ד״ר אורי לב מונה לתפקיד דיקן לעניינים אקדמיים על מנת לחזק ולשפר את המענה האקדמי לסטודנטים.

ד״ר לב הצטרף בשנת 2012 למחלקה למנהל ומדיניות ציבורית במכללה וכיהן כראש המחלקה בין 2015-2020. קיבל תואר דוקטור מבית הספר לכלכלה ולמדע המדינה של לונדון (LSE) ולאחר מכן עשה השתלמות פוסט-דוקטורט במחלקה לביואתיקה במוסדות הלאומיים לבריאות (NIH)בארצות הברית. בסיום הפוסט דוקטורט עבד כשלוש שנים כיועץ לענייני מדיניות מדע למנהל ה-NIH. במקביל לעבודתו ב-NIH, לימד באוניברסיטת Johns Hopkins בבולטימור ובוושינגטון.

כמו כן, ד״ר לב שימש גם כיועץ לארגון הבריאות העולמי בסוגיות של רגולציה של מחקרים בעלי שימוש כפול. הוא חוקר בתחומיי הביואתיקה ופילוסופיה פוליטית ופרסומיו מופיעים בכתבי עת מובילים.

ד״ר אורי לב: "אני מודה מקרב לב להנהלה על המינוי, אלו זמנים מאתגרים עבור המכללה, אני מאמין ומקווה שנצא מחוזקים מהתקופה הזו. אעשה ככל יכולתי לעזור למכללה ולאזור כולו לא רק לעמוד באתגרים אלא גם לצמוח."

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

כנס קהילות אמנות
לאחרונה נערך כנס קהילות מורים לומדות במוזאון ארץ ישראל עבור כל מורי קהילות האמנויות במשרד החינוך, בחסות מכללת ספיר. הכנס התקיים לזכרה של מתי וייס ז"ל, שהיתה חלק מצוות ההקמה והפיתוח של  מפעל הקהילות לאמנויות בשש שנים האחרונות ונרצחה בשבת השחורה. לכנס הגיעו כ-250 מורים ומנחים מצפון ועד דרום, אחרי שנת עבודה קשה ומטלטלת במערכת החינוך. לצידן שמחנו לארח בכנס גם מורים משתי קהילות חלוצות ללימוד השפה העברית בחברה הערבית. ההתרגשות היתה רבה מעצם המפגש, החיבוק, והצורך העז לסכם יחד שנה כה מאתגרת שעברה על כולם. שרון שפלן, המפקחת לאמנות חזותית מטעם משרד החינוך האגף לאמנויות סיכמה: "היה כנס מעולה, א
פרויקט מגנה
שתי תושבות העוטף, שחוו על בשרן את הנורא מכל ב-7 באוקטובר, פיתחו מערכת ייחודית לניהול אירועי חירום • "לא ייתכן שלוקח שלושה ימים מלאים להבין מה קורה" • המיזם הוצג לצד עוד כ-30 פרויקטים בכנס "דמו דיי" של המכללה האקדמית ספיר על סיפורן האישי מה-7 באוקטובר של הסטודנטיות גוני קופרשטיין-אבני ממפלסים ורותם שחף, ממושב ניר משה ועד לפיתוח המיזם "מגנה" ועל עוד מיזמים חשובים, שפותחו במעבדות מרכז החדשנות והיזמות בספיר, תוכלו לקרוא בכתבתה של דניאלה גינזבורג, שפורסמה בישראל היום. לכתבה המלאה