ביקורו של המנטור המוביל מארה"ב הניב שיתוף פעולה בין-לאומי עם המכללה האקדמית ספיר.

ביקורו המיוחד של ג'יי אברהם, מבכירי המנטורים העסקיים בארה"ב, בעוטף עזה ובמכללה האקדמית ספיר הביא לחתימת הסכם שיתוף פעולה בינלאומי שעתיד להצעיד את הדור הבא של היזמים הישראליים | נשיא המכללה, פרופ' קידר: "שיתוף הפעולה עם קבוצת ג'יי אברהם מהווה הזדמנות חשובה לחיזוק הקשרים הבינלאומיים של המכללה ולצמיחה מקצועית של הסטודנטים והסטודנטיות שלנו".

במהלך ביקורו בישראל במרץ האחרון הגיע ג'יי אברהם, אחד ממובילי המנטורים העסקיים בארה"ב למכללה האקדמית ספיר, ונשא הרצאה מיוחדת לקהילות ההייטק והעסקים בישראל. במסגרת הביקור, נפגש ג'יי אברהם עם נשיא המכללה האקדמית ספיר פרופ' ניר קידר ועם ד"ר וילי אברהם, מנטור ישראלי, יועץ בתחום השיווק וראש המחלקה לשיווק טכנולוגי במכללה. בתיווכו של ד"ר אברהם, נחתם הסכם שיתוף פעולה בין-לאומי עם חברת The Abraham Group בבעלותו של ג'יי, אשר יתחיל כבר בשנת הלימודים הקרובה ומטרתו להצמיח את הדור הבא של היזמים הישראלים.

ג'יי אברהם גדל במשפחה יהודית אורתודוקסית בארה"ב והוא המייסד והמנכ"ל של Abraham Group, Inc בלוס אנג'לס. במהלך הקריירה שלו ייעץ ליותר מ-10,000 חברות בכ-1,000 תעשיות שונות והוביל עשרות אלפי לקוחות בפיתוח עסקי, שיווק, רגולציה, קשרי ממשל, ניהול מדיניות, וייעוץ תקשורתי אסטרטגי. במסגרת תפקידו, יצר אברהם מודלים עסקיים, מודלים של הכנסה, ומהפכות שיווקיות המבוססות על עקרונותיו המקצועיים, על מנת להגביר את הצלחותיהם העסקיות והכנסותיהם של אנשי עסקים ברחבי העולם. בנוסף, ג'יי אברהם מעביר בעולם הרצאות וליווי מקצועי תוך יישום אסטרטגיות יעילות ורווחיות. ג'יי אברהם הוא גם המנטור של טוני רובינס וייעץ ליותר מ-300 מהמומחים המובילים בעולם העסקים.

פרופ' ניר קידר, נשיא המכללה האקדמית ספיר: "שיתוף הפעולה עם קבוצת ג'יי אברהם מהווה הזדמנות חשובה לחיזוק הקשרים הבינלאומיים של המכללה ולצמיחה מקצועית של הסטודנטים והסטודנטיות שלנו. הידע והניסיון שלו יעניקו יתרון משמעותי בעולם העסקי והטכנולוגי ויספק כלים חדשים ופתרונות יצירתיים להתמודד עם אתגרי העתיד."

ג'יי אברהם הוסיף כי שיתוף הפעולה עם המכללה האקדמית ספיר הוא כבוד ואחריות שהוא לוקח ברצינות רבה במיוחד בתקופה זו. הוא יתרום לסטודנטים והסטודנטיות לצמיחה ותמיכה בדרכם המקצועית ואף יתרום למדינה כולה.

ד"ר וילי אברהם הוסיף: "זוהי הזדמנות ייחודית עבור המכללה האקדמית ספיר להוביל בתחום היזמות וחדשנות. אני נרגש מאוד משיתוף הפעולה ואין לי ספק שזה יועיל למכללה, לנגב המערבי, ולכלכלה הישראלית".

מידע נוסף שיכול לעניין אותך

מתוך הסרט הקצר הילד בבימוי יהב וינר ז"ל
ברכות לסגל האקדמי ולבוגרי ביה"ס לאמנויות הקול והמסך על זכיותיהם בטקס פרסי אופיר, שנערך אתמול! פרסי אופיר ניתנים מדי שנה על ידי האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה עבור יצירה קולנועית מצטיינת.   יהב וינר ז''ל (סגל מנהלי בבית הספר) זוכה פרס אופיר לסרט העלילתי הקצר "הילד". ירמי שיק בלום (בוגר ומרצה) ואלעד אורנשטיין (בוגר) זוכי פרס הסרט התיעודי הטוב ביותר עבור ״הדונם של סבתא״. יוסי אפלבאום (מרצה) זוכה פרס פסקול עבור ״העיר הזאת״. ניצן ציפרוט (בוגרת) זוכת פרס העיצוב האמנותי עבור ״העיר הזאת״. "עיד", סרטו של הבוגר יוסף אבו-מדיעם, זוכה בפרס השחקן הראשי הטוב ביותר על הופעתו של שאדי מרעי. &nb
חדש על המדף - המקום שבו הכל התחיל
ספר חדש בעריכת נתנאלה רון אייזנברג, מתרגלת במחלקה ללימודים רב תחומיים. הספר, אותו כתבה אדלה פילובסקי, מספר על קלרה ויינרייט, פסנתרנית, בת לאב ניצול שואה. קלרה גדלה בצל טרגדיה המתרחשת במשפחתה במלחמת יום הכיפורים. לאחר מות אמה היא מקבלת לידיה יומן ונחשפת לסוד משפחתי. מזועזעת מן הגילוי היא עוזבת את דירתה ואת תלמידיה בתל אביב, ויוצאת לחפש אחר האמת בצי'לה, ארץ מוצאם של בני משפחתה.