השקת קהילת "TECH-NEGEV" והרצאה של היזם הסדרתי, מנכ''ל ומייסד שותף של Outbrain, ירון גלאי

קהילת  TECH-NEGEV הינה יוזמה משותפת של מרכז החדשנות והיזמות - ח"י בספיר במכללה האקדמית ספיר, מעברים נגב צפוני, אשכול רשויות נגב מערבי והחממה הטכנולוגית SouthUp Incubator.

ביום רביעי האחרון, התקיים אירוע השקת קהילת "TECH-NEGEV", קהילת היזמים של הנגב המערבי. 

באירוע המקוון השתתף היזם הסדרתי - ירון גלאי, מנכ''ל ומייסד שותף של Outbrain, שדיבר על הנוסחה, שכל יזם חייב להכיר, כדי להקפיץ את הסטארטאפ שלו ואף נתן כמה טיפים שימושיים ליזמים שבתחילת דרכם.

 TECH-NEGEV חרטה על דגלה את נושא התרבות הטכנולוגית באזור הנגב המערבי ופועלת באופן שוטף ליצירת מגוון של פעילויות ותכנים חדשניים כגון: מיטאפים טכנולוגיים, העשרות, אירועים, האקתונים וסדנאות מקצועיות עבור יזמים וסטארטאפיסטים.

דן פרייפלד, מנהל ה-eXlab במרכז החדשנות והיזמות ח"י בספיר: "המפגש עם ירון גלאי היה מרתק ומהווה רק יריית הפתיחה של קהילת יזמות וטכנולוגיה בנגב המערבי. אנחנו במכללת ספיר, יחד עם השותפים עתידים לייצר אירועים, מפגשים ושיתופי פעולה בתחומי היזמות והטכנולוגיה. המטרה המרכזית שלנו היא להרחיב ולהעצים את האקו-סיסטם הטכנולוגי של הנגב ולאפשר לסטודנטים שלנו גישה לכל מקורות הידע והניסיון של התעשייה כדי להבטיח את השתלבותם בתעשייה בעתיד".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
פרויקט מגנה
שתי תושבות העוטף, שחוו על בשרן את הנורא מכל ב-7 באוקטובר, פיתחו מערכת ייחודית לניהול אירועי חירום • "לא ייתכן שלוקח שלושה ימים מלאים להבין מה קורה" • המיזם הוצג לצד עוד כ-30 פרויקטים בכנס "דמו דיי" של המכללה האקדמית ספיר על סיפורן האישי מה-7 באוקטובר של הסטודנטיות גוני קופרשטיין-אבני ממפלסים ורותם שחף, ממושב ניר משה ועד לפיתוח המיזם "מגנה" ועל עוד מיזמים חשובים, שפותחו במעבדות מרכז החדשנות והיזמות בספיר, תוכלו לקרוא בכתבתה של דניאלה גינזבורג, שפורסמה בישראל היום. לכתבה המלאה