תקשורת והייטק - ספר חדש ליצחק משיח, ראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת
תקשורת והייטק: על עיתונות, יחסי ציבור ותרבות תקשורתית, הוא ספר הביכורים של יצחק משיח, העוסק בייצוג התקשורתי של ענף ההייטק בעיתונות בישראל ובתפקידם האסטרטגי של גורמי השיווק.
הספר מתאר מצד אחד, את אופני הייצוג התקשורתי של תעשיית ההייטק בעיתונות המקוונת, ומצד שני הוא מביא רשימה ארוכה של טקטיקות ואסטרטגיות תקשורתיות. כך, הספר תורם הן בהיבט העיוני-מחקרי לחוקרים במדעי החברה הן בהיבט היישומי-מעשי לגורמים בענף התקשורת והשיווק.
הספר מבוסס על מחקר הכולל ניתוח כמותני ואיכותני של מאות כתבות וראיונות עומק עם אנשי טכנולוגיה, עיתונאים וגורמי שיווק בישראל והוא משרטט תמונה מעניינת של השיח העיתונאי-טכנולוגי בישראל וחושף את הנושאים המרכזיים שעומדים במרכז הסיקור התקשורתי של המרחב הטכנולוגי בישראל. על בסיס מחקרי תקשורת קלאסיים, המחבר מגדיר את הסיקור החיובי, ההצלחות ופריצות הדרך בתעשיית ההייטק כ-"חדשות-סדר" והסיקור השלילי של סקנדלים, פיטורים ומשברים כ-"חדשות אי-סדר". בנוסף, הספר מתמקד במדיניות הארגונית והאינטרסים של המעורבים בתהליך התקשורתי והוא מציג את המתח וקשרי העבודה בין גורמי יח"צ, עיתונות וחברות הטכנולוגיה.
יצחק משיח הוא ראש מסלול תקשורת שיווקית ומדיה דיגיטלית במחלקה לתקשורת בספיר ויו"ר פורום החוקרים הצעירים של האגודה הישראלית לתקשורת (ISCA).
משיח מייסד תכנית הפרקטיקום SPICE, המאפשרת לסטודנטים בתחילת דרכם לעשות את צעדיהם הראשונים בעולמות התקשורת.