מחזור שני של הפרויקט הבינלאומי Mission-Enterprise, בו השתתפה המחלקה לתקשורת בספיר, הגיע לסיומו ב-Pitch מסכם במקסיקו.
אירוע השיא במקסיקו סיטי סיכם חצי שנה בה 7 סטודנטים וסטודנטיות ממסלול תקשורת שיווקית, עבדו על פיתוח רעיון עסקי לסטארט אפים בקבוצות מעורבות מישראל, גרמניה ומקסיקו.
הסטודנטים: שוהם שמילה, רוני שיין, רות קאסה, יואב קוטנטה, קורל אפללו, סיוון פרטוק וחניתה שושיק עבדו ולמדו בהנחיית ד"ר מוטי גיגי, מרצה בכיר במחלקה לתקשורת ובתמיכת היחידה לפרויקטים בינלאומיים בספיר.
סדנה זו מתקיימת במסגרת קורס אקדמי בן 4 נק"ז במחלקה והיא חלק מפרויקט, שעוסק בחיבור אינטר- דיספלינארי בין מחלקות למנהל עסקים (אוניברסיטת HDM למדיה בשטוטגארט), חינוך (מקסיקו) ותקשורת (המכללה האקדמית ספיר). במהלכו משתתפים הסטודנטים בסדנאות, הרצאות ועבודה בקבוצות באון ליין וכן בשבועיים מרוכזים בגרמניה ובמקסיקו. בין הנושאים הנלמדים בפרויקט: מציאת רעיון לסטארטאפ, יזמות, ניהול ועבודת צוות, בניית מודל עסקי, הבנת מסע לקוח, מימון, טכניקות מו"מ והצגת הרעיונות מול קהל.
ד"ר מוטי גיגי: "אני שמח ומתרגש לראות את הסטודנטים בין אם פיזית ובין אם בזום מסיימים את המחזור השני של הפרויקט, שהתחיל ביולי בשטוטגארט ומסתיים היום במקסיקו. למרות כל הקשיים המובנים, אנחנו מצליחים לסיים את הפרויקט."
מיזם זה הוא חלק ממהלך מתמשך של המחלקה לתקשורת, להרחיב את עשייתה הבינלאומית, דבר שבא לידי ביטוי בפרויקטים ושיתופי פעולה בינלאומיים נוספים, כמו מלגת רדיו דוקומנטרי בבית הספר לואי לומייר בפריז, קורס משותף העוסק בזיכרון השואה והתמודדות עם העבר הנאצי בשיתוף האוניברסיטה למדיה HDM בשטוטגארט ועוד.