אתמול (ב') נערך טקס הענקת מלגות מטעם בנק לאומי במכללה האקדמית ספיר, במעמד נשיא המכללה האקדמית ספיר, פרופ' ניר קידר, דיקן הסטודנטים, אלון גייר, סמנכ"לית משאבי אנוש של לאומי, אביבית קליין, מנהלת אחריות תאגידית של לאומי, קרן טאירי ומנהלת סניף שדרות של לאומי, אורלי זינצ׳ק. 

בטקס המרגש הוענקו מלגות ל-25 סטודנטיות וסטודנטים מהפריפריה החברתית הגיאוגרפית. 

אביבית קליין, סמנכלית משאבי האנוש של לאומי: ״לאומי פועל רבות בקהילה למען דור העתיד של מדינת ישראל. אנחנו רואים חשיבות עליונה בקידום ופיתוח של צעירות וצעירים בכל רחבי הארץ, כדי להבטיח את עתידה של ישראל ולאפשר הזדמנות שווה לכולם.ן. בחרנו במקרה זה לשתף פעולה עם האנשים המדהימים בספיר, בין השאר בשל האופן שבו מעניקה המכללה מעטפת רחבה לכל המגזרים, ומקדמת גיוון ושילוב בשעריה״.

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: המכללה האקדמית ספיר מהווה מזה שני עשורים ויותר עוגן אקדמי, תרבותי, חברתי וטכנולוגי בנגב המערבי. מברך על שיתוף הפעולה ומודה להנהלת בנק לאומי על ההשקעה הרבה והתמיכה בסטודנטים ובסטודנטיות, דור העתיד של כולנו.

אלון גייר, דיקן הסטודנטים המכללה האקדמית ספיר: "המלגות הללו מסייעות בצורה משמעותית לסטודנטים מצטיינים, שנפגעים מיוקר המחיה ומתמודדים עם קשיים בדרכם לסיים את התואר. תודות לתרומה הנדיבה של בנק לאומי וההבנה העמוקה את צורכי הסטודנטים, אנחנו מצליחים יחד לסייע להם בלימודיהם".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
פרויקט מגנה
שתי תושבות העוטף, שחוו על בשרן את הנורא מכל ב-7 באוקטובר, פיתחו מערכת ייחודית לניהול אירועי חירום • "לא ייתכן שלוקח שלושה ימים מלאים להבין מה קורה" • המיזם הוצג לצד עוד כ-30 פרויקטים בכנס "דמו דיי" של המכללה האקדמית ספיר על סיפורן האישי מה-7 באוקטובר של הסטודנטיות גוני קופרשטיין-אבני ממפלסים ורותם שחף, ממושב ניר משה ועד לפיתוח המיזם "מגנה" ועל עוד מיזמים חשובים, שפותחו במעבדות מרכז החדשנות והיזמות בספיר, תוכלו לקרוא בכתבתה של דניאלה גינזבורג, שפורסמה בישראל היום. לכתבה המלאה