ענקית האופנה הסינית SHEIN שוב מעוררת סערה תקשורתית, אך בניגוד להאשמות עבר בגין העסקה נצלנית, הפעם האצבע המאשימה מופנית כלפי המשפיענים שהחברה גייסה לשורותיה בניסיון (כושל) לנקות את שמה.
ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, מומחה להתנהגות צרכנים, במאמר בוואלה! שיווק ודיגיטל - לכתבה המלאה
באותו נושא התראיין וילי גם לתכנית הרדיו "החייים עצמם" בגלי צה"ל - להאזנה
מידע נוסף שיכול לעניין אותך
חדש על המדף: עובר ושווא
עובר ושווא - הבטחות בחברת השוק שלנו - ספר חדש לד"ר אמית אביגור-אשל, מרצה במחלקה למנהל ומדיניות ציבורית.
כשהרפורמה להגברת התחרות בתחום הסלולר יושמה בשנת 2011, משרד התקשורת העלה את הקמפיין: "החופש לבחור, החופש לעבור". החיבור בין חופש בחירה צרכני לשוק מוצרים תחרותי מוכר לנו מאוד בישראל. הוא גם אחת ההבטחות הבולטות של חברת השוק שלנו. בשונה מהבטחות בין אדם לאדם, ההבטחות של חברת השוק הן ציבוריות, הן מציבות מעין כללי משחק ביחס לדרך שבה החברה והכלכלה פועלות, או אמורות לפעול.
חיבורים לחיזוק העוטף
לאחרונה התכנסו נציגי ונציגות המכללה האקדמית ספיר, ראשי רשויות, מנהיגי קהילות, מנהלות ומנהלים בכירים מתחומי התעסוקה הקהילה, החברה והפיתוח האזורי, נציגי תעשייה ומובילי יוזמות חברתיות - למפגש משמעותי במסגרת מיזם "פועלים לעתיד".
המפגש היווה צומת דרכים חשוב בחיבור בין האקדמיה לשטח, בין חזון למעשה ובין הכוחות הפועלים לחיזוק העוטף.
במהלך המפגש נחשפנו לאתגרי האזור מנקודות מבט מגוונות, החל מהרצאתו המרתקת של יגאל גורביץ', סמנכ"ל אסטרטגיה במנהלת תקומה, ועד לתובנות העמוקות שעלו מהשטח.