לאחרונה התקיים ערב הוקרה לפעילים ופעילות היחידה למעורבות חברתית.

בשנת הלימודים תשפ"ד פעלו ביחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן 16 פרויקטים ע"י כ-200 סטודנטים וסטודנטיות. חלק גדול מהפרויקטים הוותיקים עבדו עם מפונים במקומות הפינוי כמו: "יקרים לנו" ניר עוז ושדות נגב עם בני הגיל השלישי, פרויקט "אדמה", שעוסק בריפוי בתנועה, "שדרוק" עבודה באמצעות מוזיקה עם בני נוער מפונים משדרות ועוד. בנוסף, במסגרת פרויקט הדגל של היחידה "צו 8 לעשייה חברתית", הסטודנטים של היחידה יזמו והקימו 6 פרויקטים חדשים, ומותאמים למצב: פודקסט "שדר מציאות" לתושבי שדרות, "זיכרונות מתוקים" - עיבוד חוויות דרך אפייה, "ערבי-עברי" - לימוד השפה העברית לנוער בפזורה הבדואית, הפקת סרט על אירועי 7 באוקטובר מהזווית של בני הנוער, "מנהיגות נשית" - העצמה של סטודנטיות מהמגזר הבדואי ו-"מקלט לנפש" מענה בחירום לתושבים ע"י מתנדבים בעיר אשקלון. בנוסף לכל אלה, בתחילת המלחמה הקימה היחידה למעורבות חברתית יחד עם אגודת הסטודנטיות והסטודנטים את חמ"ל הסטודנטים באוניברסיטת ת"א.

יום ההוקרה התקיים במתחם ה-VIP בסינמה סיטי בבאר שבע. הוא החל בארוחת בוקר מפנקת, אחריה באולם הקולנוע, אלון גייר - דיקן הסטודנטים הודה על העשייה החברתית, החשובה אפילו עוד יותר בתקופה זו. לאחר מכן סיכמו וברכו מאיר אברז'ל - מנהל היחידה למעורבות חברתית ואחריו נורית ארזי דחוח, לי נגאוקר ואורלי נחשונוב - רכזות היחידה. לסיום קיבלו הפעילים מתנות וצפו בסרט הישראלי "מזל חתולה"

מתוך מילותיו של מאיר אברז'ל, ראש היחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן: "עברנו שנה קשה ביותר והיו רגעים שהיה קשה לראות איך בתוך כל הכאוס אנחנו מצליחים להרים ראש וממשיכים לעשות עשייה חברתית בעוטף. אבל למרות כל הקשיים - הצלחנו לסיים שנה עם 16 פרויקטים חברתיים ועם יותר מ-200 סטודנטים פעילים ביחידה. הרבה בזכות הרכזים.ות והסטודנטיות.ים המדהימים שלנו. אמן ובקרוב יחזרו אלינו כל החטופות והחטופים בריאים ושלמים. בשנה הבאה נפעל במלוא הכוח לשיקום העוטף."

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

בניין הנדסאים ממעוף הציפור
המכללה הטכנולוגית להנדסאים ספיר הוגדרה כ"מכללה ירוקה" עם דירוג כמות  בוגרים מהגבוהים בארץ לפי דירוג של מה"ט במשרד העבודה. הישג זה משקף יותר מ-35 שנה של עשייה מקצועית ושאיפה למצויינות של סגל המכללה  הטכנולוגית להנדסאים ספיר ושל תלמידיו. הגדרת המכללה הטכנולוגית להנדסאים ספיר כמכללה ירוקה, מקנה למכללה חופש בהתאמת תכניות הלימוד בהתאם לצורכי התעשייה , גיוס סגל המרצים עם נסיון תעסוקתי עשיר המאפשר שילוב של תיאוריה עם למידה מהתעשייה ובכך נהנה הסטודנט מלימודים במכללה, שעוסקת בעיקר בהכנתו לשוק העבודה בזמן אמת. דודו שלמה, מנהל המרכז הטכנולוגי להנדסאים: "זוהי גאווה אדירה עבורנו.
חדש על המדף - אבל למה
ספר חדש מאת רותם כרמי, מדריכת סטודנטים בבית הספר לעבודה סוציאלית, "אבל למה? שאלות ילדים על חולי ואובדן". מה מרגישים כשמתים? מה נעשה עם הבגדים של אבא כשהוא כבר לא יהיה פה? זה יכול לקרות גם לי? אמא, גם את תמותי? פתאום באמצע החיים, חלה זוהר כרמי ב-ALS, מחלת ניוון שרירים קשה ואכזרית. במשך 12 שנות מחלתו, התמודדה רעייתו רותם וילדיהם שירה, יובל וגלעד, עם מציאות חיים מורכבת ומלאת אתגרים.