התמחות בטכנולוגיות מידע ותקשורת (ICT)

סוג ההסמכה

.B.A בשיווק טכנולוגי

משך המסלול

3 שנים

לו"ז שבועי

3 ימים בשבוע

נקודות זכות

120 נק"ז

שכר לימוד אוניברסיטאי

שנה ראשונה חינם ע"פ חוק לחיילים משוחריים
ד"ר אוהד שקד
ד"ר אוהד שקד,
מוביל ההתמחות

תחום המידע והתקשורת (ICT) הוא תחום רחב המהווה כ-14% מתל"ג בישראל ומאפשר לסוגים שונים של אנשים עם יכולות שונות לפתח בו קריירה מצליחה. מכיוון שהתחום הוא המבוקש ביותר ותחרותי ביותר, הלימודים בהתמחות דורשים מהסטודנט בהתמחות התמדה, יכולת למידה עצמאית, ואחריות אישית על מנת להצליח.

ההתמחות מכשירה את הסטודנט למגוון רחב של משרות: אנליסטי נתונים, מנהל שיווק בסטארט אפים, מטמיעי מערכות, ומנהלי מוצר. התפקידים הללו שונים במהותם ודורשים יכולות וכלים אחרים, אך המכנה המשותף לכל התפקידים הללו היא הדרישה להכיר את הבסיס המחבר בין חשיבה שיווקית לעולם התקשורת והמידע.  

תוכנית הלימודים מתבססת על שני חלקים עיקריים. החלק הראשון מקנה לסטודנט הבנה עמוקה בטכנולוגיות המידע והתקשורת בעולם השיווק. החלק השני מתמקד בדרישות התפקיד שנדרשות בתעשייה ואנו מתאימים אותה בכל שנה מחדש. 

למרות צמיחתו הרבה של ענף טכנולוגיות המידע והתקשורת, ישנו חוסר רב בהשכלה האקדמית והמקצועית של העוסקים בו בתחום השיווק. בנוסף, תחום זה אינו מפותח דיו בנגב ומרבית העשייה בו מתרכזת במרכז הארץ. המחלקה לשיווק טכנולוגי גאה להיות מובילת הפתרון לשתי בעיות אילו באמצעות תוכנית ההתמחות למשווקים המתמחים בשיווק ICT.

התמחות בשיווק ה-ICT  מתקיימת כולה בשנה ג' של הסטודנט, לאחר שלמד את הבסיס עולם השיווק הטכנולוגי במהלך שנותיו הראשונות. המטרה הראשית של ההתמחות היא לקדם את סיכוייו של הסטודנט להתברג בעולם שיווק ה-ICT  במתחילת דרכו, להצליח בשנותיו הראשונות בתחום ולהמשיך להתקדם בו לתפקידי הניהול.

מוביל ההתמחות

ד"ר אוהד שקד

ראש המחלקה

ד"ר וילי אברהם

רכזת המחלקה

גב' עידית כרמי-מדינה

רכזת סטודנטים

גב' עדי יפרח - 077-9802868

  שעות קבלה במזכירות המחלקה

ימים א', ה' בין השעות
10:00 - 12:30
14:00 - 15:00
ימי ג' בין השעות
08:30 - 10:00

  שעות מענה טלפוני

ימים א', ג', ה' בין השעות
08:30 - 10:00

  בכל שאלה ניתן לפנות אלינו

תינתן עדיפות לפניות במייל
tmd@sapir.ac.il

לפרטים נוספים וייעוץ

מרכז מידע ורישום - 6606* | 077-9802802
info@sapir.ac.il