ד"ר נוזהה אלהוזיל אלסד, חברת סגל בבית הספר לעבודה סוציאלית, הוזמנה ע"י אוניברסיטת DODOMA בטנזניה, כדי לתרום מניסיונה וללמד קורס בנושא סוגיות מגדריות בישראל: המקרה של החברה הבדואית.

הקורס מיועד לסטודנטים בתואר הראשון, אשר מגיעים מכל מדינות אפריקה.
באוניברסיטת DODOMA לומדים כ-60,000 סטודנטים ומשתרעת של שטח עצום ומרשים מאד.
נשיא האוניברסיטה קיבל את פניה וצפוי המשך שיתוף פעולה בין שני המוסדות.

הנסיעה התאפשרה בזכות מענק, שזכתה בו ד"ר נוזהה מ-Israel Institute.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

חדש על המדף - אבל למה
ספר חדש מאת רותם כרמי, מדריכת סטודנטים בבית הספר לעבודה סוציאלית, "אבל למה? שאלות ילדים על חולי ואובדן". מה מרגישים כשמתים? מה נעשה עם הבגדים של אבא כשהוא כבר לא יהיה פה? זה יכול לקרות גם לי? אמא, גם את תמותי? פתאום באמצע החיים, חלה זוהר כרמי ב-ALS, מחלת ניוון שרירים קשה ואכזרית. במשך 12 שנות מחלתו, התמודדה רעייתו רותם וילדיהם שירה, יובל וגלעד, עם מציאות חיים מורכבת ומלאת אתגרים.
ד"ר וילי אברהם
לאחרונה הוזמן ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, מאמן עסקי ומומחה להתנהגות צרכנים ושיווק בינלאומי, להעביר הרצאה בקורס יוקרתי של ג'יי אברהם, המנטור העסקי המוביל בעולם. ההרצאה שהעביר ד"ר אברהם עסקה בנושא של מיתוג אישי כמינוף ליצרית קשרים עסקיים. היא הועברה בזום במסגרת קורס יוקרתי The Deal Maker, שג'יי אברהם מעביר ליועצים מרחבי העולם, בין היתר מארה"ב, ברזיל, ספרד, הממלכה הבריטית, סינגפור ואוסטרליה. בתמונה: צילום מסך של ההרצאה מתוך אתר הקורס.