הקליניקה השיווקית מציגה ללקוח הראשון
הסטודנטיות והסטודנטים של הקליניקה השיווקית הציגו ללקוח הראשון שלהם ״חדר כושר מנטלי״ את תצאות וניתוח סקר השוק והצרכנים שביצעו. בנוסף נהנו צוות הקליניקה מהרצאת אורח על הנושא הכי רותח בתעשייה Social Impact Marketing.
המעבדה לחדשנות במשפט בהאקתון 2021 JustLaw
JustLaw 2021 הוא האקאתון ראשון מסוגו, אשר נועד להוביל לגיבוש רעיונות למיזמים טכנולוגיים חדשניים לשיפור הנגישות לצדק בישראל וליצירת קואליציה בין אנשי טכנולוגיה, משפט, חברה והשקעות האימפקט, שבהמשך תתמרץ ותתמוך ביצירת פתרונות מסוג זה באופן שוטף. באירוע השתתפו נציגים מהמגזר ציבורי, הפרטי, והשלישי, לטובת הבאת המיזם הזוכה לכדי מימוש.
ד"ר עמוס ישראל, מרצה ומנהל המעבדה לחדשנות במשפט, היה חלק מצוות ההיגוי אשר הוביל את ההאקתון. הסטודנטיות והסטודנטים במעבדה התכנסו יחד עם קבוצת אנשים מולטי-דיסציפלינרית בעלת תשוקה לשינוי חברתי-משפטי, לטובת כתיבה ופיתוח של פתרונות טכנולוגיים מתחום הליגלטק, שיתגברו על מחסומים נפוצים.
הקליניקה הכלכלית במפעל אלסאנאבל
אלסאנאבל הוא מהעסקים החברתיים הראשונים בחברה הבדואית, המאוגד כחברה לשירות הציבור. מטרותיו העיקריות הן הכנסת נשים בדואיות, בעיקר חד הוריות, למעגל העבודה והכנת אלפי מנות חמות ביום לילדי חורה והסביבה.
במסגרת קורס השקעות אימפקט עם המרצה עמיעד גורביץ, יצאו הסטודנטיות והסטודנטים של הקליניקה הכלכלית לסיור לימודי במפעל אלסאנאבל, שבישוב חורה. הם למדו על המודל העסקי יוצא הדופן של המפעל ועל השפעותיו על הסביבה, כפיתוח חברתי וכלכלי.