מחקר בינלאומי חדש, בשיתוף המכללה האקדמית ספיר, בחן את השפעת סכנת המדוזות על תפיסת היעד התיירותי ועל התנהגות התיירים.

נמצא כי התדמית של מדינות מוכות מדוזות מושפעת לרעה מבחינת התיירים. עוד נחשף כי השילוט המזהיר מפני סכנה לא השפיע על כוונת הנסיעה אל היעד, וכי הסברה רשמית על דרכי זהירות מפחיתה את תפיסת הסיכון.

ד"ר וילי אברהם

ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר, וממובילי המחקר: "נקיטת צעדים פשוטים וזולים לקראת עונת הרחצה, המביאה איתה מכת מדוזות, תגביר את האטרקטיביות של חופי ישראל לתיירים ותיטיב עם קופת המדינה".

למאמר המלא, שפורסם ע"י אסף גולן בישראל היום

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

רוב כספי התקומה יועברו למימון שכר לימוד לסטודנטים כחלק ממהלך לשיקום הנגב המערבי, החל משנת הלימודים הקרובה תוענק מלגה לשכר לימוד מלא לסטודנטים בשנה הראשונה. בנוסף, לראשונה בעוטף עזה יוקמו שתי פקולטות חדשות למקצועות הרפואה ולטכנולוגיות מתקדמות. נשיא המכללה, פרופ׳ ניר קידר: ״תקציב מנהלת תקומה מאפשר לנו למלא תפקיד מרכזי בשיקום ופיתוח הנגב המערבי. גאים להיות מוסד אקדמי המעניק השכלה אקדמית מצוינת, ובמקביל לעודד את כל הסטודנטים שלנו להיות מעורבים בקהילות שמסביבנו". בחודש שעבר אישרה הממשלה את תקציב מנהלת תקומה לשיקום אזור עוטף עזה.
ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״. בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim. וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה.