מיה לוי, בוגרת טריה של בית הספר לעבודה סוציאלית בספיר, מצטיינת המועצה להשכלה גבוהה על התנדבות ופעולה למען הקהילה והפגנת מעורבות חברתית יוצאת דופן.

זה למעלה משלוש שנים שמיה פעילה חברתית ובשנתיים האחרונות פעילה בפרויקט "נגב מודע ופעיל - קהילות מתחברות". במסגרת התוכנית, הסטודנטים מקדמים זכויות חברתיות בקרב אוכלוסיות קצה. במהלך שנות התנדבותה, סייעה מיה לתושבים רבים לקדם את זכויותיהם ולהתארגן יחד כקהילה לשינוי חברתי אזורי. היא יצרה קשר עם קהילת בני המנשה, גייסה מתנדבות מהקהילה שעסקו במיפוי סוגיות בתחום החינוך והתארגנו לקידום זכויות בנושא זה. מיה הובילה את הליך הכשרת המתנדבות ובחירת תוכן הסדנאות וההרצאות שניתנו להן לאורך השנה. בזכות יחסי האנוש הגבוהים הצליחה ליצור קשר עם  תושבים רבים, בתקופת הקורונה גילתה אחריות רבה ושמרה על קשר עם כלל התושבים המתנדבים להמשך התהליכים שהתחילו. מיה מאמינה בצדק ושוויון לאוכלוסיות מודרות בחברה. היא נהגה באחריות ומקצועיות רבה לאורך כל הדרך.

לידיעה המלאה באתר Ynet

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חדש על המדף
צדיקות למהדרין: נשים מהאמיש ונשים חרדיות מתדיינות עם המדיה Strictly Observant: Amish and Ultra-Orthodox Jewish Women Negotiating Media "מקובל לחשוב שנשים מהאמיש ונשים חרדיות הן שמרניות, צייתניות וכנועות. המחקר המשווה שערכתי מלמד שהמציאות מורכבת הרבה יותר." הספר שיצא השנה, מציג מחקר אתנוגרפי, שנערך במקביל בלנקסטר, פנסילבניה, ובמרחבים חרדיים בישראל. הוא מתאר דינמיקה עשירה של עבודת גבול במערכת היחסים בין נשים אלו למדיה ולחברה החילונית שסובבת אותן. הנשים יוצרות ערך חברתי, תרבותי ודתי, באמצעות אינספור החלטות יומיומיות, גדולות וקטנות, שמשמרות ומאתגרות את הגבולות הקהילתיים שלהן.
ליאת שטייר לבני
עבור התלמידים ביפן, הצעירים היהודים בעולם, ואפילו המפגינים באוניברסיטת קולומביה - אנה פרנק היא הרבה מעבר לנערה יהודייה שכתבה יומן במהלך השואה. מה הסוד של היומן של אנה פרנק? למה הפכה לסמל של החיים שנגדעו באחת בעקבות השואה? עד כמה הסיפור שלה רלוונטי לדור ה-Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות פרו-פלסטיניות?. איך היומן האישי הפך לרב מכר? עד כמה הוא רלוונטי לדור Z? ואיך אנה פרנק הגיעה להפגנות של פרו-פלסטינים באוניברסיטאות נגד ישראל? האזינו לפרופ' ליאת שטייר-לבני, חוקרת שואה, קולנוע ותרבות במכללה האקדמית ספיר והאוניברסיטה הפתוחה בפרק של הכותרת - פודקאסט החדשות היומי של ynet.