אשר ביטון מונה ליו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית ספיר

את תפקיד יו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית בספיר ימלא במקומו של אופיר ליבשטיין ז"ל שהיה ראש המועצה האזורית שער נגב ונרצח ב-7 באוקטובר.

אשר ביטון, בן 52, אב לשלושה בנים, נולד וגדל בשדרות ומתגורר כיום בקיבוץ ברור-חיל. סגן אלוף במילואים, בעל תואר ראשון להנדסת חשמל ותעודת הוראה מאוניברסיטת תל-אביב ו-HIT ותואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר-אילן.

במהלך הקריירה מילא מספר תפקידים בשירות הציבורי, בין היתר, כמנכ"ל משרד הדיגיטל הלאומי וכיושב-ראש המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין, כחבר הוועדה להפרטת נכסי המדינה של רשות החברות וכחבר בוועדות שונות בעולם רגולציית התקשורת והמדיה. כמו כן, אשר מומחה לייצוג מדינת ישראל במוסדות בין-לאומיים כגון ה-ITU ומייעץ כיום בתחום זה למספר מוסדות. הוא מייסד ובעלים של חברה ללימודי אנגלית וחבר הוועד המייעץ של מספר חברות וסטארטאפים.

אשר ביטון: "החלפתו של חברי, אופיר ליבשטיין הי"ד, הינו אירוע שנולד מתוך אסון משותף וכאב גדול. מי ייתן ובע"ה נצליח להוביל את המכללה ולצמוח מכאב עצום לאור גדול ושגשוג המבוססים בעיקר על אנשים שהם מקור כוחנו ועוצמתנו. אני מאמין גדול בטכנולוגיה בשירות אנשים, בחדשנות והשתנות ומודה על האמון שניתן בי".

דודו שלמה, מנהל המכללה הטכנולוגית ספיר: ״אני מברך על מינויו של אשר ביטון לתפקיד יו"ר הוועד המנהל של המכללה הטכנולוגית ספיר ומאחל לו הצלחה רבה. אשר מביא עימו ערך מוסף משמעותי שיסייע לקידומה של המכללה. היכרותו של אשר עם המרחב החברתי והקהילתי בה פועלת המכללה הוא יתרון משמעותי שמתחבר לחזון המכללה במעורבות והשפעה של הקהילה הסובבת אותה. נוסף לכך, היכרותו וניסיונו בעולם הטכנולוגיה והחדשנות, התשוקה שלו לקידום ההשכלה והעשייה הטכנולוגית יסייעו לתנופה של המכללה והתפתחותה קדימה בעשור הבא".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

ד"ר וילי אברהם, ראש המחלקה לשיווק טכנולוגי, לימד לאחרונה בבית ספר למנהל עסקים ב Pforzheim University of Applied Sciences בגרמניה קורס בנושא ״עסקים בינלאומיים״. בקורס השתתפו עשרה סטודנטים מגרמניה, סקוטלנד ודרום אמריקה, והוא התנהל במהלך הסמסטר באופן היברידי - חלקו באופן מקוון וחלקו פנים מול פנים עם הסטודנטים ב-Pforzheim. וילי משתף בחוויה שריגשה אותו במיוחד: "באחד המפגשים הפיזיים דיברתי עם הסטודנטים על השפעת התרבות של האסטרטגיה השיווקית בזירה הגלובלית. הראיתי להם פרסומות ישראליות וגרמניות לצורך השוואה.
למחזר ישי
לרגל יום הזיכרון עלה לסלקום TV VOD הסרט "למחזר ישי" של הסטודנט עילי שיין. עילי חוזר אל חומרי ארכיון של דודו, סגן ישי שכטר ז"ל, אשר נפל בקרב בלבנון ביום כ"ג בסיוון תשנ"ו (10.6.1996). כל המשפחות המאושרות דומות, אבל לכל משפחה שכולה יש את הדרך שלה להתמודד עם האבל. משפחת שכטר בחרה להתמודד איתו בדרך הומוריסטית שבוחנת את התהליך שעוברת כל משפחה שאיבדה את היקר לה מכל.