זרקור - רעות מגידיש
ראיינה: דניאל עמרני, סטודנטית שנה א' במחלקה לניהול המשאב האנושי
תושבת מודיעין (במקור ממושב בית-עזרא), נשואה לניר (קצין בצה"ל) ואמא לשלושה אוצרות: ליאן, יהלי וטליה.
שלושת התארים שלי הם מהמחלקה לכלכלה באוניברסיטת בן-גוריון. השלמתי את לימודי הדוקטורט שלי בתחום המרתק "תורת המשחקים" בשנת 2012 ומאז אני עוסקת בכתיבת מחקרים בתחום זה בדגש על תחרויות בכלל, ועל תחרויות ספורט בפרט.
התחלתי את דרכי במכללת ספיר לפני 18 שנים כמתרגלת, ובהמשך כמרצה במחלקה לניהול המשאב האנושי ובמחלקה לכלכלה יישומית. מלמדת במכללה קורסים ביסודות הכלכלה מיקרו ומאקרו, סטטיסטיקות לכלכלנים, אקונומטריקה ותורת המשחקים.
הידע בכלכלה הניתן לסטודנטים בניהול המשאב האנושי מספק חשיפה למושגים, כלים ומודלים בסיסיים בכלכלה אשר מהווים בסיס להבנת החשיבה המדעית וההתנהגות החברתית של הפרט. הבנה של תהליכים כלכליים בתוך הארגון ברמה המיקרו-כלכלית, ובכל המשק ברמה המאקרו-כלכלית תורמת למקצועיותו של מנהל משאבי אנוש בארגון ומאפשרת לו ראייה רחבה יותר ונכונה יותר של הארגון בתוך הסביבה התחרותית המקיפה אותו ושהוא חלק בלתי נפרד ממנה.
זכיתי להיות המתווכת של הנושא המרתק והמורכב הזה עבור הסטודנטים במחלקה ואני נהנית מכל רגע ומרגישה שאני מצליחה "להדביק" את הסטודנטים בהתלהבות שלי ולעורר סקרנות ורצון לרכוש ידע נוסף, לבקר ולפענח תופעות כלכליות. אני נהנית מהאתגר שבו קורס קשה הופך לנגיש ומהווה חוויה מעשירה ומאתגרת באווירת לימודים נעימה.
זכיתי להיות מוקפת בצוות מחלקה תומך ואיכפתי, חבורה של מרצים מומחים בתחומם שיש לכולם רצון משותף לצייד את הסטודנטים שלנו בכלים משמעותיים להמשך הדרך וללא פשרות על המצויינות.
המוטו שלי הוא שהשקעה מובילה להצלחה. אין קיצורי דרך ואין נוסחאות קסם. מי שמשקיע לאורך הדרך יזכה לקטוף את פירות ההצלחה בתואר, בעבודה ובחיים. לכן אני ממליצה לכל הסטודנטים לנצל את התקופה הזאת ללמידה משמעותית, ללא הסחות דעת, להגיע בזמן לשיעורים, להשאיר את הטלפונים בתיקים, לא ליצור פערים וליהנות, ליהנות, ליהנות!
את מי את מבקשת להזמין לזרקור הבא?
** מזמינה לזרקור הבא את הסטודנט שרויטמן בר-יהוידע, סטודנט שנה ב' במחלקה לניהול המשאב האנושי. סטודנט שלימדתי בשנה שעברה ונהניתי לראות את הניצוץ בעיניים שלו ואת הרצון האמיתי לרכוש ידע. מעבר לכך, בנים נדירים בנוף המחלקתי ולכן מעניין אותי לשמוע על חוויית הלימודים מנקודת המבט שלו.