התמחות בשיווק דיגיטלי

סוג ההסמכה

.B.A בשיווק טכנולוגי

משך המסלול

3 שנים

לו"ז שבועי

3 ימים בשבוע

נקודות זכות

120 נק"ז

שכר לימוד אוניברסיטאי

שנה ראשונה חינם לפי חוק חיילים משוחררי
ד"ר וילי אברהם
ד"ר וילי אברהם,
מוביל ההתמחות

ההתמחות בשיווק דיגיטלי נועדה לספק חווית למידה משמעותית המבוססות על מיומנויות הנוגעות ליצירתיות חדשנות וביקורתיות בעולם המבוסס על בינה מלאכותית. המרצים המלמדים בהתמחות הינם אנשי אקדמי מובילים בעלי ניסיון רב בתעשייה. לצד הידע המעמיק והעדכנתי שתרכשו במהלך ההתמחות, תרכשו גם ניסיון מעשי בהיבטים שונים של שיווק דיגיטלי, לרבות ניהול מדיה חברתית, יצירת תוכן, אופטימיזציה למנועי חיפוש, ניתוח נתונים, פרסום מקוון, וכו'. ההתמחות שמה דגש רב על הפן המעשי והפרקטי.

אי לכך, במסגרת הקורסים השונים המתקיימים בהתמחות, מוזמנים מרצים אורחים מהתעשייה לתת הרצאות בתחום ההתמחות שלהם. בנוסך לכך, במידה והדבר מתאפשר, המחלקה מוציאה את הסטודנטים לכנסים בתחום הדיגיטל, וסיורים לחברות היי-טק.

הבוגרים של התמחות זו יוכלו לעובד כמנהלי רשתות חברתיות, מנהלי שיווק דיגיטלי בכירים, מנהלי מדיה וחברתית ותוכן שיווקי ועוד. על אף חשיבותו ההולכת והגדלה של שיווק הדיגטלי להצלחתם של עסקים, ישנו מחסור משמעותי של ממוחים בתחום בשוק ואנחנו בהתמחות הזו נותנים לבוגרים שלנו את הבסיס להתפח להיות מנהלי שיווק בתחום כל כך תחרותי זה.ההתמחות בשיווק דיגיטלי מתקיימת כולה בשנה ג' של הלימודים, לאחר שלמד את הבסיס הנדרש לעולם השיווק הדיגיטלי.

מנהלי שיווק דיגיטלי מוכרחים להכיר את דפוסי התנהגותם של צרכנים ברשת, להיות בקיעים ביתרונות והחסרונות של כל רשת חברתית כפלטפורמה שיווקית, ויצירתיים וזאת כדי ליצור תכנים שימשכו את תשומת ליבו של הקונה. לסטודנטים אשר אינם בעלי ראש גדול, יכולת ורצון לעבוד בצוותים, ותשוקה לתחום הדיגיטל - יהיה קושי רב בהשתלבות בתחום, לכן, אנו מקבלים להתמחות רק סטודטנטים עם הכישוריים המתאימים ביותר.

קורס מרצה נק"ז
תשתיות מחשוב בתחומי טכנולוגיות מידע ותקשורת ד"ר דינה בימל 3
ניהול ותהליכי מכירות בסביבת היי-טק ד"ר שרה גרינברג 3
התנהגות צרכנים ברשת ד"ר וילי אברהם 3
טכנולוגיות בשיווק דיגיטלי ד"ר אוהד שקד 3
פיתוח תוכן דיגיטלי ד"ר אוהד שקד 3
בניית מערכות ממוחשבות שיווקיות מבוססות אינטרנט ד"ר ליאור סולומוביץ' 3
מרכיבי חווית המשתמש UI גב' רוית גונן, מר ערן ברימן וגב' טליה קלין פרז 3

 

הכנס יתקיים לראשונה ביוני 2019

מטרת העל של הכנס הינו להציב את המכללה בכלל ואת המחלקה לשיווק טכנולוגי בפרט כאוטוריטה בתחום השיווק הדיגיטלי. בהתאם למטרה זו, לכנס הוזמנו כ-30 בעלי עסקים מאיזור מערב הנגב שבמבלך השנה האקדמית קיבלו ליווי שיווקי (תוכנית שיווקית, חקר שוק, קידום ברשתות החברתיות ועוד) ע״י הסטודנטים במחלקה (שנה ב') בהנחייתם של מרצי המחלקה. לכנס הוזמנו מומחים (אנשי מקצוע) מובילים מתחום השיווק הדיגטלי. במהלך הכנס המומחים הללו העבירו הרצאות לקהל (סטודנטים + בעלי עסקים) במגוון תחומים בעולם השיווק הדיגטלי, התקיים פנאל מומחים, ומספר קבוצות נבחרות של סטודנטים הציגו את עיקר העבודה שהם עשו על העסק שהם ליוו.

מוביל ההתמחות

ד"ר ליאור סולומוביץ

ראש המחלקה

ד"ר וילי אברהם

רכזת המחלקה

גב' עידית כרמי-מדינה

רכזת סטודנטים

גב' עדי יפרח - 077-9802868

  שעות קבלה במזכירות המחלקה

ימים א', ה' בין השעות
10:00 - 12:30
14:00 - 15:00
ימי ג' בין השעות
08:30 - 10:00

  שעות מענה טלפוני

ימים א', ג', ה' בין השעות
08:30 - 10:00

  בכל שאלה ניתן לפנות אלינו

תינתן עדיפות לפניות במייל
tmd@sapir.ac.il

לפרטים נוספים וייעוץ

מרכז מידע ורישום - 6606* | 077-9802802
info@sapir.ac.il