המכללה הטכנולוגית להנדסאים ספיר הוגדרה כ"מכללה ירוקה" עם דירוג כמות  בוגרים מהגבוהים בארץ לפי דירוג של מה"ט במשרד העבודה.

הישג זה משקף יותר מ-35 שנה של עשייה מקצועית ושאיפה למצויינות של סגל המכללה  הטכנולוגית להנדסאים ספיר ושל תלמידיו.

הגדרת המכללה הטכנולוגית להנדסאים ספיר כמכללה ירוקה, מקנה למכללה חופש בהתאמת תכניות הלימוד בהתאם לצורכי התעשייה , גיוס סגל המרצים עם נסיון תעסוקתי עשיר המאפשר שילוב של תיאוריה עם למידה מהתעשייה ובכך נהנה הסטודנט מלימודים במכללה, שעוסקת בעיקר בהכנתו לשוק העבודה בזמן אמת.

דודו שלמה, מנהל המרכז הטכנולוגי להנדסאים: "זוהי גאווה אדירה עבורנו. העובדה כי המכללה מוגדרת כ"מכללה ירוקה" זו שנה רביעית ברציפות ובעיקר בשנה שבה המצב הבטחוני מעיב ומשפיע על כל אורחות החיים, היא הוכחה לגדולתם של הסטודנטים ושל סגל ההוראה" במכללת ספיר."

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

אלון גייר מברך את פעילות ופעילי היחידה למעורבות חברתית
לאחרונה התקיים ערב הוקרה לפעילים ופעילות היחידה למעורבות חברתית. בשנת הלימודים תשפ"ד פעלו ביחידה למעורבות חברתית במשרד הדיקן 16 פרויקטים ע"י כ-200 סטודנטים וסטודנטיות. חלק גדול מהפרויקטים הוותיקים עבדו עם מפונים במקומות הפינוי כמו: "יקרים לנו" ניר עוז ושדות נגב עם בני הגיל השלישי, פרויקט "אדמה", שעוסק בריפוי בתנועה, "שדרוק" עבודה באמצעות מוזיקה עם בני נוער מפונים משדרות ועוד.
חדש על המדף - אבל למה
ספר חדש מאת רותם כרמי, מדריכת סטודנטים בבית הספר לעבודה סוציאלית, "אבל למה? שאלות ילדים על חולי ואובדן". מה מרגישים כשמתים? מה נעשה עם הבגדים של אבא כשהוא כבר לא יהיה פה? זה יכול לקרות גם לי? אמא, גם את תמותי? פתאום באמצע החיים, חלה זוהר כרמי ב-ALS, מחלת ניוון שרירים קשה ואכזרית. במשך 12 שנות מחלתו, התמודדה רעייתו רותם וילדיהם שירה, יובל וגלעד, עם מציאות חיים מורכבת ומלאת אתגרים.