אבקת הקסם של מרכז היזמות

נראה שמישהו פיזר כאן "אבקת קסם" - זאת התחושה שלי בזמן שאני מסתובב, מתעניין ומייעץ לעשרות המיזמים ומאות הסטודנטים שמשתתפים במחזור הראשון של תוכנית היזמות ח"י בספיר.

שמי ד"ר רונן ארבל, רמ"ח שיווק טכנולוגי, במסגרתה פועלים המעבדה לבריאות דיגיטלית והקליניקה השיווקית, שמייעצת לכלל המיזמים. נראה שהקונספט הייחודי שגיבשנו למרכז היזמות עובר בהרבה את הציפיות. הייחודיות תואמת את חזון המכללה - הנגשת נושא היזמות לאוכלוסייה רחבה, בניגוד לקונספט הנפוץ באקדמיה, המתמקד באליטה.

אותו קסם נוצר על ידי שילוב של מרצים וסטודנטים מדיסציפלינות ורקעים שונים, שהצליחו לאתר אתגרים משמעותיים ואמיתיים בפריפריה. אתגרים אלה נענים בהצעות פתרון חדשניות, באמצעות שילוב של תהליכים אקדמיים מתקדמים ליזמות ומתן ביטוי ליצירתיות של היזמים.

כך, למשל, שילוב הגישה העסקית של המחלקה לשיווק טכנולוגי עם הגישה הטיפולית האמפטית של בית הספר לעבודה סוציאלית. שילוב זה יצר תובנות ומיזמים מופלאים בתחומים של טראומה - שכל כך נפוצה ורלוונטית בסביבה הגיאוגרפית של המכללה.

אני מברך את המל"ג, שמימנה מרכז מופלא זה. האימפקט על הסטודנטים, הסגל, והאזור פשוט פנטסטי.

בברכה,
ד״ר רונן ארבל
רמ״ח שיווק טכנולוגי, מכללת ספיר