מגמת עיצוב מדיה במרכז הטכנולוגי להנדסאים מכללת ספיר נחשפת לעולם העסקי והמערכות המורכבות:

בשבוע שעבר, מגמת עיצוב מדיה במרכז הטכנולוגי להנדסאים במכללה האקדמית ספיר ערכו סדנת עיצוב מידע Data Visualization בשיתוף חברת Lendai  - חברת פינטק היושבת בחממת שער הנגב Southup.

הסדנה המעשית התקיימה במתכונת של האקתון (מרתון עבודה) בן 4 ימים במהלכו הסטודנטים רכשו כלים להצגת מידע מורכב, כישורי ניהול, עבודת צוות, עמידה בלוחות זמנים כישורי פרזנטציה ועוד.

במהלך הסדנה, הסטודנטים בשנה ב׳ למדו להכיר את עולם המערכות הדיגיטליות המורכבות אשר משמשות לניתוח BIG DATA והצגתו באופן ויזואלי. הסטודנטים קיבלו אתגר אמיתי מחברת Lendai, בהובלת טים מירונוב, מנטור ונציג החברה, התחלקו לקבוצות וסיפקו פתרונות ממשק לאתגר שהוצג מטעם החברה. במהלך הסדנה התארחו בוגרי המגמה, אשר סיימו בשנה שעברה וכיום עובדים כמעצבי UX UI בחברות בהן התמחו במסגרת הלימודים, כמנטורים.
 
דן פרייפלד ראש מגמת עיצוב מדיה: "לסדנה יש השפעה גדולה על התמקצעות ותעסוקת הסטודנטים בהמשך. הסדנה חשפה את הסטודנטים לעולם העסקי והמערכות המורכבות שברוב המקרים במהלך הלימודים לא נתקלים בהם. הסטודנטים נחשפו לעולם תוכן חדש ויצאו עם תוצרים ממשיים לתיק העבודות שישרתו אותם בעולם התעסוקה. מעבר לשיתוף הפעולה עם התעשייה, ההתנסות בעבודה בצוותים היא משמעותית מכיוון שהיא חלק בלתי נפרד מהעבודה היום-יומית בתחום!"

טים מירונוב, שותף מייסד ומדען נתונים ראשי של Lendai: "אנחנו שמחנו מאוד לקחת חלק בסדנת עיצוב המידע שנערכה במכללת ספיר. במהלך שלושה ימים הסטודנטים במגמת UX עבדו ופיצחו את האתגרים של תעשיית הפינטק וחברת לנדאי. התרשמנו מאוד מהתוצרים ומהחשיבה של הסטודנטים ומההובלה המקצועית והידע הרב של מנטורים שהשתתפו בסדנה. רוצים להודות על שיתוף הפעולה ורואים חשיבות רבה באירועים מסוג זה. בימים אלו אנחנו מתניעים תהליך שבו קבוצה של סטודנטים תשתלב בחברה כמתמחים ויוציאו לפועל את הרעיונות היפים שראינו".

האתקון הנדסאי עיצוב מדיה

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

פסטיבל קולנוע דרום הבינלאומי ה-22 ננעל אתמול בערב (יום ד') במכון הצרפתי בתל אביב.
באירוע האקתון DisasterTech בנושא התמודדות עם אתגר השיטפונות העולמי, שנערך השבוע (שלישי) במרכז לחדשנות ויזמות במכללה האקדמית ספיר, זכו קבוצת הסטודנטים: שי מנשרי, עירית חולי נחום, איתי זסלבסקי וברק ספיר בפרס על הפתרון שהעלו.