ברכות חמות לבוגרות ובוגרי מסלול אנימציה בביה"ס לאמנויות הקול והמסך בספיר על הזכיות הטריות בפסטיבל אנימיקס ותחרות אסיף.

מזל טוב לבוגרת מירי דוחיקיאן על זכייתה יחד עם היוצרת ואניה כספי שמאע, בפרס הראשון בתחרות הסרטים העצמאיים עם הסרט ״חמוצים״.

על הסרט: דרך המכתב שכותבת אינה בת ה-14 עולה חדשה בישראל, מתגלה סיפור כואב של התבגרות בחברה חדשה.

נימוקי השופטים לזכייה: ״ועדת הפרס התרשמה מיכולות הבימוי ושליטת היוצרות במבע הקולנועי האנימטיבי. התסריט נוגע בבטן הרכה תוך שימוש חכם בדיאלוג בין שתי חברות, שאלפי קילומטרים מפרידים ביניהן ובין האמת הכואבת של חוויות נעורים ראשונות, כואבות וטעונות. מנגנון התסריט מהודק ומעורר מחשבה וצביטה גם לאחר סיום הצפייה בסרט. היוצרות מובילות אותנו במסע קצר, מבויים היטב, דרך עיניה של מהגרת צעירה הרוצה להשתייך לחברה "הצברית" ומשלמת מחיר כבד בדרך.״

מזל טוב לבוגרים הטריים שי קרמר ודור קפלן, על זכייתם במקום הראשון בתחרות הלופאתון - מרתון יצירת אנימציה בשמונה שעות.

נימוקי השופטים: ״שילוב של טכניקה מרשימה ועיצוב מגניב, ובתנועה אחת פשוטה קלילה זורמת לכלי הרס חסר מעצורים, מה שהופך את הלופ הזה לממתק ויזואלי ומחשבתי שמנגן על מגוון החרדות הקיומיות שלנו בחן אלגנטי.״

צפו בסרטון מס' 23

 גאים בכם. עלו והצליחו!

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ד"ר וילי אברהם
לאחרונה הוזמן ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, מאמן עסקי ומומחה להתנהגות צרכנים ושיווק בינלאומי, להעביר הרצאה בקורס יוקרתי של ג'יי אברהם, המנטור העסקי המוביל בעולם. ההרצאה שהעביר ד"ר אברהם עסקה בנושא של מיתוג אישי כמינוף ליצרית קשרים עסקיים. היא הועברה בזום במסגרת קורס יוקרתי The Deal Maker, שג'יי אברהם מעביר ליועצים מרחבי העולם, בין היתר מארה"ב, ברזיל, ספרד, הממלכה הבריטית, סינגפור ואוסטרליה. בתמונה: צילום מסך של ההרצאה מתוך אתר הקורס.
בוטקאמפ לחברה הערבית
בוטקאמפ לסטודנטים מהחברה הבדואית. לאחרונה התקיים בוטקאמפ ייחודי בן יומיים לסטודנטים ולסטודנטיות מהחברה הבדואית, כחלק ממיזם "גשר אקדמיה - תעסוקה", בשיתוף עם מרכז אדמונד דה רוטשילד לחיבור השכלה גבוהה ותעסוקה. הבוטקאמפ נפתח בסשן של חקר עצמי וגילוי חוזקות וחלומות בהנחיית אלהאם אלכמאלת  וניצה נקן, רכזות האגף לקשרי אקדמיה - תעסוקה במכללת ספיר.