ניהול ושיווק מדיה חברתית

לוגו משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים

 הקורס מפוקח ע"י משרד העבודה, הרווחה והשירותים החברתיים

תפקידו של מנהל המדיה הדיגיטלית הוא שיווק ופרסום באינטרנט.
העולם מלא בפרסומות בכל מקום, מלא במותגים, מסרים והתחרות בעולם העסקי גדלה מרגע לרגע. 
מטרת מנהלי המדיה החברתית היא להגדיל את הנוכחות בכל אחת מהזירות הדיגיטליות וברשתות החברתיות השונות והמגוונות.

כיום, פיתוח תוכן פרסומי לדיגיטלי ו/או ניהול קהילות בפלטפורמות השונות הוא אחד מקצועות המבוקשים ביותר בשוק העבודה.
הפעילות של החברה/המותג ברשתות החברתיות היא כלי העוזר לחברות להעביר את האני מאמין שלהן, התועלות והיתרונות של החברה מעל המתחרות בשוק המקומי והגלובלי.

תפקיד מנהל המדיה חברתית הוא להיות בקדמת עולם היצירה והטכנולוגיה של התכנים התואמים את האסטרטגיה השיווקיים של החברה כלפי קהלי המטרה, ויצירת שיח חיובי ואוהד בפלטפורמות השונות כגון - Facebook, Instagram, LinkedIn YouTube TIK TOK ועוד.

במסגרת הקורס המשתתפים יקבלו את ההכשרה הנדרשת להיות מנהלי המדיה, של העתיד, להבין איך בונים נוכחות דיגיטלי במדיות החברתיות השונות ואיך היא פוגשות את המטרות עסקית ושיווקית של החברה שאותה אנחנו מייצגים בפלטפורמות השונות. הדגש בקורס הוא הכנסת תכנים שיתרמו ליצירת שיח חיובי ואוהד כלפי המותג ברשתות אלה, וכמובן – הבנת המסע של הלקוח ומהו החלק המשמעותי של מנהלי המדיה החברתית בתוך המסע הזה.

משתתפי הקורס יקבלו ערך מוסף מהמרצים שמגיעים מהשטח ועושים את העבודה במשרדי הפרסום השונים והמובילים בארץ. ישנם דברים שמגיעים רק עם ניסיון מהשטח.

סטס ארונוב
סטס ארונוב

בעל תואר ראשון B.A בשיווק טכנולוגי מכללת ספיר ותואר שני במנהל עסקים  M.B.A אוניברסיטאת בן גוריון.
עבד כמנהל שיווק בחברה קמעוניות גדולה מאוד.
"מנהלי השיווק של העת הנוכחית והעתיד בפרט, חייבים להבין את החיבור בין עולם הדיגיטל לעולם הפיזי, ולהבין את כל האפשריות שיש כרגע לעולם הדיגיטל להציע, וכמובן להבין את החיבור בין השיווק והפרסום בעת החדשה".

  • ניהול נוכחות אורגנית וממומנת בפייסבוק
  • ניהול נוכחות  אורגני וממומנת בזירות חברתיות משלימות אינסטגרם ויו טיוב  וTikTok
  • לימודי מערכות הפרסום של גוגל פייסבוק וטיקטוק
  • ניהול כלי המדידה השונים של העבדוה שלנו במדיה החברתית  ויצירת מדדי הצלחה של הפעילות הממומן והאורגנית ברשתות החברתיות 
  • בניית אסטרטגיה
  • ניהול עולמות הקופי והקרייטיב של מנהלי מדיה בפלטפורמות השונות 
  • הבנת צורכי לקוח והמפגש בין מנהלי המדיה ללקוחות הקצה של המותג/החברה ועוד

לבסוף, מנהלי המדיה החברתית ידעו להעביר בצורה הכי מדויקת את התכנים השיווקיים, ניהול עמודים עסקיים, ניהול קהילות עסקיות חברתיות ויצירת שיח חיובי ואוהד - כלפי החברה/המותג במדיות החברתית השונות והמגוונות הקיימות היום בשוק.

  • כל מי שרוצה לרכוש מקצוע מבוקש, עדכני ונחשק בשוק העבודה של העידן החדש.
  • כל מי רוצה לדעת דיגיטל ולהבין את השיווק והפרסום בעידן החדש.
  • אנשי שיווק שרוצים להעמיק את הידע שלהם בכלים הדיגיטליים הכי עדכנים כיום בשוק, וניהול נכון של אנשי פרסום ומשרדי הפרסום.

תנאי קבלה

ועדת קבלה

פרטים לשנת הלימודים תשפ"ה יעודכנו בהמשך.

 מרכז מידע, ייעוץ והרשמה

6606* | 077-9802802

  בכל שאלה ניתן לפנות אלינו

infost@sapir.ac.il

  רכזת הקורס

פרח יפרח - perahi@sapir.ac.il

  מזכירות כללית

077-9802343

לתיאום ייעוץ אישי

השאירו פרטים ויועצי הלימודים שלנו יחזרו אליכם