עמוד דרושים
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית – חובה.
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות.
- שליטה בתוכנות OFFICE ו-CRM
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן , סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.
- אוריינטציה שיווקית ומכירתית.
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ואסרטיביות.
- ניסיון במכירות וטלמרקטינג.
- יכולת עבודה תחת לחץ וריבוי משימות
- יחסי אנוש ברמה גבוהה
- יכולת הבעה גבוהה בכתב ובע"פ
תיאור התפקיד
- מענה, ייעוץ ורישום למתעניינים בלימודים בכל מרכזי הלימוד במכללה
- ארגון והפקה של ימי עיון, כנסים וימים פתוחים
- עבודה מול גורמי הנהלה וצוותי המחלקות
- מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
- טיפול ומענה לפניות המועמדים ללימודים
- הכשרה וחניכה של מערך הייעוץ המורכב מסטודנטים
- סביבת עבודה צעירה ודינאמית
היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש)
תחילת עבודה: מיידית. העבודה הינה בחוזה אישי לתקופה קצובה בשנה"ל תשפ"ה, עד לתאריך 30/09/2025 (עם אופציה להארכה).
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 02/01/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
רקע
מרכז החוסן החדש במכללה האקדמית ספיר הוקם לאחרונה, מתוך כוונה לאפשר לבאי המכללה לקבל מעטפת רגשית מקצועית לפיתוח וחיזוק החוסן האישי, הקהילתי והארגוני.
המענים כוללים סיוע במיצוי זכויות, תיווך למעני חוסן הקיימים בקהילה, תכנון ובנייה של סדנאות ופעילויות המסייעות בחיזוק משאבי ההתמודדות והקניית ידע וכלים להתמודדות עם מציאות ביטחונית מורכבת.
תיאור התפקיד
- מתן ליווי, תמיכה והכוונה במיצוי זכויות בקהילה לסטודנטים ואנשי סגל הפונים לסיוע בהתמודדות עם השלכות המלחמה.
- ביצוע שיחות אישיות ומתן מענה ראשוני להפחתת מתחים והתמודדות עם טראומה באופן פרונטלי או מקוון.
- הנחיית סדנאות למתן ידע וכלים בתחום החוסן.
- תיעוד והעברת דיווחים שוטפים לגורמים הרלוונטיים במכללה.
כישורים נדרשים
- השכלה אקדמית - תואר אקדמי בעבודה סוציאלית ורישיון עיסוק במקצוע – חובה
- תואר שני בעבודה סוציאלית - יתרון
- ניסיון בתחום עבודה עם טראומה
- שליטה מלאה בשפה העברית
- שליטה מלאה ביישומי מחשב
- דיסקרטיות
- אדיבות, סבלנות וסובלנות
היקף משרה: 50%
אופן העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד עד לתאריך 01/01/2025 בשעה 12:00
hr@sapir.ac.il
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית – תואר ראשון
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
- שליטה בתוכנות OFFICE
- מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
הגדרת התפקיד
- ביצוע ראיונות אישיים לסטודנטים חדשים הנקלטים ללימודים.
- בניית תכניות עבודה בהתאם לפרופיל האישי של הסטודנט- זיהוי צרכים מיוחדים אישיים/ כלכליים/ נפשיים/ פסיכולוגיים.
- ליווי ומעקב צמוד לאורך השנה לכל סטודנט בהתאם לתכנית העבודה שגובשה.
- סיוע צמוד במילוי בקשות במערכת לשם מיצוי שירותי המעטפת לסטודנט.
- תיאום וריכוז ישיבות שיעסקו בסטודנטים עם קשיים אישיים מיוחדים כולל דיווח תקופתי.
- דיווח שוטף והתייעצות בתחומי האחריות השונים עם מנהל היחידה.
- סיוע ביצירת קשרים ושותפויות בארץ ובחו"ל לצורך גיוס משאבים עבור תכניות ייחודיות לאוכלוסייה הערבית.
- סיוע בהגדלת מערך החונכים – מעורבות באיתור חונכים ובניית תגבורים קבוצתיים מול המחלקות האקדמיות.
- פיתוח תכניות להשתלבות תעסוקתית מיטבית בשיתוף אגף קשרי אקדמיה-תעסוקה.
היקף המשרה: 100% משרה
קבוצה: 4 ('רכז')
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לא יאוחר מיום 23/12/2024 בשעה 12:00.
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית/הנדסאי - חובה
- ניסיון קודם בתפקיד מזכירות וניהול יומנים מורכבים
- ידע ושליטה בתוכנות Office
- יכולת הבעה בכתב ובעל פה
- תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות תוך ריבוי משימות בו זמנית.
- דיוק, סדר וארגון
- מחויבות ומסירות לעבודה
תיאור התפקיד
- אחריות על הפקת דיפלומות ובקרת נתונים
- עבודות משרד ואדמיניסטרציה שוטפות
- הכנת סיכומי פגישות, פרוטוקולים ואיסוף חומרים לפגישות לפי צורך
- אחריות על מערך שיבוץ חדרים וכיתות
- אחריות לוגיסטית
- אחריות על הארכיון
- עדכון גאנט ארגוני שנתי
- ריכוז והזמנת בחינות חיצוניות
- סיוע בבחינות מול מה"ט
- סיוע אדמיניסטרטיבי בסוגיית צמצום ומניעת נשירת סטודנטים
היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש)
תחילת עבודה: מיידית
קבוצה: 3
מועמדים/ות מתאימים/ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 30/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم
דרישות התפקיד
- השכלה טכנולוגית-יתרון
- אוריינטציה טכנולוגית וידע באנגלית - חובה
- ניסיון בתמיכה טכנית טלפונית ופתרון תקלות מרחוק כולל תיעוד
- ידע בעולם האינטרנט ותוכנות אופיס
- תודעת שירות ותקשורת בין אישית ברמה גבוהה
- נכונות לעבודה בשעות גמישות כולל ימי שישי ואחר הצהריים
תיאור התפקיד
- ריכוז, ליווי ויישום של הבחינות המקוונות במדור בחינות בשיתוף האגפים ומרכזי הלימוד במכללה.
- בדיקת תכנים ושיתוף פעולה עם ממשקים פנים וחוץ ארגוניים, כולל התאמת נהלים.
- ניהול ועדכון מידע בכלים דיגיטליים בנושא התמיכה הטכנית במעטפת הבחינות.
- ריכוז צוות תומכים וביצוע הדרכות
- ריכוז הטיפול באמצעים טכנולוגיים לשיפור וקידום שירות קהל מרצים וסטודנטים
- ניהול מהלך הבחינות המקוונות ותיעוד אירועים
- אינטראקציה עם קהל מרצים וסטודנטים
היקף המשרה: 100% משרה
קבוצה: 4 ('רכז')
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לא יאוחר מיום 26/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
דרישות התפקיד
- רואה/ת חשבון מוסמך/ת לאחר התמחות
- תואר אקדמי - חובה. יתרון לתחומי הכלכלה/חשבונאות
- בעל/ת ניסיון באחד התפקידים הבאים: חשב, עוזר/ת חשב/ת, כלכלן/ית, תקציבן/ית, מבקר בעמותות - עדיפות במוסדות להשכלה גבוהה או במוסדות ציבוריים גדולים
- ניסיון בהכנת דוחות כספיים. יתרון לניסיון בדוחות כספיים של מלכ"רים
- ניסיון בהכנת דוחות מילוליים
- ניסיון בהכנת דוחות ביצוע
- ניסיון בדווח לרשם העמותות
- ידע בניהול והכנה של תקציב הארגון ובקרה עליו
- ניסיון עם תוכנות ERP עדיפות לפריוריטי; היכרות מעמיקה עם כל תוכנות office Excel, power point ובמיוחד
- ניסיון בדיווחים לגורמים ממשלתיים וגורמים מממנים לרבות שימוש במרכבה.
- ניסיון בעבודה מול רו"ח מבקר ומבקר פנים
- ניסיון בהכנת דיווחים להנהלה ודו"חות פנימיים ורבעוניים
כישורים נדרשים
מקצועיות, אמינות, מוטיבציה גבוהה, יוזמה, "ראש גדול", יכולת עבודה בצוות, יעילות, יכולת
עבודה בריבוי משימות תחת לחץ, לוחות זמנים, יחסי אנוש טובים ומסירות.
כפיפות: מנהל אגף כספים והתקשרויות
אופן העסקה: חוזה אישי
תחילת עבודה: מיידית
היקף משרה:100% נכונות לשעות עבודה מאומצות.
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 24/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
מטרות התפקיד
- קידום תרבות חדשנות: יצירת סביבה ארגונית שתעודד חשיבה יצירתית, יוזמה ויזמות, ושיתוף פעולה בין גורמים שונים במוסד.
- זיהוי הזדמנויות: סריקה מתמדת של הסביבה האקדמית והטכנולוגית, זיהוי מגמות חדשות והזדמנויות לפיתוח יוזמות חדשניות.
- הובלת פרויקטים: ייזום והובלה של פרויקטים בתחומים שונים, כגון: פיתוח מוצרים ושירותים חדשים לתועלת הסטודנטים והסגל, שיתופי פעולה עם התעשייה.
- הרחבת ושימור רשת שותפים: יצירת קשרים עם גורמים חיצוניים, כגון סטארט-אפים, משקיעים, ומכוני מחקר, לקידום שיתופי פעולה ויצירת ערך משותף.
- פיתוח אסטרטגיות שיווק: תכנון וביצוע אסטרטגיות שיווקיות לשלל התוכניות והקורסים באגף .
אחריות ותחומי פעילות
גיבוש אסטרטגיה:
- פיתוח אסטרטגיית חדשנות רב-שנתית, תוך התאמה ליעדי האגף והמכללה.
- הגדרת תחומי התמקדות.
- בניית תכנית עבודה מפורטת למימוש האסטרטגיה.
ניהול פרויקטים:
- ייזום והובלה של פרויקטים חדשניים בתחומים מגוונים.
- ניהול צוותי פרויקטים רב-תחומיים.
- הקצאת משאבים והבטחת עמידה בלוחות זמנים.
- קידום תרבות ארגונית של חדשנות ויצירתיות.
- יצירת תכניות הכשרה ופיתוח מיומנויות חדשנות בקרב עובדי המכללה.
שיווק הפעילות:
- ניהול ויצירת תכנים למדיה חברתית.
- עבודה עם אגף השיווק והיח"צ של המכללה.
אירועי תוכן:
- ארגון כנסים, סדנאות, ואירועי-אתגר.
- הזמנת דוברים מובילים מהתעשייה והאקדמיה.
- שיתוף פעולה עם גורמים חיצוניים להפקת אירועים משותפים.
פיתוח קהילות ורשת שותפים:
- בניית קהילה פנימית וחיצונית.
- יצירת פלטפורמות לשיתוף ידע ורעיונות.
- עמידה בקשר עם גורמים חיצוניים וייצוג המכללה באירועים ופורומים בתחום החדשנות
דרישות התפקיד
- תואר אקדמי בתחום רלוונטי - יזמות, חדשנות, ניהול, כלכלה, שיווק - עדיפות לתואר שני.
- ניסיון בניהול פרויקטים וניהול צוותים רב- תחומיים.
- הבנה של תהליכי חדשנות וטכנולוגיות מתקדמות.
- יכולות תקשורת מצוינות בכתב ובעל פה.
- שליטה טובה באנגלית.
- ניסיון בשיווק דיגיטלי, ניהול מדיה חברתית, ויצירת תוכן שיווקי.
- הכרות עם מוסדות אקדמיים וניסיון בעבודה בארגונים ללא כוונת רווח: יתרון משמעותי.
היקף המשרה: 100%
תחילת עבודה: מיידית
אופן העסקה: חוזה אישי
קורות חיים יש לשלוח באמצעות מייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לא יאוחר מיום 24/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית - חובה
- ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית
- הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
- יכולת ארגון טובה
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות; שליטה ב Office ו ZOOM
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה; יכולת עבודה תחת לחץ
- מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
תיאור התפקיד
- טיפול בפניות סטודנטים משרתי מילואים, כוחות ההצלה, הכיבוי, הקבע, הסדיר,
- סטודנטים מפונים ועובדי משרד ראש הממשלה.
- מתן מענה לזכאויות אוכלוסיות הנ"ל: גול, הכרה בנק"ז וסנכרון מול האקדמיה, טיפול
- פסיכולוגי ואלטרנטיבי, ליווי פרטני וקבוצתי ושיוך לעו"ס במקרה הצורך.
- טיפול בדואר נכנס
- הפקה והגשת דו"חות פנימיים
- עיבוד נתונים וניתוחם
- ניסוח מכתבים והוצאתם
- מתן מענה לעובדי המשרד והיחידות השונות הפועלות תחת משרד הדיקן
היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש, נדרשת גמישות בשעות העבודה)
כפיפות: סגנית דיקן
תחילת עבודה: מיידית. העבודה הינה בחוזה אישי לתקופה קצובה בשנה"ל תשפ"ה, עד לתאריך
30/09/2024.
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 22/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
תיאור התפקיד
- סיוע לראש היחידה להכשרה בשדה בבניית תכנית עבודה שנתית להכשרה.
- הגדרת צרכים ומשאבים נדרשים לצורך יישום תכנית העבודה.
- בניית תקציב לפעילות ההכשרה בשדה ולקורסי המדריכים, מעקב אחר ביצוע מול תכנון, הכנת דיווח והעברתו לראש
- התכנית ולרכזת המחלקה.
- תכנון לו"ז פעילות היחידה בהתאם לתכנית הפעילות הכלל בית ספרית.
- שיבוץ סטודנטים להכשרה וטיפול בהחזרי נסיעות.
- עבודה שוטפת מול מרצי הסמינרים
- מענה טלפוני, קבלת קהל.
- ריכוז חומרים והשתתפות בוועדות הכשרה
- הכנת חומרים לקורסים, ריכוז עבודות סיכום, הנפקת תעודות למדריכים.
- תיאום פגישות הנוגעות ליחידה להכשרה בשדה.
- סיוע לראש היחידה בתהליך גיוס מדריכים להכשרה בשדה.
- טיפול בנושאי הפרט של המדריכים בשדה.
- ניהול תהליך התקשרות עם אגף מש"א ביחס לקליטה וסיום העסקת מדריכים בשדה.
- ריכוז, פיקוח מנהלי וליווי של קורסי ההכשרה למדריכים.
- ארגון ופיקוח של כנסים וימי עיון של היחידה.
- ניהול הקשר מול שירותים סוציאליים בהם מתקיימת ההכשרה.
- עבודה שוטפת מול מרצי הסמינרים וצוות היחידה.
- ביצוע מטלות נוספות ע"פ הנחיות הממונה.
כישורים נדרשים
- השכלה אקדמית חובה
- ניסיון בעבודת מזכירות
- ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת office ברמה טובה מאוד
- ידיעת השפות עברית ואנגלית כולל הדפסה
- יחסי אנוש טובים, יכולת עבודה בצוות, מכוונות למתן שרות
- יכולת ניהולית וארגונית מוכחת
- יכולת עבודה תחת לחץ וניהול זמן נכון
- יתרון לבעלי ידע וניסיון במכלול
היקף משרה: 100% נדרשת גמישות בשעות העבודה (זמינות לעבודה אחה"צ בהתאם לצרכי היחידה בהיקף של יום בשבוע)
קבוצה: 3
תחילת עבודה: מיידית.
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד עד לתאריך 22/12/2024 בשעה 12:00 לכתובת: hr@sapir.ac.il
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד, להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
תיאור התפקיד
התפקיד כולל אחריות, שירות ותיקונים שוטפים בתחומי אחזקה, אמצעי הוראה טכנולוגיים, בטיחות, סדר ציבורי, אחריות
ופיקוח על ניקיון המרחב עליו אחראי אב הבית.
- תפעול ותחזוקת מערכות חשמל, מים וביוב
- תפעול ותחזוקת ריהוט
- ליווי טכנאים וקבלנים לפתרון תקלות והתקנות
- תפעול ותחזוקת מערכות תאורה ומיזוג – כיבוי/ הדלקה, וידוא שלמות ותקינות
- אחריות על פתיחת וסגירת כיתות
- אחריות על שלמות הבניין על כל מתקניו וחלליו: בקרה יומית על ניקיון כיתות, משרדים ושטחי החוץ של המבנה
- היכרות עם מערכות אזעקה וכריזה
- אחריות לוגיסטית וביצועית על אירועים וכנסים בתחום המבנה
- ידע בעבודות צבע וטיח, ריצוף (פנים/חוץ), בינוי וגבס, אלומיניום פרזול ומסגרות
דרישות התפקיד
- יתרון לבעלי רשיון חשמל
- יתרון לבעלי ידע וניסיון בתחומי עבודות הבינוי , המסגרות, אינסטלציה, המיזוג וכדומה
- כישורים טכניים בתחומים שצוינו
- ניסיון ויכולת עבודה על מחשב ברמת OFFICE ויישומי אינטרנט
- יכולת עבודה פיזית מאומצת (כולל הרמת משאות כבדים ומאמץ גופני הכרוך בהתניידות רגלית)
- אדיבות ותודעת שירות מפותחת
- יכולת עבודה בצוות
- אמינות ואחריות
- נכונות לעבודה במשמרות ערב ובימי שישי (עד 14:00)
- רישיון נהיגה (עדיפות לבעלי רישיון נהיגה על טרקטור)
היקף המשרה:
משרה מלאה, נדרשת גם עבודה במשמרות ערב ונכונות לעבודה בימי שישי (סבב תורנות).
תחילת עבודה: מיידית
צורת העסקה: חוזה מיוחד
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 17/12/2024 בשעה 12:00
*המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
תיאור התפקיד
- בניית תכנית עבודה שנתית ותפעול תוכניות התרבות והאירועים של אגף הדיקן
- ניהול תקציבי אירועי הדיקן
- הובלת צוות פעילים חברתיים המסייעים בהפקות
- רפרנטית השיווק של משרד הדיקן ובכלל זה עבודה שוטפת מול אגף השיווק על כלל הפרסומים
- במדיות השונות
- אחריות על תכניות ופרויקטים נוספים ביחידה למעורבות חברתית .
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית – חובה
- יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
- ניסיון בניהול תקציב
- יכולת ארגון וניהול טובים
- יכולת עבודה בצוות
- יכולת עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
- יכולת עבודה בסביבה משתנה ודינמית
- יכולת גבוה בכתיבה וסיקור של אירועים.
- ניסיון קודם בעבודה עם סטודנטים ואוכלוסיות מיוחדות –יתרון
היקף המשרה: 100%
קבוצה: 4
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 11/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
הגדרת ותיאור התפקיד
בעל תפקיד זה עוסק ביוזמה, ארגון, ניהול ואיכות מערך הקורסים ותוכניות הלימוד ובכפיפות למנהלת
האגף ללימודי קדם חוץ והמשך ותפקידו כולל:
בנייה והובלת מערך תוכניות לימוד
- ארגון וניהול שוטף של קורסים
- ניהול סגל מנהלי, מרצים ורכזים פדגוגיים
- התוויות תוכנית עבודה לתפעול שוטף לצוות המנהלי, בקרה ומעקב ביצוע
- בניית מערך הקורסים ותקציב ההוראה שנתי
- ניהול מערך איכות ההוראה
פיתוח ידע והכשרה
- חבר צוות בפיתוח תכנית ידע והכשרה
- אמון על פורטל מכרזים בזיהוי פוטנציאל והוצאה לפועל של מכרזים בתחום ההכשרה וההסמכה
- אינטגרטור בקידום פיתוח תכניות ידע והכשרה
- גיבוש והוצאה לפעול של תכניות לימוד חדשות
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית - חובה. עדיפות למדעי ההתנהגות/מנהל עסקים/ניהול.
- ניסיון בניהול פרויקטים חינוכיים/תעסוקתיים/תכניות לימוד/מתודות והטמעתן
- ניסיון בעבודה שירותית ועבודה מול קהל
- ניסיון ושליטה בניהול צוות ובעבודת צוות
- ניסיון בעבודה עצמאית וניהול אישי ברמה גבוהה, יחד עם יכולת קבלת החלטות והנחייה מקצועית
- וארגונית.
- היכרות עם עולם האקדמיה - יתרון
- יכולת למידה וגמישות תפקודית
- ניסיון בניהול תקציב
- שליטה במחשב ברמה גבוהה מאוד - חובה
- עבודה בתנאים דינאמיים ושעות גמישות
היקף המשרה: 100% (התפקיד דורש גמישות בשעות העבודה)
קבוצה: 6 דור ב'
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 10/12/2024 בשעה 12
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
דרישות תפקיד
- השכלה אקדמית- תואר שני יתרון
- ניסיון בהובלת ובניית תהליכים ארגוניים
- ניסיון בניהול צוות עובדים
- הבנה של מערכות פדגוגיות וארגוניות
- מודעות גבוהה למתן שירות ויחסי אנוש מעולים
- ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, יכולת למידה עצמאית, סדר וארגון, עצמאות, יוזמה ודיסקרטיות.
- נכונות לעבודה בשעות מאומצות ולא שיגרתיות.
תיאור התפקיד
- ניהול התפעול השוטף של המרכז הטכנולוגי להנדסאים.
- הובלת התפיסה הפדגוגית לשיפור איכות ההוראה ומיומנות הלמידה
- בניית תכניות עבודה אחריות תחום שירות פנים וחוץ ארגוני תוך עמידה בסטנדרטים גבוהים.
- ניהול צוות -אחריות מקצועית על כוח האדם בבית הספר והתנהלותו התקינה.
- פיתוח, הובלה והטמעה של נהלי עבודה ותהליכים לשיפור.
- אחריות על מתן מענה ופתרון בעיות פנים ארגוניות- טיפול בפניות חריגות של סטודנטים, מרצים וראשי
- מגמות; עבודה מול גורמים פנים ארגוניים; מתן מענה מותאם לצרכים העולים בשטח.
- אחריות על הטיפול במערך משובי איכות ההוראה.
- ריכוז ועדת משמעת.
היקף המשרה: 100%
קבוצה: 6 דור ב'
תחילת עבודה: מיידית
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 08/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
דרישות התפקיד
- ניסיון בתחום גיוס משאבים - חובה
- גיוס תורמים מוסדיים (לרבות ממשלתי תאגדי) ותורמים פרטים – יתרון משמעותי;
- התבטאות בעל פה ובכתב בשפה העברית ואנגלית - רמה גבוהה.
- יכולות אדמיניסטרטיביות גבוהות
- יכולות מוכחות בכתיבה ובעריכת תוכן בשפה העברית
- נכונות לעבודת שטח ובשעות לא שגרתיות
- יחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה עצמאית ובצוות
- ניסיון בהפקת אירועים שיווקיים ואירועי תורמים
- השכלה אקדמית, עדיפות לבעלי תואר שני
תיאור התפקיד
- עבודה שוטפת מול נשיא המכללה ומי מטעמו.
- אפיון, איתור מיפוי ופניה לתורמים, הובלת מחקר וזיהוי תורמים וקרנות פוטנציאליים
- בניית תוכנית עבודה אסטרטגית לניהול מערך תורמים
- ריכוז עבודת המטה של האגף לקשרי חוץ, אחריות על ניהול הידע, מאגרי המידע
- הכנת חומרי עבודה למימוש משימות האגף והפצתם לגורמים הרלוונטיים
- אחריות על הכנת חומרים וכתיבת מצגות ודו״חות תקופתיים
- תיאום וארגון ביקורי תורמים, הדרכת סיורים אישיים וקבוצתיים
- סיוע בהפקת אירועי הוקרה לתורמים
- עבודה מול מגוון גורמים בארץ ובחו״ל
- מעקב אחר העיתונות האלקטרונית והכתובה לאיתור שותפים ותורמים פוטנציאליים, ואחר פרסומים על כנסים וקולות קוראים
היקף עבודה – 100%. נדרשת גמישות בשעות העבודה
כפיפות - נשיא המכללה / סגן נשיא לקשרי חוץ
תחילת עבודה – מיידית
מועמדים/ות מתאימים/ות ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מתאריך 8/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
למכללה הטכנולוגית להנדסאים דרוש/ה
מ"מ רכז/ת פדגוגי/ת ופרויקטי גמר
דרישות התפקיד
- תואר ראשון- חובה
- שליטה מלאה בתוכנות office, שליטה ב- excel ברמה גבוהה
- ניסיון בעבודת מזכירות
- יכולת עבודה עצמאית ותפקוד בתנאי לחץ
- מוטיבציה, יוזמה וראש גדול
- יכולת למידה גבוהה, אחריות, סדר וארגון
- יכולת עבודה בצוות
- תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש מעולים
- יכולת הבעה בכתב ובעל פה ברמה גבוהה
תיאור התפקיד
- מעקב אחר נתוני סטודנטים, תנאי קבלה ובדיקת מילוי חובות לימודים
- קשר שוטף עם סטודנטים, ראשי מגמות, מזכירות ומרצים
- הפקה וניהול של דוחות מעקב שוטפים
- רישום סטודנטים לקורסים ובחינות חיצוניות ופנימיות חסרות
- ליווי סטודנטים בתהליך הכנת פרויקטי הגמר תוך שיתוף פעולה עם צוות בית הספר
- קשר שוטף עם גורמים במכללה
- ביצוע תפקידים נוספים בהתאם לצורך ולהנחיית מנהלת בית הספר
היקף משרה: משרה מלאה (40 ש"ש).
תחילת עבודה: מיידית. המשרה זמנית לתקופה של כ- 8 חודשים
המעוניינים להגיש מועמדותם ישלחו קו"ח למייל hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 1/12/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לאגף השיווק ויחסי ציבור דרוש/ה
מ"מ רכז/ת מרכז מידע, ייעוץ ורישום (החלפה לחופשת לידה)
דרישות התפקיד
- השכלה אקדמית – תואר ראשון - חובה
- ניסיון בניהול אדמיניסטרטיבי
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
- שליטה בתוכנות OFFICE
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן , סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
- תודעת שירות גבוהה, יחסי אנוש טובים ואסרטיביות
- הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
- יכול עבודה תחת לחץ
תיאור התפקיד
- ניהול ותפעול שוטף של המרכז ומתן מענה מקצועי ליועצי הלימודים, המחלקות והמועמדים.
- אחריות על תהליך הגיוס, מיון והכשרה של יועצי הלימודים.
- מעקב ובקרה על איכות הייעוץ והשירות במרכז.
- בניית סידור עבודה ובקרה על דוחות הנוכחות של יועצי הלימודים.
- אחראיות על תהליכי הרישום והקבלה מול יועצי הלימודים במרכז המידע באופן ישיר ושוטף.
- הזנת נתונים במערכת ממוחשבת.
- ניתוח מידע ונתונים, הכולל הפקת דו"חות מותאמים על פי צורך בנושאי מועמדים ושיווק.
- עדכון וסנכרון המידע בין המחלקות, הפלטפורמות הפרסומיות ויועצי הלימודים.
- הפקה ותפעול של אירועי המרכז- ימים פתוחים, כנסים ועוד
- אחריות על פורטלי הלימודים- בקרה על הלידים, קשר עם הספקים החיצוניים למדידת האיכות ואישורם.
- ביצוע תפקידים נוספים בהתאם להנחיות הממונה
היקף משרה: משרה מלאה (40 ש"ש). התפקיד דורש גמישות בשעות העבודה.
תחילת עבודה: מיידית. המשרה זמנית לתקופה של כ-6 חודשים
המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד
לכתובת: hr@sapir.ac.il לא יאוחר מיום 20/11/2024
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
לאגף השיווק ויחסי ציבור דרושים/ות
סטודנטים/ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי/ות לימודים
סטודנטים/יות בספיר?
הצטרפו לנבחרת יועצי הלימודים שלנו!
לשלב עבודה משמעותית בסביבה צעירה תוך כדי הלימודים
תיאור התפקיד:
- מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
- השתתפות בכנסים וימים פתוחים
- עבודת צוות מרובת ממשקים
- סביבת עבודה דינמית וצעירה
דרישות התפקיד:
- סטודנט/ית במכללת ספיר
- תודעת שירות גבוהה
- יחסי אנוש ברמה גבוהה
- כושר ביטוי וניסוח בכתב ובע”פ ברמה גבוהה
היקף משרה:
- משרה חלקית
- העבודה במשמרות המותאמות למערכת הלימוד
קורות חיים בצירוף מערכת שעות יש לשלוח למייל
hr@sapir.ac.il
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.
למכללה הטכנולוגית להנדסאים דרוש/ה
מ"מ רכז/ת מגמות אדריכלות ועיצוב פנים וחשמל
כישורים נדרשים
- השכלה אקדמית/הנדסאי - חובה
- ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית
- יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
- ידע ושליטה בתוכנות Office
- תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
- יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.
- הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון
תיאור התפקיד
- מתן שירות לסטודנטים ולמרצים
- ניהול תקשורת שוטפת עם הסטודנטים והמרצים במחלקה, לרבות קבלת קהל
- טיפול שוטף בסטודנטים: ארגון חומרי לימוד, הזנת נתונים במערכת ממוחשבת, מעקב אחר חובות הסטודנטים, רישום לקורסים, פרסום ציונים ועדכונים שוטפים, טיפול בערעורים, טיפול בבחינות.
- בדיקת התאמה ראשונית של המועמדים ללימודים בהתאם לקריטריונים לקבלה, זימון מועמדים לראיונות קבלה, הכנת חומר לוועדות הוראה וקבלה.
- הפקת אישורים
- בניית מערכת לימוד למגמות בתיאום עם ראשי מגמות
- בניית לוח בחינות
- סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים במכללה
היקף משרה: 100% (40 ש"ש)
תחילת עבודה: מיידית (העבודה הינה זמנית למספר חודשים)
המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 18/11/2024 בשעה 12:00
המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.