שבוע היזמות

אתמול (יום ב'), יצאו הסטודנטיות והסטודנטים במעבדות ובקליניקות של ח"י בספיר, מרכז חדשנות ויזמות, לסיורים לימודיים. הסיורים מתקיימים במסגרת התכנית האקדמית של ח"י בספיר, במסגרתם נחשפים המשתתפים לאתגרים ולפתרונות שונים מהשטח, בתחום המעבדה או הקליניקה שלהם.

מעבדת יזמות וחדשות בעידן המידע, יחד עם סטודנטים מצטיינים מהתמחות שיווק טכנולוגיות מידע ותקשורת, השתתפו בוועידת ישראל לטכנולוגיות מידע.
בין ברכות מהנשיא, סיפורים על טיסות לחלל ופאנל של הכרישים, הם שמעו על הפיתוחים האחרונים בתחום הבלוקצ'ין, טכנולוגיות למידה, סייבר וצעדים חשובים להקמת סטארט אפ מצליח בתחום. היעילים שבהם גם התחילו ליצר קשרים עם חברות, ארגונים ואנשים, שיעזרו להם במיזמים שלהם ובצעדים הראשונים בקריירה.

מעבדת יזמות וחדשנות בעידן המידע

המעבדה לתרבות סיירה בעיר העתיקה בבאר שבע. המשתתפים הכירו את פעילויות התרבות בעיר, נפגשו עם יזמי תרבות שפועלים בה וראו דוגמאות לשילוב בין אמנות וטכנולוגיה.

מעבדת תרבות בבאר שבע

מעבדת חינוך ופסיכולוגיה יצאה לסיור באיפכא - המרכז לחדשנות חינוכית בירושלים. הסטודנטים הכירו את המקום, שהתחיל כאילוץ והפך את החיסרון ליתרון. במסגרת הסיור, התנסו הסטודנטים בלמידה חוץ כיתתית – odt' תוך דגש על מיומנויות של שיתוף פעולה ועבודת צוות. המשימה הסופית שלהם הייתה לבנות ״מגן לביצה״ מחומרים נתונים, שיגן עליה מנפילה מקומה שנייה.

מעבדת חינוך ופסיכולוגיה באיפכא

מעבדת אגטק יצאו לסיור ומפגשים עם חקלאים בנגב המערבי וביקרו בחממה הטכנולוגית סאוט'-אפ בנר עם.

מעבדת אגריטק

הקליניקה השיווקית קלטה לקוח ראשון - החברה למתנ״סים, ויחד הם הולכים לטפל בפרויקט ארצי ראשון מסוגו.

קליניקה שיווקית ח"י בספיר

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
פרויקט מגנה
שתי תושבות העוטף, שחוו על בשרן את הנורא מכל ב-7 באוקטובר, פיתחו מערכת ייחודית לניהול אירועי חירום • "לא ייתכן שלוקח שלושה ימים מלאים להבין מה קורה" • המיזם הוצג לצד עוד כ-30 פרויקטים בכנס "דמו דיי" של המכללה האקדמית ספיר על סיפורן האישי מה-7 באוקטובר של הסטודנטיות גוני קופרשטיין-אבני ממפלסים ורותם שחף, ממושב ניר משה ועד לפיתוח המיזם "מגנה" ועל עוד מיזמים חשובים, שפותחו במעבדות מרכז החדשנות והיזמות בספיר, תוכלו לקרוא בכתבתה של דניאלה גינזבורג, שפורסמה בישראל היום. לכתבה המלאה