מחקר בינלאומי חדש, בשיתוף המכללה האקדמית ספיר, בחן את השפעת סכנת המדוזות על תפיסת היעד התיירותי ועל התנהגות התיירים.

נמצא כי התדמית של מדינות מוכות מדוזות מושפעת לרעה מבחינת התיירים. עוד נחשף כי השילוט המזהיר מפני סכנה לא השפיע על כוונת הנסיעה אל היעד, וכי הסברה רשמית על דרכי זהירות מפחיתה את תפיסת הסיכון.

ד"ר וילי אברהם

ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה האקדמית ספיר, וממובילי המחקר: "נקיטת צעדים פשוטים וזולים לקראת עונת הרחצה, המביאה איתה מכת מדוזות, תגביר את האטרקטיביות של חופי ישראל לתיירים ותיטיב עם קופת המדינה".

למאמר המלא, שפורסם ע"י אסף גולן בישראל היום

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חדש על המדף: עובר ושווא
עובר ושווא - הבטחות בחברת השוק שלנו - ספר חדש לד"ר אמית אביגור-אשל, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית. כשהרפורמה להגברת התחרות בתחום הסלולר יושמה בשנת 2011, משרד התקשורת העלה את הקמפיין: "החופש לבחור, החופש לעבור". החיבור בין חופש בחירה צרכני לשוק מוצרים תחרותי מוכר לנו מאוד בישראל. הוא גם אחת ההבטחות הבולטות של חברת השוק שלנו. בשונה מהבטחות בין אדם לאדם, ההבטחות של חברת השוק הן ציבוריות, הן מציבות מעין כללי משחק ביחס לדרך שבה החברה והכלכלה פועלות, או אמורות לפעול.
פועלים לעתיד
לאחרונה התכנסו נציגי ונציגות המכללה האקדמית ספיר, ראשי רשויות, מנהיגי קהילות, מנהלות ומנהלים בכירים מתחומי התעסוקה הקהילה, החברה והפיתוח האזורי, נציגי תעשייה ומובילי יוזמות חברתיות - למפגש משמעותי במסגרת מיזם "פועלים לעתיד". המפגש היווה צומת דרכים חשוב בחיבור בין האקדמיה לשטח, בין חזון למעשה ובין הכוחות הפועלים לחיזוק העוטף. במהלך המפגש נחשפנו לאתגרי האזור מנקודות מבט מגוונות, החל מהרצאתו המרתקת של יגאל גורביץ', סמנכ"ל אסטרטגיה במנהלת תקומה, ועד לתובנות העמוקות שעלו מהשטח.