האגף לקשרי אקדמיה - תעסוקה אירח בשבוע שעבר את צוות מנהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה, בראשות מר דוד שאולוב.

לפני כשנה התקבלה המכללה האקדמית ספיר למיזם אקדמיה תעסוקה, מיזם משותף למנהל תעסוקת אוכלוסיות במשרד העבודה ולמרכז אדמונד דה רוטשילד לחיבור השכלה גבוהה ותעסוקה, שעוסק בהטמעת מיומנויות וכישורי שוק העבודה המשתנה באקדמיה וקידום תהליכי קריירה עבור סטודנטים.

במפגש הוצגו עקרי הפעילות שלנו בהטמעת תעסוקתיות: אשכול קורסים תעסוקתיים (עם חובת בחירה לקורסים שיסיעו להשתלב בשוק העבודה), סדנאות הכנה לשוק העבודה, מיפוי כישורים ומיומנויות למקצועות השונים, אתר משרות, בוטקאמפ תעסוקתיות, קורס עברית תעסוקתית, עדכון והתאמת תוכניות לימוד לשוק העבודה המשתנה ועוד.

סגל האגף הציגו את האתגרים הרבים העומדים בפני המכללה והאיזור בעקבות מלחמת חרבות ברזל ולצידם את ההזדמנויות לצמיחה ופיתוח של הנגב כחלק מהשקפה ואחריות אזורית.

שמחנו מאד על שיתוף פעולה ונקבעו כבר נוספות להמשך עבודה משותפת.

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

תרבות ישראלית ושגרת חירום: לנרמל את הדחק
הספר "תרבות ישראלית ושגרת חירום: לנרמל את הדחק" - Israeli Culture and Emergency Routine: Normalizing Stress בעריכת ד"ר ורד וייס, עירית רונן וד"ר אבנר דינור, ראה אור בהוצאת לקסינגטון שבארה"ב. הספר הוא אסופת מאמרים ראשונה מסוגה, שנכתבה בידי חוקרים וחוקרות מהמכללה האקדמית ספיר בעבר ובהווה. מלבד העורכים, אפשר למצוא בו מאמרים מאת ד"ר מוטי גיגי, ד"ר חיים חי ביטון, פרופ' נורית גרץ, פרופ' עמרי הרצוג, ד"ר אילריה שטילר טימור וד"ר יעל שנקר. הספר מפנה זרקור למאפיינים, למגמות ולאפשרויות היצירה, המתקיימות בתרבות הנוצרת בחסות שגרת החירום הישראלית הקבועה.
סיור בטבולה
לאחרונה, 16 סטודנטיות וסטודנטים מוכשרים מהמחלקה למדעי המחשב במכללת ספיר, יחד עם צוות מוביל מהמכללה, השתתפו בסיור מרתק בחברת Taboola – ענקית טכנולוגיה שמתמחה בפרסונליזציה של תוכן דיגיטלי. מה היה לנו? סיור במשרדים - הזדמנות להרגיש את התרבות הארגונית מקרוב. הרצאות מרתקות: אלונה כהן, מגייסת TA ב-Taboola, שיתפה בטיפים פרקטיים איך לכתוב קורות חיים, שמבליטים אתכם, איך להתכונן לראיונות ומה הופך פרופיל לינקדאין למצוין. ניסים יוסף, ראש צוות תוכנה, פירט מה באמת חשוב בג'וניורים: פוטנציאל, תשוקה, ומוכנות להתמודד עם אתגרים. תובנות מרכזיות שהסטודנטים לקחו איתם: קורות חיים: לדייק, להתאים לכל משרה,