אירוע אמנות רב תחומי לפתיחת 2022 : מוסיקה, אמנות, צעצועים ובירה בתערוכה "בים בם בום"

שיתוף פעולה של המחלקה לתרבות, יצירה והפקה במכללה האקדמית ספיר ומוזיאון הנגב לאמנות, יום ג' 4.1.22, 18:30 - 23:00

ביום ג' הקרוב יתקיים במוזאון הנגב אירוע אמנות מיוחד לפתיחת 2022 בשיתוף פעולה עם המחלקה לתרבות - יצירה והפקה  "צעצועים בהפרעה" - מוסיקה, אמנות, צעצועים ובירה בתערוכה "בים בם בום". חוויה רב חושית של השתתפות, יצירה ומשחק. 

כשהלילה יורד על מוזאון הנגב הופכת התערוכה "בים בם בום" שאצרו יחד נירית דהן וארמנו טידיסקי לעולם מכושף ומהפנט. התערוכה שמפגישה בין אמנות וצעצועים מזמינה את הצופה לנוע בין עולם הילדות ובין משמעויות תרבותיות רחבות. היא כוללת אוסף צעצועים מרהיב מאיטליה לצד יצירות אמנות של אמנים ישראלים ואיטלקים, פסלי חוץ, פוקוס על מיקי מאוס, על פינוקיו ועוד.

האמנים ליאור ווטרמן ויונתן גירון יצרו במיוחד לאירוע מייצב סאונד ותאורה מתמשך המשולב בתוך חלל התערוכה והופך את השיטוט בין עבודות האמנות לחוויה חד פעמית.
סדנה של האמנית מעין רוזנבלו מזמינה אתכם להפוך צעצועים לגיבורי סרט אנימציה שהמשתתפים יוצרים בעצמם ויוקרן על מסך ענק.
המופע המדובר של תזמורת הצעצועים - מוסיקה עדכנית ואקספרסיבית שמנוגנת על כלי צעצוע. התזמורת היא פרויקט של המלחין זוכה הפרסים איגור קרוטוגולוב שמעורר ענין רב, מפגיש בין שני המובנים של המושג: PLAY משחק ונגינה. 
מוסיקה של די.ג'יי קומפוסט לאורך כל הערב ומסיבה מ-21:30.
משחקי ילדות אוכל ובירה ברחבת המוזיאון.

מחירים: 40 ₪ רגיל/ 30 ₪ סטודנט
מכירת כרטיסים ב-8557*
ובאתר המשכן לאמנויות הבמה - מתחם המוזאונים
מוזאון הנגב לאמנות, רח' העצמאות 60 באר שבע

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
פרויקט מגנה
שתי תושבות העוטף, שחוו על בשרן את הנורא מכל ב-7 באוקטובר, פיתחו מערכת ייחודית לניהול אירועי חירום • "לא ייתכן שלוקח שלושה ימים מלאים להבין מה קורה" • המיזם הוצג לצד עוד כ-30 פרויקטים בכנס "דמו דיי" של המכללה האקדמית ספיר על סיפורן האישי מה-7 באוקטובר של הסטודנטיות גוני קופרשטיין-אבני ממפלסים ורותם שחף, ממושב ניר משה ועד לפיתוח המיזם "מגנה" ועל עוד מיזמים חשובים, שפותחו במעבדות מרכז החדשנות והיזמות בספיר, תוכלו לקרוא בכתבתה של דניאלה גינזבורג, שפורסמה בישראל היום. לכתבה המלאה