המכללה האקדמית ספיר ממוקמת במרחק של פחות מארבעה קילומטרים מגבול עזה. בימים אלו, 1000 סטודנטיות וסטודנטים הלומדים במכללה, משרתים במילואים ומגינים על כולנו. אנחנו מבקשים להוות רשת ביטחון עבורם, כדי להגן על כל הסטודנטים של ספיר כדי שבתום הקרבות יוכלו להתפנות בראש שקט ובנפש חסונה ללמידה אקדמית, לבניית עתידם ולתקומת עוטף ישראל והמדינה.

המכללה האקדמית ספיר ממוקמת פחות מ-4 קילומטרים מגבול עזה - המוסד האקדמי היחיד באזור עוטף ישראל. בהתחשב במיקומה הייחודי ובאיומים הביטחוניים שהיא מתמודדת איתם, המכללה האקדמית ספיר היא לא פחות מנס. המכללה מהווה בית עבור יותר מ-8000 סטודנטיות וסטודנטים המגיעים מכל קצוות הארץ להתגורר בשדרות וביישובי עוטף ישראל.

בשבת ה-7.10 נרצחו במתקפת הטרור סטודנטים, בוגרים, סגל מנהלי וסגל אקדמי ובני משפחותיהם. ספיר, חטפה מכה קשה.

מתוך השבר הקשה שפוקד את המדינה, את עוטף ישראל וקהילת ספיר, אנו מבקשים לחזק את משרתות ומשרתי המילואים. עזרו לנו לשמור על השומרים והשומרות עלינו!

אנו מבקשים לגייס מענקים עבור 1000 סטודנטיות וסטודנטים משרתי המילואים במלחמת ״חרבות ברזל״ במטרה שבתום הקרבות יוכלו משרתי המילואים להתפנות בראש שקט ובנפש חסונה ללמידה אקדמית, לבניית עתידם ולשיקום האזור והמדינה תוך שאנחנו מעניקים להם חוסן כלכלי.

בזכות חברי קהילתנו המשרתים במילואים, ובעזרתכם.ן הנדיבה, המכללה האקדמית ספיר תמשיך להוות עוגן מרכזי לתקומה וההתחדשות של עוטף ישראל; כלכלית, חברתית נפשית ואקדמית.

לתרומות

האור והטוב ינצח

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
פרויקט מגנה
שתי תושבות העוטף, שחוו על בשרן את הנורא מכל ב-7 באוקטובר, פיתחו מערכת ייחודית לניהול אירועי חירום • "לא ייתכן שלוקח שלושה ימים מלאים להבין מה קורה" • המיזם הוצג לצד עוד כ-30 פרויקטים בכנס "דמו דיי" של המכללה האקדמית ספיר על סיפורן האישי מה-7 באוקטובר של הסטודנטיות גוני קופרשטיין-אבני ממפלסים ורותם שחף, ממושב ניר משה ועד לפיתוח המיזם "מגנה" ועל עוד מיזמים חשובים, שפותחו במעבדות מרכז החדשנות והיזמות בספיר, תוכלו לקרוא בכתבתה של דניאלה גינזבורג, שפורסמה בישראל היום. לכתבה המלאה