בראיון ל"כלכליסט", עונה פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר, לשאלתו של שחר אילן, האם המכללות לא יצרו פערים בין אקדמאים מהאוניברסיטאות ומהמכללות:

"מהפכת המכללות היא הצלחה גדולה והתרומה שלה עצומה, כי היא הפכה את ישראל לאחת המדינות המשכילות בעולם ויש לזה חשיבות גדולה. אי אפשר להבין את הצלחת ישראל בתחומים רבים, כולל ההייטק, בלי זה. אני עושה אקדמיה לא פחות טובה מהאוניברסיטאות ויש לנו תפקיד חברתי חשוב.
"רוב הסטודנטים למדעי המחשב של אוניברסיטת תל אביב יגיעו להייטק גם בלעדיה. אבל מאה הסטודנטים שלומדים אצלי מדעי המחשב, והם לא פחות מוכשרים, באים ממקומות שלא מאפשרים להם הזדמנות להשתלב ביחידות טכנולוגיות או בלימודים באוניברסיטה. אלה יהלומים לא מלוטשים שאנחנו נותנים להם הזדמנות".

לנושא זה ונושאים נוספים בראיון המלא בכלכליסט

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חדש על המדף - אבל למה
ספר חדש מאת רותם כרמי, מדריכת סטודנטים בבית הספר לעבודה סוציאלית, "אבל למה? שאלות ילדים על חולי ואובדן". מה מרגישים כשמתים? מה נעשה עם הבגדים של אבא כשהוא כבר לא יהיה פה? זה יכול לקרות גם לי? אמא, גם את תמותי? פתאום באמצע החיים, חלה זוהר כרמי ב-ALS, מחלת ניוון שרירים קשה ואכזרית. במשך 12 שנות מחלתו, התמודדה רעייתו רותם וילדיהם שירה, יובל וגלעד, עם מציאות חיים מורכבת ומלאת אתגרים.
ד"ר וילי אברהם
לאחרונה הוזמן ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, מאמן עסקי ומומחה להתנהגות צרכנים ושיווק בינלאומי, להעביר הרצאה בקורס יוקרתי של ג'יי אברהם, המנטור העסקי המוביל בעולם. ההרצאה שהעביר ד"ר אברהם עסקה בנושא של מיתוג אישי כמינוף ליצרית קשרים עסקיים. היא הועברה בזום במסגרת קורס יוקרתי The Deal Maker, שג'יי אברהם מעביר ליועצים מרחבי העולם, בין היתר מארה"ב, ברזיל, ספרד, הממלכה הבריטית, סינגפור ואוסטרליה. בתמונה: צילום מסך של ההרצאה מתוך אתר הקורס.