בשבוע שעבר התקיים טקס סיום קורס ההכשרה הראשון לפעילים ומתנדבים ברהט, בו חולקו תעודות ל-20 פעילים ופעילות טריים, תושבי רהט וסטודנטים ממכללת ספיר.

במהלכך הטקס הוקרן הסרט "החבר דב" ובסופו התקיימה שיחת זום עם חבר הכנסת לשעבר דב חנין, גיבור הסרט.

עמית כיתאין, מנהל מז"ח - מרכזי זכויות חברתיות בנגב: "קורס הפעילים ברהט ריכז בתוכו חבורה יוצאת דופן של מנהיגים ומנהיגות מקומיים המחויבת לקידום זכויות התושבים בעיר ובאזור"

תמונה מסיום קורס מז"ח הראשון ברהט

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

בניין הנדסאים ממעוף הציפור
המכללה הטכנולוגית להנדסאים ספיר הוגדרה כ"מכללה ירוקה" עם דירוג כמות  בוגרים מהגבוהים בארץ לפי דירוג של מה"ט במשרד העבודה. הישג זה משקף יותר מ-35 שנה של עשייה מקצועית ושאיפה למצויינות של סגל המכללה  הטכנולוגית להנדסאים ספיר ושל תלמידיו. הגדרת המכללה הטכנולוגית להנדסאים ספיר כמכללה ירוקה, מקנה למכללה חופש בהתאמת תכניות הלימוד בהתאם לצורכי התעשייה , גיוס סגל המרצים עם נסיון תעסוקתי עשיר המאפשר שילוב של תיאוריה עם למידה מהתעשייה ובכך נהנה הסטודנט מלימודים במכללה, שעוסקת בעיקר בהכנתו לשוק העבודה בזמן אמת. דודו שלמה, מנהל המרכז הטכנולוגי להנדסאים: "זוהי גאווה אדירה עבורנו.
אלון גייר מברך את פעילות ופעילי היחידה למעורבות חברתית
לאחרונה התקיים ערב הוקרה לפעילים ופעילות היחידה למעורבות חברתית. בשנת הלימודים תשפ"ד פעלו ביחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן 16 פרויקטים ע"י כ-200 סטודנטים וסטודנטיות. חלק גדול מהפרויקטים הוותיקים עבדו עם מפונים במקומות הפינוי כמו: "יקרים לנו" ניר עוז ושדות נגב עם בני הגיל השלישי, פרויקט "אדמה", שעוסק בריפוי בתנועה, "שדרוק" עבודה באמצעות מוזיקה עם בני נוער מפונים משדרות ועוד.