אלכס דביר

מר אלכס דביר
מנהל אגף מנהל ושירות
alexd@sapir.ac.il

אגף מנהל ושירות הוא הגוף האמון על שיפור איכות הסביבה והשהות בקמפוס, ולקידום מתן השירותים ושיפורם המתמיד.
באגף עומדים לשירותכם מחלקות שונות ואנשי צוות מקצועיים הערוכים לסייע לכם בתחומי אחריותם.
בין תחומי האחריות של האגף נמנים תחומי הביטחון והחירום, בטיחות, בינוי ותחזוקת מבנים, ניהול מלאי ורכש, ספריה, מדור בחינות, שירותי ניקיון, דואר, הסעדה, גינון, כיבוד, שליחויות והסעות.
אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהיעזר במגוון השירותים שאנו מציעים בכלל יחידות האגף.

מוקד שירות וביטחון

  moked@sapir.ac.il
   077-9802106

  שעות הפעילות:
א'-ה' בין השעות 07:30 - 21:00
ימי ו' וערב חג בין השעות 07:30 - 14:00

 גב' סוניה אוחיון
מזכירות האגף
077-9802568
soniao@sapir.ac.il

יהלום קורקוס

 גב' יהלום קורקוס
רכזת האגף
077-9802730
yahalomk@sapir.ac.il

אמנת שירות

אגף מנהל ושירות על כל עובדיו, מחלקותיו ומנהליו, מתחייבים באמנה זו לפעול ככל יכולתם למען שביעות רצונם המלאה תוך התחשבות מרבית ברצונותיהם וצרכיהם של סטודנטים, סגל אקדמי ומנהלי. לפיכך, כאגף מנהל ושירות הצבנו לעצמינו את היעדים להלן למען שביעות רצונכם המלאה:

  • אמינות ומקצועיות - כל העבודות תתבצענה ע"י אנשי מקצוע אשר הוכשרו והוסמכו לכך וזאת תחת השגחתם ופיקוחם של הממונים באגף. האגף ישתמש בכלי עבודה המתאימים לאופי העבודה ובהתאם לתקנים המוגדרים בחוק.
  • זמינות - לשימושו של סטודנט, סגל אקדמי וסגל מנהלי, מוקד שירות ובטחון אשר זמין ונגיש בטלפון ובמייל לקבלת פניות בכל שעות פעילות המכללה.
  • אחריות ומחויבות - כל פניה באגף תנותב לבעל התפקיד הממונה על התחום, ובהיותו מוגדר ככזה, הוא יטפל בה מתחילת הטיפול בה ועד סיום הטיפול בה לשביעות רצונו של מקבל השירות.
  • אפקטיביות ויעילות – צוות האגף מתחייב לטפל בכל פניה אשר תתקבל במוקד, בטווח הזמן הקצר ביותר תוך ניצול אופטימאלי של המשאבים אשר הוקצו לטובת הנושא.
  • ביטחון ובטיחות - האגף מתחייב לפעול באופן המבטיח בטיחות וביטחון מרביים  לשוהים בשטח הקמפוס.