המכללה האקדמית ספיר ממוקמת במרחק של פחות מארבעה קילומטרים מגבול עזה. בימים אלו, 1000 סטודנטיות וסטודנטים הלומדים במכללה, משרתים במילואים ומגינים על כולנו. אנחנו מבקשים להוות רשת ביטחון עבורם, כדי להגן על כל הסטודנטים של ספיר כדי שבתום הקרבות יוכלו להתפנות בראש שקט ובנפש חסונה ללמידה אקדמית, לבניית עתידם ולתקומת עוטף ישראל והמדינה.

המכללה האקדמית ספיר ממוקמת פחות מ-4 קילומטרים מגבול עזה - המוסד האקדמי היחיד באזור עוטף ישראל. בהתחשב במיקומה הייחודי ובאיומים הביטחוניים שהיא מתמודדת איתם, המכללה האקדמית ספיר היא לא פחות מנס. המכללה מהווה בית עבור יותר מ-8000 סטודנטיות וסטודנטים המגיעים מכל קצוות הארץ להתגורר בשדרות וביישובי עוטף ישראל.

בשבת ה-7.10 נרצחו במתקפת הטרור סטודנטים, בוגרים, סגל מנהלי וסגל אקדמי ובני משפחותיהם. ספיר, חטפה מכה קשה.

מתוך השבר הקשה שפוקד את המדינה, את עוטף ישראל וקהילת ספיר, אנו מבקשים לחזק את משרתות ומשרתי המילואים. עזרו לנו לשמור על השומרים והשומרות עלינו!

אנו מבקשים לגייס מענקים עבור 1000 סטודנטיות וסטודנטים משרתי המילואים במלחמת ״חרבות ברזל״ במטרה שבתום הקרבות יוכלו משרתי המילואים להתפנות בראש שקט ובנפש חסונה ללמידה אקדמית, לבניית עתידם ולשיקום האזור והמדינה תוך שאנחנו מעניקים להם חוסן כלכלי.

בזכות חברי קהילתנו המשרתים במילואים, ובעזרתכם.ן הנדיבה, המכללה האקדמית ספיר תמשיך להוות עוגן מרכזי לתקומה וההתחדשות של עוטף ישראל; כלכלית, חברתית נפשית ואקדמית.

לתרומות

האור והטוב ינצח

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״. בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim. וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה.
למחזר ישי
לרגל יום הזיכרון עלה לסלקום TV VOD הסרט "למחזר ישי" של הסטודנט עילי שיין. עילי חוזר אל חומרי ארכיון של דודו, סגן ישי שכטר ז"ל, אשר נפל בקרב בלבנון ביום כ"ג בסיוון תשנ"ו (10.6.1996). כל המשפחות המאושרות דומות, אבל לכל משפחה שכולה יש את הדרך שלה להתמודד עם האבל. משפחת שכטר בחרה להתמודד איתו בדרך הומוריסטית שבוחנת את התהליך שעוברת כל משפחה שאיבדה את היקר לה מכל.