שלום שנה א' - כל המידע החיוני עבור סטודנטים שנה ראשונה

שלום שנה א' - כל המידע החיוני עבור סטודנטים שנה ראשונה

סטודנטיות וסטודנטים יקרים, ברוכות וברוכים הבאים למכללה האקדמית ספיר.

אתם ניצבים בפתח דלת ההשכלה הגבוהה, עולם חדש עם מערכת כללים וסדרים חדשה ולא מוכרת לרבים.
רגע לפני שתצעדו את הצעד הראשון, ריכזנו עבורכם את המידע על שירותי המכללה השונים, שיעזור לכם לצעוד בביטחון לתחילת הלימודים.

בשאלות בנושאים מחלקתיים, אנא פנו לרכזות המחלקה. את פרטי הקשר שלהן תוכלו למצוא בעמודי המחלקות האקדמיות ומגמות הנדסאים.

בהצלחה ושתהיה שנה טובה!

מסע להיכרות עם הגופים השונים במכללה, שכדאי לכם להכיר
בוגרי תקשורת מעיפים כובעים בטקס תארים 2019

מינהל אקדמי

בניין 7, מנהלה אקדמית

המינהל האקדמי כאן כדי ללוות אתכם ולתמוך בכם לאורך כל שנות הלימודים בספיר.

לפניכם קישורים, שיקלו עליכם את הכניסה לאקדמיה:

עוד שירותים שתוכלו לקבל מהמנהל האקדמי

כל המידע על התואר, כולל דרכי יצירת קשר, נמצא בעמודי המחלקות: תארים ראשונים, תארים שניים.

ימים א'- ה' 09:00 - 15:00
ass@sapir.ac.il | 077-9802482

בניין המרכז הטכנולוגי להנדסאים ספיר ממבט על

המכללה הטכנולוגית ספיר (הנדסאים)

בניין 2

צוות המכללה הטכנולוגית כאן כדי ללוות אתכם ולתמוך לאורך של שנות הלימודים בספיר.
לפניכם קישורים שיקלו עליכם את הכניסה ללימודי הנדסאים בספיר:

נטלי ארונוב, רכזת המרכז הטכנולוגי: natalin@sapir.ac.il 077-9802302
אסתי מורג, רכזת פדגוגית ופרויקטי גמר: estim@sapir.ac.il | 077-9802316 

סטודנטים בדשא בכיכר המרכזית

דיקן הסטודנטים והסטודנטיות
הלב של המכללה

בית הסטודנט, בניין 4, קומה 1

דיקן הסטודנטיות והסטודנטים הוא הגוף במכללת ספיר האמון על רווחת הסטודנט, ותפקידו להעניק לסטודנטים את התמיכה והעזרה הדרושים בכדי להתפנות להצלחה בלימודים. במשרד עומדים לרשותכם צוותים מיומנים, הערוכים לסייע בפתרון בעיות אישיות, חברתיות וכלכליות, במגוון רחב של תחומים: מלגות סוציו ומלגות ספיר בקהילה, סיוע ללקויי למידה דרך מרכז נגישות, זכויות למשרתי מילואים ונפגעי פעולות איבה, סבסוד טיפולים פסיכולוגיים, ועדת חריגים, זכויות הריון ולידה, סיוע לסטודנט הערבי, סיוע לעולים, לחרדים ויוצאים בשאלה, אירועי תרבות ופעילות פוליטית.

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו ולהיעזר במגוון השירותים שאנו מציעים בכלל יחידות משרד הדקן השונות:

  • מלגות ורווחת הסטודנט
  • מרכז נגישות
  • מעורבות חברתית
  • תרבות ובריאות
  • קידום סטודנטים ערבים

לפירוט שירותי משרד הדיקן

שעות קבלה: ימים ב'-ה' 10:00 - 13:00 | יום ד' 14:00 - 15:00
077-9802388 | דוא"ל: dikansapir@sapir.ac.il
ג'ני פציו - 077-9802370 | ספיר שוסטר - 077-9802368

בניין ההנהלה בספיר

מדור שכר לימוד

בניין 5, הנהלה

לתשומת לבכם - הקלדת מערכת מותנית בתשלום המקדמה.

לכל המידע בנושא שכר הלימוד ותשלומים

קופה: ימים א'-ה' 09:00 - 13:00, 13:30 - 15:00
שכ"ל: קבלת קהל בימים א'-ה' 11:00 - 13:00,  13:30- 15:00
מענה טלפוני בין השעות 9:00 - 11:00 ובין השעות 14:00 - 15:00
טלפונים: 077-9802532/870/502/873/771
דוא"ל לפניות: sl@sapir.ac.il

מרכז התמדה

מרכז התמדה

אנו מאמינים שכל סטודנט וסטודנטית יכולים להצליח! האתגרים הם הזדמנויות.

מרכז התמדה פועל במטרה לספק תמיכה לימודית לסטודנטים, לחזק את תחושת השייכות, ליצור סביבה אקדמית תומכת ולהגביר את מחויבותכם להצלחה אקדמית.

אנו כאן כדי ללוות אתכם בשנת הלימודים הראשונה במסע האקדמי, לעזור לכם לשפר את ההישגים הלימודיים ולממש את הפוטנציאל שבכם.
המרכז מציע מגוון רחב של שירותים ביניהם סדנאות לפיתוח מיומנויות למידה, קורס לרכישת מיומנויות בשפה העברית, תגבורים באנגלית ובקורסים אקדמיים, תכנית ליווי פרטנית שתעניק לכל סטודנט את התמיכה והכלים המותאמים לצרכים האישיים שלו.

מרכז התמדה פועל בשיתוף עם סגל ההוראה, המחלקות האקדמיות ונותני שירותים בקמפוס כדי לתת מעטפת סיוע רחבה.

אל תתמודדו עם האתגרים לבד!
פנו אלינו וגלו איך אפשר להפוך את הלימודים לחוויה מעשירה ומספקת.

דרכי התקשרות
גב' עידית מדינה-כרמי, מנהלת מרכז התמדה
hatmada@sapir.ac.il | 077-9802694

מרכז חוסן ספיר

מרכז חוסן

מרכז חוסן במכללה נותן לכם ולכן מעטפת רגשית מקצועית להתמודדות עם מצבי לחץ ודחק על רקע מציאות בטחונית מורכבת.

במרכז תפגשו בצוות מיומן, אשר יסייע לכם במיצוי זכויות בקהילה, בקבלת כלים יעילים להתמודדות דרך סדנאות והכשרות  ממיטב אנשי המקצוע בתחום החוסן, ובמלגות לימודים - אשר יינתנו בתמורה להתנדבות ועשייה קהילתית מפתחת ומחזקת חוסן.

דרכי התקשרות

עידית שחר, מנהלת מרכז חוסן ספיר

 077-9802424 | hosen@sapir.ac.il

לפרטים נוספים

אילוסטרציה: חדר שרתים

 אגף טכנולוגיות מידע - ספיר IT

כל המידע בנושא תמיכת מחשוב ושירותי מידע אישי, זמין עבורכם באתר התמיכה של ספיר: support.sapir.ac.il ובאפליקציה של ספיר, אותה ניתן להוריד בחנויות. באפליקציה תוכלו למצוא מידע אישי לסטודנט ולמרצה ושירותים נוספים כגון: מועדי בחינות, ציונים, מערכת שעות, משובים, ניווט בקמפוס ועוד.

  1. מערכת בקשות שירות מקוונת: https://it.sapir.ac.il/
  2. ניתן לפתוח קריאה גם באפליקציה של ספיר
  3. תיבת דואר אלקטרוני: help@sapir.ac.il
  4. מוקד טלפוני: 077-9802444

שעות פעילות המוקד: ימים א'-ה' 08:00-19:00. ימי שישי 8:00-12:00

ENGLISH

אנגלית

כל קורס נלמד פעם בשבוע.
יש להירשם לקורסים בהתאם לרמת הסיווג, בהתבסס על תוצאות המבחן הפסיכומטרי או מבחן אמי"ר.

  1. בסיסית
  2. מתקדמים א'
  3. מתקדמים ב' - פטור

* לא ניתן ללמוד שתי רמות שונות במקביל בסמסטר.
** סטודנטים שאינם מעוניין בבחינת סיווג, ימלאו "טופס ויתור רמה", שנמצא במידע האישי, ויתחילו את לימודי האנגלית מהרמה הנמוכה ביותר: טרום בסיסית א', אשר נלמדות במרכז הקדם אקדמי.

תנאי מעבר בין השנים

  • רשאי לעלות לשנה ב' רק מי שסיים קורס טרום בסיסית. (מומלץ לסיים קורס בסיסית עד תום שנה א')
  • רשאי לעלות לשנה ג' רק מי שסיים רמת מתקדמים ב'.

פרטים נוספים ותקנון המחלקה באתר המחלקה לאנגלית

 

מוקד ביטחון ושירות

מוקד שירות וביטחון

דיווח על תקלות, מפגעים וצרכים תפעוליים בשגרה ובחירום.
פניות לשירות בנושאים: מעליות, ביטחון, רפואה, הסעדה, ניקיון, גינון, מיזוג, מים וביוב, בטיחות, פסולת, חשמל ומקררים.

דוא"ל: moked@sapir.ac.il  | טלפון: 077-9802106

מחלקת אבידות ומציאות

בניין 16
טלפון: 077-9802703 | ימים א' - ה' 8:00 - 21:00, יום ו' 8:00 - 14:00

הספרייה בספיר

ספרייה

בניין 3

לפעילות ולשירותי הספרייה

שעות פעילות הספרייה
ימים א' - ה' 08:00 - 18:45 | יום ו' 08:00 - 11:45
*בימי חופשה וחגים, שעות פתיחת הספרייה משתנות

דוא"ל: lib@sapir.ac.il | טלפון: 077-9802450

ח"י בספיר - מרכז חדשנות ויזמות

אקסלאב - קומת הקרקע בספרייה

הזדמנות ייחודית להקים סטארטאפ טכנולוגי, חינוכי או חברתי, בליווי ותמיכה של מנטורים מקצועיים ולצבור נק"ז במהלך התואר.

לפרטים המלאים

* השתתפות בח"י בספיר, החל משנה ב'

טלפון: 077-9802623 | דוא"ל: exlab@sapir.ac.il

אגף אקדמיה-תעסוקה

אגף לקשרי אקדמיה - תעסוקה

בניין 4 בית הסטודנט, קומה 1 חדר 4101 (הקפה עלינו)

ברוכים וברוכות הבאים והבאות!
כאן אנחנו מעניקים לכם מעטפת שלמה שתלווה אתכם לקראת הקריירה:

  • ייעוץ אישי.
  • סדנאות הכנה לשוק העבודה.
  • קורסי מיומנויות שיעזרו לכם להגיע מוכנים לשוק העבודה.
  • תוכנית התמחות, שתאפשר לכם להתנסות באופן מעשי בתחום הלימודים ולהשתלב בסביבת עבודה מקצועית עוד לפני סיום התואר.
  • באתר המשרות של האגף, JobSapir, תמצאו מגוון משרות שמותאמות בדיוק לצעדים הראשונים שלכם בקריירה, עם אפשרות לחיפוש ממוקד לפי תחום, מיקום ועוד. כך תוכלו לבחון משרות שמתאימות לתחומי העניין והניסיון שלכם, ולהתחיל את הקריירה ברגל ימין.

אם יש לכם שאלות, נשמח לעזור!
אנחנו זמינות: 
בוואטסאפ - 052-3397802 
במייל - carrersapir@sapir.ac.il
מוזמנים גם לבקר באתר שלנו לפרטים נוספים והצטרפות לשירותים שלנו: האגף לקשרי אקדמיה-תעסוקה

מרכז מידע יעוץ ורישום בספיר

מרכז מידע ייעוץ ורישום 6606*

בניין 5, הנהלה

המרכז מעניק ייעוץ אישי למתעניינים וליווי לסטודנטים שנה א'

ימים א' - ה' 08:00 - 17:00
מרכז רישום: טלפון: 077-9802408/876/525 | דוא"ל: ms@sapir.ac.il
מרכז מידע וייעוץ: טלפון: 077-9802802 | דוא"ל: info@sapir.ac.il

אירוע פתיחת שנה בספיר

אגודת הסטודנטים והסטודנטיות

בית הסטודנט, בניין 4, קומת קרקע
כרטיס סטודנט, מתנות פתיחת שנה, הנחות והטבות באירועי הקמפוס, הופעות, ערבי סטנד- אפ, מסיבות, חוגים וייעוץ משפטי בחינם! שירות סיוע אקדמי, ייצוג בוועדות משמעת, טיפול במשרתי מילואים, פרויקטים חברתיים, עזרה לקהילה, נבחרות ספורט, נופש סטודנטים, משלחות בארץ ובחו"ל, הנחות בכרטיסי צילום ובמחירי השכפול, מנוי בסינמטק שדרות, מנוי מסובסד במרכז הספורט.

לאתר האגודה

דוא"ל: aguda@sapir.ac.il  | טלפון וואטספ: 050-7788949
קישור הזמנה לקב' וואצאפ עדכוני אגודה: https://chat.whatsapp.com/CFnGdMrnsxiEnm6E7XBuY2

יד אחוזת ביד על רקע צהוב

שותפים לדרך

מנטורינג לסטודנטים שנה א' בתואר הראשון

במסגרת התכנית נחבר אליכם מנטור, סטודנט או סטודנטית משנה מתקדמת יותר במחלקה שלכם, שיחלקו איתכם מניסיונם ויסייעו לכם בצעדים הראשונים במכללה.

הסיוע יינתן בין היתר במסגרת קבוצת וואטסאפ ייעודית שתיפתח ע"י המנטור. החברים בקבוצה יהיו אותם חבר'ה שמתחילים איתכם יחד את השנה הראשונה של התואר. הזדמנות לשבור את הקרח, להתגבש ולהכיר את מי שיהיו החברים שלכם בשנים הקרובות, אבל בעיקר לסייע לכם לקבל את הידע הנכון שלו אתם זקוקים בתקופה הראשונה בלימודים: מה קורה ביום הראשון ללימודים? אילו טיפים יכולים לעזור בתקופת המבחנים? איך שואלים ספר בסיפרייה? מה מצפים ממני במהלך שיעורי ה"זום"? איך נכנסים ל"מידע האישי"? איך מקבלים מלגה? איך פונים למדור שכר לימוד? איך מבטלים קורס בתקופת השינויים?

כל שאלה שתצוץ - תוכלו לשאול את המנטור/ית שלכם!