עמוד דרושים

לאגף מינהל ושרות-מח' הבית דרוש/ה
איש צוות לוגיסטי (אב בית)

תיאור התפקיד

התפקיד כולל אחריות, שירות ותיקונים שוטפים בתחומי אחזקה, אמצעי הוראה טכנולוגיים, בטיחות, סדר ציבורי, אחריות ופיקוח על ניקיון המרחב עליו אחראי אב הבית. 

  • תפעול ותחזוקת מערכות חשמל, מים וביוב
  • תפעול ותחזוקת ריהוט
  • ליווי טכנאים וקבלנים לפתרון תקלות והתקנות
  • תפעול ותחזוקת מערכות תאורה ומיזוג – כיבוי/ הדלקה, וידוא שלמות ותקינות
  • אחריות על פתיחת וסגירת כיתות
  • אחריות על שלמות הבניין על כל מתקניו וחלליו: בקרה יומית על ניקיון כיתות, משרדים ושטחי החוץ של המבנה
  • היכרות עם מערכות אזעקה וכריזה 
  • אחריות לוגיסטית וביצועית על אירועים וכנסים בתחום המבנה
  • ידע בעבודות צבע וטיח, ריצוף (פנים/חוץ), בינוי וגבס, אלומיניום פרזול ומסגרות

דרישות התפקיד

  • יתרון לבעלי רשיון חשמל
  • יתרון לבעלי ידע וניסיון בתחומי עבודות הבינוי , המסגרות, אינסטלציה, המיזוג וכדומה
  • כישורים טכניים בתחומים שצוינו
  • ניסיון ויכולת עבודה על מחשב ברמת OFFICE  ויישומי אינטרנט
  • יכולת עבודה פיזית מאומצת (כולל הרמת משאות כבדים ומאמץ גופני הכרוך בהתניידות רגלית)
  • אדיבות ותודעת שירות מפותחת
  • יכולת עבודה בצוות
  • אמינות ואחריות
  • נכונות לעבודה במשמרות ערב ובימי שישי (עד 14:00)
  • רישיון נהיגה (עדיפות לבעלי רישיון נהיגה על טרקטור)

היקף המשרה: משרה מלאה, נדרשת גם עבודה במשמרות ערב ונכונות לעבודה בימי שישי (סבב תורנות).
תחילת עבודה: מיידית

*המודעה פונה לגברים ולנשים כאחד

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 24/07/2024  בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי, ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה למדעי המחשב במכללה האקדמית ספיר דרוש/ה חבר/ת סגל

מעמד משרה: מסלול אקדמי לקראת קביעות (או לחלופין חוזה מיוחד)
היקף משרה: 100% משרה
תחילת עבודה: שנה"ל תשפ"ה, אוקטובר 2024, במשרה מלאה. 

תיאור התפקיד

התפקיד כולל מחקר והוראה בתואר הראשון של המחלקה למדעי המחשב. מצופה מחבר/ת הסגל לקחת חלק פעיל בעבודת המחלקה, למלא בה תפקידים וככלל להשתתף בהובלתה.

דרישות התפקיד

  • תואר דוקטור (Ph.D.) במדעי המחשב 
  • פרסומים מחקריים בכתבי עת שפיטים רלוונטיים
  • ניסיון מוצלח בהוראה של מספר שנים, בתחומי הליבה של מדעי המחשב
  • יכולת פיתוח של קורסים ותוכניות לימודים

להגשת מועמדות יש לשלוח

  1. קורות חיים אקדמיים ומקצועיים מלאים, כולל רשימת פרסומים עדכנית
  2. פרופיל אקדמי קצר והצהרת כוונות אודות תוכניות מחקר והוראה עתידיות
  3. תיאור קצר של תפישת ההוראה של המועמד/ת ודרכי מימושה
  4. רשימת קורסים שהמועמד/ת לימד/ה (יש לצרף סילבוס + הערכות הוראה) 
  5. שמות שלוש/ה ממליצות/ים מהאקדמיה המכירים את המועמד/ת מבחינת כישורי ההוראה, המחקר, ויכולתה/ו לתרום לקידום המחלקה. יש לציין את השתייכותן/ם האקדמית של הממליצות/ים, זיקתן/ם למועמד/ת, ופרטי התקשרות (לרבות טלפון וכתובת דואר אלקטרוני). 

המשרה תאויש על פי כישורי המועמד/ת ועל פי צרכי המחלקה. המחלקה שומרת לעצמה את הזכות לפנות למועמדות/ים, ואינה מחויבת לקבל הצעת מועמדות כלשהי. 

מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדות במייל בלבד 
לכתובת: academic-hr@sapir.ac.il עד לא יאוחר מיום 18/07/2024.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף משאבי אנוש ושכר דרוש/ה
מ"מ רכז/ת רווחה ופיתוח ארגוני (החלפה לחופשת לידה)

כישורים נדרשים

  • השכלה אקדמית –חובה (עדיפות ללימודי ייעוץ ארגוני/סוציולוגיה ארגונית)
  • בעלי רקע קודם בדיני עבודה, זכויות עובדים, משאבי אנוש
  • ניסיון בעבודה עם הפרט
  • ניסיון קודם בהדרכה
  • דיסקרטיות, יחסי אנוש מעולים ותודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודת בצוות
  • יכולת אנליטית ברמה גבוהה
  • יכולת הכלה ואמפתיה
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת Office  ברמה גבוהה
  • נכונות לשעות עבודה לא שגרתיות

תיאור התפקיד

  • טיפול בפרט
  • ריכוז פעילויות חוצות ארגון – תכנון, תקצוב, הפקה הפצה, פרסום, מימוש והוצאה לפועל
  • תכנון, תקצוב והוצאה לפועל של תכנית רווחה שנתית
  • ריכוז הטיפול בהטבות לעובדים
  • טיפול בימי פעילות מחלקתית ואירועים מכללתיים
  • ליווי הליך קליטת עובד ופרישתו
  • כתיבה ומיסוד של נהלים
  • פיתוח צוותים ומנהלים ופיתוח אישי של העובד (אימון, חניכה, העצמה)
  • ליווי הערכת ביצועי עובדים
  • בניית סדנאות ותכנית הדרכה שנתית
  • ביצוע מטלות נוספות בהתאם לצורך

היקף משרה: 100%

תחילת עבודה: 09/2024. המשרה זמנית לתקופה של כחצי שנה.

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 09/07/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לביה"ס לאמנויות הקול והמסך דרוש/ה
רכז/ת הפקות


תיאור התפקיד

  • ניהול אתר האינטרנט של בית הספר לאמנויות הקול והמסך ופסטיבל קולנוע דרום - עבודה על תוכניות הפסטיבל, קטלוג בית הספר, וארכיון.
  • הרשמה לפסטיבלי קולנוע, ניהול מעקב דד-ליינים.
  • עבודה בשיתוף עם מערך ההפצה של בית הספר לאמנויות הקול והמסך וצוות פסטיבל קולנוע  דרום
  • חתירה לשיתופי פעולה ויצירת קשרי חוץ חדשים של בית הספר עם גורמי חוץ, שימוש קשרים קיימים.
  • עבודה מול גורמי חוץ מדינתיים – ביסוס קשרי חוץ עם בתי ספר ופסטיבלים מקבילים בחו"ל
  • סיוע בהפקת הפרויקטים המיוחדים של בית הספר והפסטיבל
  • ייצוג בית הספר בפסטיבלים ארציים ובינלאומיים

דרישות התפקיד

  • תואר B.A או .B.F.A עדיפות בלימודי קולנוע וטלוויזיה/תעודת הנדסאי/ת קולנוע
  • ידע טכני בניהול אתר
  • רקע בעיצוב גרפי
  • ניסיון בעבודת הפקה, בדגש על תחום קולנוע וטלוויזיה - יתרון
  • הבנת עולם המדיה הרחב על כל גווניו, בדגש על זיקה לתחום הקולנוע והשיווק
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות -שליטה בתוכנות OFFICE: Word, Excel, Power point
  • עבודה שוטפת מול גורמים במכללה
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • יכולת התנהלות בסביבת עבודה רב משימתית
  • אדיבות, אחריות, אמינות, אסרטיביות, עמידה בלחצים, עבודה בשעות מאומצות ויכולת נתינה גבוהה
  • אנגלית ברמה גבוהה – יכולת הבעה וניסוח בע"פ ובכתב באנגלית

היקף המשרה: משרה מלאה
תחילת עבודה: מיידית

קורות חיים יש לשלוח באמצעות מייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 10/07/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

ללשכת ההנהלה דרוש/ה
ראש לשכת הנהלה

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית
  • עברית ברמה גבוהה מאוד - דיבור, כתיבה וקריאה
  • אנגלית ברמה טובה
  • ניסיון קודם בתפקיד מזכירות וניהול יומנים מורכבים
  • ידע ושליטה בתוכנות Office , בפרט שליטה גבוהה באקסל וידע בהכנת מצגות
  • יכולת הבעה בכתב ובעל פה
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות תוך ריבוי משימות בו זמנית.
  • דיוק, סדר וארגון
  • מחויבות ומסירות לעבודה

תיאור התפקיד

  • ניהול יומני הנהלה, תיאום פגישות מרובות משתתפים מול גורמים פנים וחוץ ארגוניים
  • ניהול שוטף של מתחם ההנהלה - קבלת אורחים ואירוח
  • ניהול אופרטיבי של המשרד - הזמנת ציוד, כיבוד, דואר
  • מענה טלפוני, פרונטאלי, אירוח וקבלת אורחים
  • תמלול פגישות, כתיבת סיכומי ישיבות ואיסוף חומרים לפגישות לפי צורך
  • אדמיניסטרציה שוטפת 
  • מתן שירות וניהול קשר שוטף עם עובדי המכללה ומנהליה
  • אחריות על ארגון פעילויות צוותיות בהנהלה
  • סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים בהנהלה

היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש)

תחילת עבודה: מיידית

קבוצה: 4

המעוניינות.ים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il 
עד לתאריך 03/07/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף דיקאנט הסטודנטים דרוש/ה
מ"מ רכז/ת פרויקטים ותוכנית קרן קציר (החלפה לחופשת לידה)

תיאור התפקיד

  • בניית תכנית עבודה שנתית וניהול תקציבי של קרן קציר בתחומי העשרה ומתן מלגות לסטודנטים.
  • סיוע בתחום המלגות לסטודנטים - איתור אוכלוסיות ייחודיות למלגות בשיתופי פעולה.
  • תפעול תקציב שירותים ופעילויות לסטודנט – הוצאה לפועל ואחריות על ביצוע תקציב שנתי.
  • איתור וגיוס סטודנטים לתכניות הקרן, עריכת ראיונות, שותפות פעילה בפיתוח סדנאות העצמה ומנהיגות. 
  • מתן יעוץ וליווי אקדמי ואישי לסטודנטים, תוך מיצוי זכויות, הדרכה משולבת מעקב ובקרה. 
  • תיאום וריכוז דו"ח ועדת היגוי והגשת דו"חות נוספים בהתאם לנדרש. 
  • בנייה ותפעול של תכנית אירועי התרבות של משרד הדיקן הכוללת הופעות, תערוכות, טקסים (אוצרות, ניהול תקציב, הפקה ותיאום בין גורמים במכללה כגון אגודת הסטודנטים, הפורום הפמיניסטי, אגף השיווק ועוד).
  • רפרנטית השיווק של משרד הדיקן ובכלל זה עבודה שוטפת מול אגף השיווק על כלל הפרסומים במדיות השונות.
  • אחריות על תכניות ופרויקטים נוספים במידת הצורך.

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית – חובה
  • יחסי אנוש מצוינים ותודעת שירות גבוהה
  • ניסיון בניהול תקציב
  • יכולת ארגון וניהול טובים
  • יכולת עבודה בצוות
  • יכולת עבודה מול ממשקים פנים וחוץ ארגוניים
  • יכולת עבודה בסביבה משתנה ודינמית
  • ניסיון קודם בעבודה עם סטודנטים ואוכלוסיות מיוחדות –יתרון

היקף המשרה: 100% משרה

תחילת עבודה: מיידית (המשרה זמנית לתקופה של כ-חצי שנה עם אופציה להארכה)

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il  
עד לתאריך 14/07/2024 בשעה 12:00
 

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה להנדסה שנה א' דרוש/ה
רכז/ת לענייני סטודנטים

דרישות התפקיד

  • השכלה אקדמית
  • ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית
  • ידיעה טובה של השפות עברית ואנגלית לרבות יכולת ניסוח והדפסה
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות
  • שליטה בתוכנות Office, דגש על Excel
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
  • קליטה והטמעה מהירה של מידע חדש
  • הכרת מערכת מינהל תלמידים - יתרון
  • יכולת עבודה תחת לחץ

תיאור התפקיד

  • מתן שירות לסטודנטים: קבלת קהל, מענה טלפוני, ייעוץ בנושא מערכת השעות של הסטודנטים, הפקת אישורים לסטודנטים
  • מעקב אחר חובות הסטודנטים
  • אחריות על הקשר עם אוניברסיטת בן גוריון וכל הקשור לטיפול בסטודנטים
  • טיפול בבחינות
  • השתתפות בימים פתוחים, ימי ייעוץ
  • הדפסה של חומר שוטף
  • דיווח ומעקב אחר ציונים
  • טיפול בקבלת מועמדים למחלקות
  • ריכוז ועדת הוראה מחלקתית
  • סיוע בהכנת אירועים מחלקתיים
  • סיוע לרכזת המחלקה ותחומים נוספים בהתאם להנחיות הממונים

היקף משרה: 50%

קבוצה: 3

תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד
לכתובת: hr@sapir.ac.il לא יאוחר מיום 02/07/2024 בשעה 12:00
 

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה לשיווק טכנולוגי
דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה 
בעל/ת Ph.D במנהל עסקים או תואר רלבנטי דומה

תיאור התפקיד

למחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה (במסלול לקראת קביעות).

דרישות התפקיד

  • תואר שלישי במנהל עסקים או תואר רלבנטי דומה.

  • עוסק/ת במחקר ובהוראה באחד או יותר מהתחומים: אוטומציה של קמפיינים, מסע לקוח בעולם הדיגיטל, מבוא לחווית משתמש UX/UI, מבוא לשיווק SAAS, חדשנות בניהול.

  • מצוינות בהוראה; עדיפות תינתן לבעל/ת ניסיון הוראה באקדמיה עם הערכות הוראה גבוהות.
  • המרצה יידרש/תידרש ללמד קורסים בתחומי הליבה של שיווק טכנולוגי ובהם: מסע לקוח, יסודות השיווק, חקר שווקים טכנולוגיים, שיווק דיגיטלי, ועוד.
  • בעל/ת יכולות מחקר ופרסום מוכחות.

להגשת מועמדות יש לשלוח

  • קורות חיים אקדמיים מלאים, כולל רשימת פרסומים עדכנית.
  • פרופיל אקדמי קצר (בן עמוד או שניים) הכולל התייחסות מפורשת לתחומי עניין אקדמיים והצהרת כוונות אודות תכנית מחקר עתידי.
  • רשימת קורסים שהמועמד/ת לימד/ה (יש לצרף סילבוס + משובי הוראה במידה ויש).
  • שמות של 2-3 ממליצים מהאקדמיה המכירים היטב את כישורי ההוראה והמחקר של המועמד/ת, כולל השתייכותם האקדמית ופרטי התקשרות (לרבות טלפון וכתובת דואר אלקטרוני).

תחילת עבודה: שנה"ל תשפ"ו

היקף העסקה: 50% משרה

מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדות במייל בלבד 
לכתובת: academic-hr@sapir.ac.il לא יאוחר מיום 14/07/2024, בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה להנדסת תעשיה וניהול
דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה בדרגת פרופסור חבר / פרופסור מן המניין  
בעל/ת Ph.D בהנדסת תעשייה וניהול

תיאור התפקיד

למחלקה להנדסת תעשיה וניהול במכללה האקדמית ספיר דרוש/ה איש/אשת סגל בכיר/ה בדרגת פרופסור חבר או פרופסור מן המניין (במסלול לקראת קביעות).

דרישות התפקיד

  • תואר שלישי בהנדסת תעשיה וניהול.
  • עוסק/ת במחקר ובהוראה באחד או יותר מהתחומים: חקר ביצועים, חקר עבודה, ניהול התפעול, ניהול פרויקטים. 
  • מצוינות בהוראה; עדיפות תינתן לבעל/ת ניסיון הוראה באקדמיה עם הערכות הוראה מצוינות.
  • המרצה יידרש/תידרש ללמד קורסים בתחומי הליבה של הנדסת תעשיה וניהול ובהם: חקר ביצועים, חקר עבודה, תכנון ופיקוח על הייצור, ניהול פרויקטים ועוד.
  • בעל/ת יכולות מחקר ופרסום מוכחות.

להגשת מועמדות יש לשלוח

  • קורות חיים אקדמיים מלאים, כולל רשימת פרסומים עדכנית.
  • פרופיל אקדמי קצר (בן עמוד או שניים) הכולל התייחסות מפורשת לתחומי עניין אקדמיים והצהרת כוונות אודות תכנית מחקר עתידי.
  • רשימת קורסים שהמועמד/ת לימד/ה (יש לצרף סילבוס + משובי הוראה במידה ויש).
  • שמות של שלושה ממליצים מהאקדמיה המכירים היטב את כישורי ההוראה והמחקר של המועמד/ת, השתייכותם האקדמית ופרטי התקשרות (לרבות טלפון וכתובת דואר אלקטרוני).

תחילת עבודה: שנה"ל תשפ"ו

היקף העסקה: 50% משרה.

מועמדים/ות מתאימים/ות מתבקשים/ות להגיש מועמדותם במייל בלבד לכתובת:
Academic-hr@sapir.ac.il עד לתאריך 04/06/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף משאבי אנוש ושכר דרוש/ה
מזכיר/ה

דרישות התפקיד 

  • השכלה אקדמית - חובה. יתרון לבעלי ידע וניסיון קודם בתחום משאבי אנוש וחשבות שכר, הכולל היכרות עם תוכנות לחישוב שכר.
  • ניסיון בעבודת מזכירות עצמאית. 
  • תודעת שירות ברמה גבוהה מאוד, דיסקרטיות, אמינות ויחסי אנוש מעולים.
  • מחויבות ומסירות לעבודה.
  • יכולת עבודה עם מערכות ממוחשבות ותוך ריבוי משימות בו זמנית.
  • שליטה בתוכנות Office ובפרט Excel ברמה גבוהה.
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה. 
  • הכרת מערכת מינהל תלמידים- יתרון.

תיאור התפקיד

  • מענה טלפוני שוטף וקבלת קהל.
  • ניהול יומן ולו"ז מנהלת אגף משאבי אנוש ושכר.
  • טיפול בהנפקת כרטיסי עובדים. 
  • אחריות על טיוב נתונים במכלול.
  • אחריות על הארכיון הדיגיטלי של האגף כולל סריקת מסמכים, העברת מסמכים לארכיון, שליפת מסמכים ומעקב אחר אינדקס תיוק.
  • סיוע בתחום גיוס ומיון עובדים- איסוף וריכוז קורות חיים, זימון מועמדים לראיונות, שליחת תשובות למועמדים.
  • שכר- אחריות שוטפת לפניות המתקבלות דרך המערכת המקוונת, סיוע טכני במילוי טפסי 101 וטפסים אחרי המתקבלים דרך המערכת המקוונת.
  • אחריות על ארגון פעילויות צוותיות באגף.
  • סיוע בפעילויות רווחת העובד/ת.
  • סיוע במטלות שונות לבעלי תפקידים באגף עפ"י החלטת הממונה הישיר.

היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש). נדרשת לעתים עבודה בשעות לא שגרתיות.
קבוצה: 3
תחילת עבודה: 09/2024

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: danad@sapir.ac.il
עד לתאריך 20/06/2024 בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף מינהל ושרות, מח' הבית
דרוש/ה טכנאי/ת מיזוג אוויר

תיאור התפקיד: 

  • טיפול בקריאות מיזוג אוויר, טיפול בתקלות
  • אחזקה שוטפת של מערכות מיזוג אוויר
  • ביצוע עבודות חשמל

דרישות התפקיד:

  • תעודת טכנאי מיזוג אוויר - חובה 
  • תעודת חשמלאי - חובה 
  • ניסיון במערכות מיזוג - לפחות 3 שנים
  • ניסיון ויכולת עבודה על מחשב ברמת OFFICE  ויישומי אינטרנט
  • אדיבות ותודעת שירות גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות
  • אמינות ואחריות

היקף המשרה: משרה מלאה (40 ש"ש). נדרשת גמישות בשעות העבודה. נכונות לעבודה במשמרות ערב ובימי שישי (עד 14:00).

תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 18/06/2024  בשעה 12:00.

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

למחלקה למדעי המחשב דרוש/ה
רכז/ת מחלקה

דרישות התפקיד:

  • יכולת ניהולית וארגונית מוכחת 
  • השכלה אקדמית - חובה 
  • ניסיון בעבודה עם מערכות ממוחשבות כולל הכרת מערכת office ברמה טובה מאוד
  • תודעת שרות גבוהה
  • יחסי אנוש טובים 
  • יכולת עבודה בצוות
  • יתרון לבעלי ידע וניסיון במכלול

תיאור התפקיד:

  • ניהול אדמיניסטרטיבי של המחלקה
  • ניהול מקצועי של הרכזת לענייני סטודנטים
  • טיפול בנושא כח האדם ומינהל כללי של כלל סגל המחלקה כולל חוזים, עזרים טכניים, היעדרויות ושעורי השלמה, מבחנים ומועדי ג', הגשת סילבוסים, בדיקת מילוי חובות אקדמיים וכו'.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית למערכת השעות של תכנית הלימודים, כולל שיבוצי שיעורים לכיתות
  • אחריות לניהול תקציב המחלקה
  • אחריות לסגירת תארים של הסטודנטים עם סיום לימודיהם
  • עבודה שוטפת מול המנהל האקדמי
  • עבודה מול מדור בחינות (קביעת לוח בחינות).
  • טיפול בתוכניות לימוד כולל בניית תכניות לימוד, רשום לקורסים, מתן אישורים ותאום ימי יעוץ (ימי אוריינטציה). 
  • אחריות לארגון אירועי המחלקה, סיוע בהכנת ישיבות והשתתפות בישיבות.   
  • קשר שוטף עם גורמים במכללה.
  • אחריות אדמיניסטרטיבית על המחלקה כולל תאום פגישות והפקת דוחות.
  • אחריות על התמדת סטודנטים במחלקות.
  • ביצוע תפקידים נוספים בהתאם להנחיות הרמ"ח וראש מינהל אקדמי.

היקף המשרה: 100%
קבוצת שכר: 4 (רכז)
תחילת עבודה: מיידית

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il 
עד לתאריך 11/07/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע דרוש/ה
נציג/ת תמיכה טכנית – Help Desk


תיאור התפקיד

מכללת ספיר מפעילה מרכז תמיכה טכנית באמצעות נציגים התומכים טלפונית במשתמשי קצה תוך השתלטות מרחוק על מחשבים לצורך פתרון תקלות. הנציגים עוקבים אחר הפניות, מאפיינים  את התקלות, ובמידת הצורך מעבירים להמשך טיפול ביחידת המחשב עד סגירתן. בנוסף, תומכים הנציגים בשיעורים המתקיימים בכיתות לימוד ובמעבדות מחשבים ומבצעים משימות נוספות לפי צרכי האגף.

דרישות התפקיד

  • ידע במערכות מחשוב, בפרט עבודה בסביבת רשת תקשורת, היכרות עם כלים נפוצים בסביבת windows  כמו: office, עבודה באינטרנט, כולל דפדפנים נפוצים.
  • שליטה טובה בקריאת אנגלית ויכולת הבנת מדריכי משתמש (אנגלית ועברית).
  • תודעת שירות גבוהה ויחסי אנוש טובים.
  • יכולת הבעה בעל פה – ניסיון בתמיכה טלפונית.
  • יכולת עבודה בתנאי לחץ, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה.

היקף המשרה

משרה מלאה (נדרשת גם עבודה בתורנויות פעם בשבוע עד 19:00 ופעם בחמישה שבועות - עבודה ביום שישי).


תחילת עבודה: מיידית
קבוצת שכר: 3

המעוניינים להגיש מועמדות לתפקיד, ישלחו קו"ח במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
לא יאוחר מיום 01/05/2024

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף דיקנאט הסטודנטים דרוש/ה
עובד/ת סוציאלי/ת ליחידה להנגשת ההשכלה לחברה הערבית

התפקיד כולל

  • טיפול פרטני, מתן תמיכה וליווי לסטודנטים דוברי ערבית הנזקקים לסיוע על רקע אישי / סוציאלי
  • צמצום נשירה של סטודנטים על רקע אישי / סוציאלי
  • הפניה לגורמי טיפול מקצועיים וקשר מול הרשויות למתן מענה רלבנטי למצוקות שעולות
  • ביקורי בית לסטודנטים בהתאם לצרכים העולים מן השטח
  • השתתפות בוועדות וישיבות מעקב תקופתיות לסטודנטים עם קשיים מיוחדים
  • יצירת ממשקי עבודה שוטפים מול המחלקות האקדמיות
  • כתיבה תיעוד והעברת דיווחים שוטפים לגורמים הרלבנטיים

כישורים נדרשים

  • השכלה אקדמית - תואר ראשון בעבודה סוציאלית ורישיון עיסוק במקצוע
  • שליטה מלאה בשפה העברית והערבית
  • ניסיון מקצועי מוכח של 3 שנים לפחות
  • שליטה מלאה ביישומי מחשב
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • דיסקרטיות
  • אדיבות סבלנות וסובלנות

קבוצה: 4 (רכז)
היקף משרה:  100% (40 ש"ש, 5 ימי עבודה בשבוע). נדרשת גמישות בשעות העבודה
תחילת עבודה: מיידית


המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 23/06/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף טכנולוגיות מידע (IT) דרוש/ה
מ"מ רכז/ת הטמעה וניתוח מערכות BI (החלפה לחופשת לידה)

תיאור התפקיד

ביצוע ניתוח ואפיון של תהליכי עבודה לצורכי יישום מערכות מידע בארגון. כתיבת מסמכי אפיון, בדיקות וקבלה למערכות מידע כולל תמיכה במשתמשים. ביצוע הטמעה והדרכת עובדים כולל טיפול בתקלות משתמשים.

דרישות התפקיד

  • תואר אקדמי - חובה
  • ניסיון בניתוח ויישום מערכות – יתרון
  • ניסיון בשפות תכנות – יתרון
  • איתור והבנת מצב קיים ודרישות לקוח, ניתוח נתונים ותהליכים לצורך אפיון תהליכי עבודה
  • ניסיון בראיון בעלי תפקידים וניתוח צרכים בארגון
  • בחינת פיתוחים ובקרה על איכותם והתאמתם לארגון
  • שליטה בשימוש באקסל ברמה גבוהה, כולל שימוש ב- Pivot table, VLOOKUP, קישור למסדי נתונים
  • אנגלית ברמה גבוהה
  • יכולת עבודה בצוות, ניהול זמן, סדר וארגון, עצמאות ויוזמה
  • מודעות למתן שירות ויחסי אנוש טובים
  • נכונות לעבודה בשעות לא שגרתיות במידת הצורך והדחיפות

היקף המשרה: 100% משרה.
תחילת עבודה: מיידית (המשרה זמנית לתקופה של כ-חצי שנה עם אופציה להארכה)

המעוניינים ישלחו קורות חיים במייל בלבד לכתובת: hr@sapir.ac.il
עד לתאריך 23/06/2024 בשעה 12:00

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.

לאגף השיווק ויחסי ציבור דרושים/ות
סטודנטים/ות למרכז מידע, ייעוץ ורישום לתפקיד יועצי/ות לימודים

סטודנטים/יות בספיר?
הצטרפו לנבחרת יועצי הלימודים שלנו!
לשלב עבודה משמעותית בסביבה צעירה תוך כדי הלימודים

 

תיאור התפקיד:

  • מתן ייעוץ פרונטלי וטלפוני להכוונת מתעניינים בלימודים
  • השתתפות בכנסים וימים פתוחים
  • עבודת צוות מרובת ממשקים
  • סביבת עבודה דינמית וצעירה

דרישות התפקיד:

  • סטודנט/ית במכללת ספיר
  • תודעת שירות גבוהה
  • יחסי אנוש ברמה גבוהה
  • כושר ביטוי וניסוח בכתב ובע”פ ברמה גבוהה

היקף משרה:

  • משרה חלקית
  • העבודה במשמרות המותאמות למערכת הלימוד

קורות חיים בצירוף מערכת שעות יש לשלוח למייל
hr@sapir.ac.il

המכללה מעודדת גיוון תעסוקתי ומזמינה מועמדים מאוכלוסיות מגוונות העומדים בדרישות התפקיד להגיש מועמדותם.
تشجع كليّة سبير على التنوع المهني، وتدعو المرشحين من مختلف الفئات الذين يستوفون متطلبات الوظيفة لتقديم طلباتهم.