- איתור ומיון מדריכים העומדים בדרישות ההוראה בשדה
- פיתוח קשר שדה-אקדמיה
- פיתוח שיתופי פעולה סביב סוגיות המעסיקות שירותים חברתיים באזור
- שימור הקשר עם מנהלי מסגרות הכשרה בשדה
- ארגון ימי עיון וסיורים לסטודנטים ולמדריכים
- עבודה עם סטודנטים ושירותי רווחה מקצועיים סביב סוגיות ההכשרה
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית - תואר שני בעבודה סוציאלית- חובה
- ניסיון וידע בהדרכת סטודנטים (כולל תעודת הדרכה)
- ניסיון מקצועי של חמש שנים לפחות בתחום
- מודעות למתן שירות ברמה גבוהה תוך יחסי אנוש טובים
- יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
- שליטה במחשב ברמה גבוהה –ידע בתוכנות OFFICE – חובה
- יסודיות וירידה לפרטים
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- כושר ביטוי גבוה בכתב ובע"פ בשפה העברית
- אנגלית ברמה גבוהה
היקף המשרה: 60% משרה (24 ש"ש)
תנאי העסקה: ההעסקה הינה בחוזה אישי
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 20/11/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
למכללה הטכנולוגית להנדסאים דרוש/ה
מ"מ רכז/ת מגמות אדריכלות ועיצוב פנים וחשמל
כישורים נדרשים
- השכלה אקדמית/הנדסאי - חובה
- ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
- ידע ושליטה בתוכנות Office
- תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.
- הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
תיאור התפקיד
- מתן שירות לסטודנטים ולמרצים
- ניהול תקשורת שוטפת עם הסטודנטים והמרצים במחלקה, לרבות קבלת קהל
- טיפול שוטף בסטודנטים: ארגון חומרי לימוד, הזנת נתונים במערכת ממוחשבת, מעקב אחר חובות הסטודנטים, רישום לקורסים, פרסום ציונים ועדכונים שוטפים, טיפול בערעורים, טיפול בבחינות.
- בדיקת התאמה ראשונית של המועמדים ללימודים בהתאם לקריטריונים לקבלה, זימון מועמדים לראיונות קבלה, הכנת חומר לוועדות הוראה וקבלה.
- הפקת אישורים
- בניית מערכת לימוד למגמות בתיאום עם ראשי מגמות
- בניית לוח בחינות
- סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים במכללה
היקף משרה: 100% (40 ש"ש)
תחילת עבודה: מיידית (העבודה הינה זמנית למספר חודשים)
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 18/11/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.